hayat bazen yaşatarak öğretir ama ücretini de alır :)

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
madem ki Türkiye' de yaşıyoruz o zaman kanunuda uymamız lazım. Ehliyet olmadan da motor sürebilirsin belki ama iş resmiyete dayandığı zaman onsuz asla olmaz. çekirge bir sıçrar, iki sıçrar........ misali her seferinde belki bu gunde yakalanmadım diyebilirsiniz ancak mutlaka lazım olacak bir olay sizi bulur. Bu kaza olur, yada bir çevirme.600 ytl sadece ceza parasını mı ödemek istersin ki, her yakalanışında bu para yada; ehliyete 300-400 ytl para verip, kafan rahat gezmeyi mi tercih edersiniz. Bu sözler halen ehliyet almayıp da bazı sebeler yüzünden ertelemiş kişileredir.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
"Bahtsız bedevi , Hikaya-14" diye kayda almak istiyorum bu olayı! Baya kötü olmuş! Arkadaşa üzüldüm.... Ama bize de ders olsun da dikkat edelim, bu tarz bi durumda temkinli olalım...!
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
beşikten düştüm dese bile olay adli vakadır arkadaşlar. hastanede çalıştığım için biliyorum. olayda trafik taşıma aracı var. ama ayrıntı önemli....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst