Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Görkem sen ne zaman düşünüyorsun kesin tarih verirsen bende yıllık iznimi ona göre alacağım. Suspect senin plan çok uzun. Ayrıca Temmuzda havalar felaket ısınacak. Pişeriz vallaha. O tarihtede şirketten izin almam biraz zor. Görkem haziran sonu temmuz başı ise ben seninle gelirim. Hatta İntercom cihazlarınıda aldım 200 milyon verip. 2 tane telsizimiz. Kaskın içerisine yerleşen kulaklıklarımızda var. Menzili ise 5 km :) Ben 2 kere test ettim süper bir cihaz. Akşama msn'den gösteririm.

http://www.motorturkmarket.com/cobra_telsiz.html

Bu setin kulaklığınıda aldım. Bize gerekli olan tek şey çadır ve mat gerisi ıvır zıvır. Hatta ben gerekli olacak ihtiyaç listesini bile çıkardım. Akşama msn'de kesin tarihi belirleyelim. Bende yıllık iznimi ona göre ayarlayayım :cat:

Süper valla , benim de çanta-mat-tulum-çadır vs hazır... Zaten kampa da çok alışık biriyim , o konuda kesinlikle zorluk yaşamayız...
Haziran sonu Temmuz başında çıkıyorum ben yola...
Aslında 2 seçenek var , önce Marmok'a gitmek
Ya da Marmok'u boşverip geze geze önce ege , sonra akdeniz yapmak...
Bilmiyorum bunu seninle de tartışırız...

KaramanliYürek70
ultraukala
praetorian
ErTech

Arkadaşlar lütfen bu tartışmaya bir son verelim... Cbr topic'ini kirletmeyelim. Aksi taktirde moderatörlerimiz devreye gidecektir. Ve tartışan arkadaşlarımız ceza alacaktır...
Bu benim mesajım bu tartışmaya son noktayı koyuyor... Bu mesajdan sonra tartışan kişileri yönetime bildireceğim... Saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bence tam bıtsın ole cek..sımdı gosterıp vermemek gıbı olur..
dun aksam canlandırdım kafamda bı sekıl super oldu..(tabı senın anlattıklarından)
ultraukala;koskoca haber edıtorusun sende hata yaparsın elbet:)

buarada kaskom bıtıyor 29 mayısta..dolayısıyla yenı polıce yaptırıcam yakın zamanda..
sıgorta sırketlerını arastrııp edındıgım fıyatları buraya yazarım..
kı bence cbr 125 bıle olsa kaskolu olmalı..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Zaten 3 ay uzaklarda değilmisin... 3 ay sonra yeni poliçe yaptırsan?
Yada bana yaptır çok istiyosan :queen:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
görkem en iyisi sen motorun cıkınca resmini çek daha iyi olur:cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu arada çocukken bindiğim akülü motosikleti buldum bizim depoda... Aaah ah o günler... Motora çok erken yaşlarda başladım tabi... :queen:

motortj8.jpg


Doğuştan Fanatik :bounce:

motor2fm7.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ya orası oylede sayko banka kabul etmıyo onu
kredı aldıysan 1 gun bıle kaskosuz gecırmıceksın delıganlı dıo..
(bu arada 3 ay 22 gün:))
malossi amerıkada varmıs belkı ordan kapar getırırım sılındır kıtını 146 cc..(o varmıs malossı usada)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
praetorian
ucuzsa ben de isterem... naap yap getir :p
malossi ingilizdi değil mi? ablam italyaya gidiyor zırt pırt , orada var mıdır acep...
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
Bu arada çocukken bindiğim akülü motosikleti buldum bizim depoda... Aaah ah o günler... Motora çok erken yaşlarda başladım tabi... :queen:

motortj8.jpg


Doğuştan Fanatik :bounce:

motor2fm7.jpg


bide bi sonraki motorum kesinlikle honda olmicak diosun:p:queen:sen doğuştan hondacıymışsın:queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
sokarım bavula 2 tane sılındırı nolcak..:)
ben ıtalyan dıye bılıyorum
cunku asıl ısı scooter
scooter=ıtalyan:D
malossi.it var olm bak bi..
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
193
Herkeze iyiakşamlar ......:)

Yaw benim bi sorunum var... benim cbr125 7 aylık motor ve kısa farlarda ki kısa tellerden birisi 10 gün önce koptu onu yaptırdım(yenisini aldım)
şimdide öteki kopmuş aynı şekilde neden acaba elektrik mi fazla geliyo ki??

yardımcı olursanız sevinirim.....

Benim bir sorum daha olacak bu sübap ayarı ne zaman yapılmalı ve ayarının bızüldüğü nasıl belli olur ?? teşekkürlar....:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
görkem aga sen marmoka gitmeyecek ege turu vs. yapacaksan, tarihi birasdaha çekebilirsen en azından bende biras geri geçmeye çalışır ortada biryerde buluşuruz, 3 motor gideris uyazmı yani?
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
@honda.cbr.125 kopan kablo üzerinde yanık izi ya da renk değişimi varsa aşırı akımdan, kopma kesik gibi ise kafa grenajında sabitleme konusunda bir sorun vardır
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
KaramanliYürek70 nikli üye süresiz uzaklaştırılmıştır.

Başlık yakında tekrar temizlenecektir.
Konuşmalarınızda motor hakkında bilgi içeren deneyim anlatan mesajlar kalacaktır.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Herkeze iyiakşamlar ......:)

Yaw benim bi sorunum var... benim cbr125 7 aylık motor ve kısa farlarda ki kısa tellerden birisi 10 gün önce koptu onu yaptırdım(yenisini aldım)
şimdide öteki kopmuş aynı şekilde neden acaba elektrik mi fazla geliyo ki??

yardımcı olursanız sevinirim.....

Benim bir sorum daha olacak bu sübap ayarı ne zaman yapılmalı ve ayarının bızüldüğü nasıl belli olur ?? teşekkürlar....:cat:

CBR lerin kronik tek sorunu kısa farları... benim 9000 km oldu tek sorun kısa farlarda oldu yanıp yanıp sönmeye başladı 6000 km de... ama senin bub dışında elektrik problemin var sanırım. servisine götür iki ampulu değiştirsinler birde bağlantılara baksınlar sorunun büyük ihtimalle çözülecektir...

Sübap ayarı 8000 bakımında kontrol ediliyor bozulmuşsa düzeltiliyor. Sübap ayarın bozulmuşsa motordan şırıltıya benzer hafif bir ses gelir. Çok rahatsız etmiyor başlarda ama km geçtikce belirginleşiyor...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
kısa farların patlamıs normal bı durum..
benımkı de aynı senın basına gelen gıbı gıtmıstı..
hatta bıtanesı yıne gıtmeye basladı..
subap ayarı bılmıorum okonuyla ılgılı bısı..
benım derdım buaralar vıteslerın bıraz zor gecmesi..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
kısa farların patlamıs normal bı durum..
benımkı de aynı senın basına gelen gıbı gıtmıstı..
hatta bıtanesı yıne gıtmeye basladı..
subap ayarı bılmıorum okonuyla ılgılı bısı..
benım derdım buaralar vıteslerın bıraz zor gecmesi..


benim de viteslerde zor gecmeler oluyo.servis haricinde kendimizin yapacagı bir bakım ceşidi var mı bu konuda yoksa sadece serviste bakılabilecek bir durum mu?
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
1
herkese slm ben aranıza henüz katılmadım ama haziran sonuna doğru düşünüyorum'0' olmazsa ikinci el almak istiyorum ikinci elde nelere dikkat etmeliyim bir de fiyatlar hakkında bişey biliyosanız benimle paylaşın
teşekkürler
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Herkeze iyiakşamlar ......:)

Yaw benim bi sorunum var... benim cbr125 7 aylık motor ve kısa farlarda ki kısa tellerden birisi 10 gün önce koptu onu yaptırdım(yenisini aldım)
şimdide öteki kopmuş aynı şekilde neden acaba elektrik mi fazla geliyo ki??

yardımcı olursanız sevinirim.....

Benim bir sorum daha olacak bu sübap ayarı ne zaman yapılmalı ve ayarının bızüldüğü nasıl belli olur ?? teşekkürlar....:cat:


İlk sayfada motorun tüm parçalarına uygulanması gereken periyodik bakımların listesini eklemiştik. Ordanda bakabilirsin. Sübap ayarı kitapçıkta yazana göre 4000 km'de bir kontrol ediliyor. 8000'de yapılması gerekir diyor. Sünap ayarın bozuk ise motordan şıkı şıkı şıkı tarzında silindirin üstünden ses gelir. Önceki başlıklarda CBR125'in sübap ayarlarının nasıl yapıldığını ben resimli olarak anlatmıştım. Fazla zor bir olay değil eğer bozulmuşsa kendinde yapabilirsin. Far konusuna gelince. Malesef bu bizim motorların kronik bir sorunu :) Ampuller kolay patlıyor.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
benim de viteslerde zor gecmeler oluyo.servis haricinde kendimizin yapacagı bir bakım ceşidi var mı bu konuda yoksa sadece serviste bakılabilecek bir durum mu?

bilmiorm abi iste sorucam mototala..gitmeden 12k bakimini yaptiricaktim sora vazgectim masraf olmasin die..debriyaj telini yaglasam beki duzelir diye dusunuorum bakicam artikin..
 
Katılım
9 Ağu 2006
Mesajlar
10
Arkadaslar bişey sormak istiyorum! Bir 2. el motor buldum 2500 km 2006 model temiz arka lastik kalın 3500ylt diyor arkadas ama ben motordan anlamadıgım icin ne yapmam gerek?Nasıl anlasılır iyi bir motor temis bir motor oldugu yardım edermisiniz lutfen?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst