- Konu Yazar
- #21
haahahaha tamam tamam sustum ben :mrgreen: ::blushani
şaka şakaaaa yahuu küsmeyin hemenn:rendeer::rendeer::mrgreen::mrgreen:
haahahaha tamam tamam sustum ben :mrgreen: ::blushani
cbr 125 al guzelımbak bende bayanım bende yenı kullanıcıyım cok memnunun tavsıye ederım aslında scootermı alsaydım dıye dusunmedımde degıl ama tek sebebı trafık ve yenı kullanıcı olmam dı alısınca emınım cook guzel olucak:mrgreen:
hmm bak ıste onun bır yolu yok:mrgreen:
nasıl yok.. olmaz olurmu..
ipek sen paranı cebine koy... sona yanına bu işlerden ve pazarlıktan anlayan birini al. araba pazarına git yada bulunduğun yerde 2. el satılan bir yere ve pazarlığını yap. eminim ki hoşuna gidecek ve işini görebilecek bir cbr bulabilirsin...
Canım benım sıfır ıstıyomus ama o yusden dedım:rendeer:
ahaha birazda bir anket hazırlayacamipeksinem cbr mı alsın yoksa acooter mi
bakalım site sakinleri ne diyecek
bencede sıfır alınması iyidir çünkü motorda rodaj çok önemli.. ama şu varki çok temiz 2. eller var ( mesela benim 3. motorum ki ilk 2 motorumu sattığımda ( 2 side 6 aylık iken satıldı) sıfırdan farksızdı). bulabilirsen 2. el ile başlaması bence iyi olur...
Biliyodum akıllı bi kız olduğunu :cherry: