hayat bazen yaşatarak öğretir ama ücretini de alır :)

Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
yeni bir olay değil ama paylaşmak istedim...
lokanta da yanımda çalışan arkadaşlardan biri diğer çalışana ait olan eski model mobilet ile şöyle bi hava almaya çıkıyor...
tabi emanetin canı az oluyor ve 12-13 yaşlarında bir çocuğun kullandığı başka bir motor ile çarpışıyorlar.basit bir kaza ve ikisinde de önemli bişey yok !
olayı bana anlattığın da ortada pek bir problem olmadığı için geçmiş olsun diyerek olayı kapattık.
fakat olanları duyan sevgili çaycımız ismet tamamen iyi niyetiyle kaza yapan arkadaşa
- belki bir yerin de senin farkın da olmadığın birşey vardır, hastaneye git bir muayene ol
diyor.
bizim eleman da büyük sözü dinliyor ve hastaneye gidip doktora
- MOTOSİKLET ten düştüm:pr:
diyor.

bisiklet dese sorun yok ama motosiklet deyince hemen polise haber veriliyor ve de ehliyet olmadığı için hem motor bağlanıyor hem de toplam 600 ytl ceza yiyor:pale:
kimsenin böyle bir duruma düşmesini istemeyiz ama düşen olursada bunu hatırlamasını isterim
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
İlginç bir ayrıntı ve korkunç bir sonuç.
Haberimiz olmasında büyük payınızdan dolayı çok teşekkürler sevgili orcunmavis
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
vay bee, kaş yapıyım derken göz çıkarma durumu olmuş yaa..
şans işte ne yaparsın
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
ya doktor muayenesi sonucunda doktor şöyle " keşke daha önce gelseydin senin için şuan yapacağım birşey yok , bundan sonra şöyle, böyle yaşamasını öğreneceksin. " deseydi ne olacaktı. hayırlısı bu imiş. cana gelmesin de mala gelsin der atalarımız.
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
10
Hakedilmiş bence. Unutmamak gerekki ehliyetsiz motorsiklet ve araba sürücüleri kendilerinden çok sizin canınızı yakabilirler. :) İyi ders olmuştur...
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
b ence doğru bir uyarı. belki bu arkadaşımız şanslı olarak tamamen sağlıklı olabilir. peki gerçekten bu arkadaşımızın görünmeen ölümcül bir sorunu olsaydı keşke hastaneye gitmeyip 600 ytl ceza ödemeseydi diyebilecekmiydik. insan hayatı bu kadar ucuzmu olmalıydı.
bu yüzden kurallara uymalıyız ama uymadık ceza yiyeceğiz diyede canımızı tehlikeye atmamalıyız
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
banada okuldayken benzer bi olay olmustu.. Okulda top oynarken kafam yarıldı okuldan sevk aldım hastaneye gittim. Doktora gorundugumde sen kavga etmişsin dedi.. Ben diyorum etmedim o dedi etmişsin.. Yemin falan ettim zor yırttım allahtan... Yoksa basıma iş açacaktı doktor durduk yere ve haksız bi yere...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
banada okuldayken benzer bi olay olmustu.. Okulda top oynarken kafam yarıldı okuldan sevk aldım hastaneye gittim. Doktora gorundugumde sen kavga etmişsin dedi.. Ben diyorum etmedim o dedi etmişsin.. Yemin falan ettim zor yırttım allahtan... Yoksa basıma iş açacaktı doktor durduk yere ve haksız bi yere...


İyide mantıklı demiş doktor..Top oynarken kafan nasıl yarılır?...:p

Hayatın ne getireceği hiç belli olmaz..Her zaman dikkatli olunmalı...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burada söylenmek istenen şey sanırım "ehliyetsiz motorla kaza yaparsanız" motorla kaza yaptığınız söylemeyin :silent:

benim önerim; ehliyet olmadan motor kullanmayın. en en en iyi ihtimalle 860 milyona yakın para cezası ödersiniz. Ki ehliyet en fazla 300 milyon tutuyor.
İyi düşünmek lazım.
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
732
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyetsiz motosiklete binenin basina gelen hersey haktir. bu kadar basit, bu kadar adil.
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
732
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamamen doktorun puştluk dolu işgüzarlığı..

bence degil. tam aksine, adam cok iyi etmis. ehliyetsiz motosiklete binenler ne yaptiklarinin farkinda degil.

o bisikletli cocugun kafa tasi kirilip hastaneye kaldirilsaydi bunun bedelini kim ödeyecekti? ölseydi ne olacakti? otomatikman ehliyetsiz sürücü suclu olacak, ya ömür boyu hapse girecek veya torunlarina bile borc birakacak. akil is mi simdi bu?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamamen doktorun işbilirliği ve insanlığı derim ben.. Puştluk mu? Ayıp valla..
Doktor sesini çıkarmasa ve bu vatandaş ders almasa.. Sonra yine binse ve bu sefer senin çoluğuna çocuğuna çarpıp öldürse yada annene banana yada sevdiğin herhangi birine?
O zaman bu tabiri motosiklet sürücüsü için kullanırdın bu sefer de değil mi?
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
21
12-13 yaşında çocuğun da kullandığı Motosiklet arkadaşlar! Bisiklet değil!
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
732
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
12-13 yaşında çocuğun da kullandığı Motosiklet arkadaşlar! Bisiklet değil!

fark etmez. bu "örnekte" 12 yasindaki cocugun yaptigi yanlis olsun, bu ehliyetsiz arac kullanip kaza yapmanin sonucunda altinda kalkinmayacak sonuclar dogurmasini degistirmez.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
arkadaşlar zaten olan olmuş..

bu durumda doktorun ispiyonculuk etmesi çocuğa extra zarar getirmekten başka işe yaramayacaktır. çünkü o zaten kaza yaparak dersini almıştır, üstüne bir de 600 ytl az para değil o yaştaki bir insan için.

ayrıca trafik polislerimiz kasksız gidenleri durdurmuyorken, doktorun üzerine vazife mi muhbirlik yapmak?
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
ben kimsenin ehliyetsiz motosiklet kullanmasını desteklemiyorum..
sadece inceden bi mesaj ilettim...onu da anlayan anladı:wiinkk:
olan olmuş.gidipte bir de 600 ytl ödemeye ne gerek var..
adamın 1 aylık maaşı cezaya gitti. !
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Sonu üzücü olmuş.Kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun.Konuyu bizimle paylaşman iyi olmuş.Böyle bir durumla ileride karşılaşacak arkadaşlarımız olabilir.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ADı hayat tadı bayat :) Ne zaman ne yapacağı bilinmez hiç bir zaman olacaklar silinmez :) ONa göre hee :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst