- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 541
madem ki Türkiye' de yaşıyoruz o zaman kanunuda uymamız lazım. Ehliyet olmadan da motor sürebilirsin belki ama iş resmiyete dayandığı zaman onsuz asla olmaz. çekirge bir sıçrar, iki sıçrar........ misali her seferinde belki bu gunde yakalanmadım diyebilirsiniz ancak mutlaka lazım olacak bir olay sizi bulur. Bu kaza olur, yada bir çevirme.600 ytl sadece ceza parasını mı ödemek istersin ki, her yakalanışında bu para yada; ehliyete 300-400 ytl para verip, kafan rahat gezmeyi mi tercih edersiniz. Bu sözler halen ehliyet almayıp da bazı sebeler yüzünden ertelemiş kişileredir.