honda beat mi cbr 125 lik mi??kafam karıştı valla

Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
cbr 125 al guzelımbak bende bayanım bende yenı kullanıcıyım cok memnunun tavsıye ederım aslında scootermı alsaydım dıye dusunmedımde degıl ama tek sebebı trafık ve yenı kullanıcı olmam dı alısınca emınım cook guzel olucak:mrgreen:
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
30
cbr 125 al guzelımbak bende bayanım bende yenı kullanıcıyım cok memnunun tavsıye ederım aslında scootermı alsaydım dıye dusunmedımde degıl ama tek sebebı trafık ve yenı kullanıcı olmam dı alısınca emınım cook guzel olucak:mrgreen:

hem sıfır almak istioruummm hemde çok para vermemek...nasıl olcak bu iş...:):)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Vitesli motor mu kullanmak istiyorum yoksa sukutır mı diye kendine sorup önce bu karışıklığı çöz bence. :)
Kendi adıma ben sukutıra hiç sıcak hissetmediğim için kendimi, vitesli motorla başladım.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
hmm bak ıste onun bır yolu yok:mrgreen:

nasıl yok.. olmaz olurmu..
ipek sen paranı cebine koy... sona yanına bu işlerden ve pazarlıktan anlayan birini al. araba pazarına git yada bulunduğun yerde 2. el satılan bir yere ve pazarlığını yap. eminim ki hoşuna gidecek ve işini görebilecek bir cbr bulabilirsin...
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
nasıl yok.. olmaz olurmu..
ipek sen paranı cebine koy... sona yanına bu işlerden ve pazarlıktan anlayan birini al. araba pazarına git yada bulunduğun yerde 2. el satılan bir yere ve pazarlığını yap. eminim ki hoşuna gidecek ve işini görebilecek bir cbr bulabilirsin...

Canım benım sıfır ıstıyomus ama o yusden dedım:rendeer:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Vitesli olmasını istersen birşey diyememde. Scooter olsun dersen, üstelik 0km cbr 125 alabilecek kadar da para ayırabileceksen sana Honda Dylan 150 öneririm. cbr 125 ile aynı fiyat, otomatik ve 16 beygir. Ama vitesli kullanmak istersen tabiki cbr 125 en iyi başlangıç motorlarından.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
ahaha birazda bir anket hazırlayacam :D ipeksinem cbr mı alsın yoksa acooter mi :p
bakalım site sakinleri ne diyecek :p

Canım benım sıfır ıstıyomus ama o yusden dedım:rendeer:

bencede sıfır alınması iyidir çünkü motorda rodaj çok önemli.. ama şu varki çok temiz 2. eller var ( mesela benim 3. motorum ki ilk 2 motorumu sattığımda ( 2 side 6 aylık iken satıldı) sıfırdan farksızdı). bulabilirsen 2. el ile başlaması bence iyi olur...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
30
ahaha birazda bir anket hazırlayacam :D ipeksinem cbr mı alsın yoksa acooter mi :p
bakalım site sakinleri ne diyecek :p



bencede sıfır alınması iyidir çünkü motorda rodaj çok önemli.. ama şu varki çok temiz 2. eller var ( mesela benim 3. motorum ki ilk 2 motorumu sattığımda ( 2 side 6 aylık iken satıldı) sıfırdan farksızdı). bulabilirsen 2. el ile başlaması bence iyi olur...

arkadaşlar yardımcı oluo bna yaa:)nie öle dalga geçiosun ki site yapcm die:rendeer:şurda çömez bi arkadaşınıza yardım ediosunuz sevaptır sevappp:queen::queen:bu gidişle 2.el cbr yolları gözüküo zatenn:p
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
limitlerini bilirsen ne alıcağınıda bilirsin bence limitlerinin ne olduğunu düşün neyi ne kadar kullanabildiğin önemli scooterı çok rahat kullanabiliyorum çok rahat sağa sola dönerim trafikte zorlanmam diyorsan bence vitesli bir motor alabilirsinş cbr125 alıcaksan mümkünse sıfır alma 2. el al
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi süre sonra keşke vitesli olsaydı diceksin bence cbr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst