Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
cbr 125 dışındaki sorularınızı özel mesajdan veya msnde görüşelim:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr 125 dışındaki sorularınızı özel mesajdan veya msnde görüşelim:cat:

Öncelikle Hersey icin tskler .. Msnden görüsürüz ... da 6 hafta var trye ..
o 6 hafta icinde ne kapa bilirsem kaparim ins ... msn isinide ayarlariz önümüzdeki günlerde, su an cikmam gerek onun icin pek anlami olmaz ...
Hadi Arkadaslar Kib size.. Görüsmek üzere..
A.E.O.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Arkadaslar ... 6 Milyara kadar aklinizde Cbr 125den daha iyi motor varmi..
onun gibi az mazot yakan motorlardan varmi... 6 milyara kadar olsun ..

cevaplariniz icin tskler ..

Var , 2. el Hyo GT250R veya Cbf250...

cbr 125 dışındaki sorularınızı özel mesajdan veya msnde görüşelim:cat:

:cat::cat::rendeer:.........................

Bu arada , Cbr'a kuyruğu taktım... Ne yazıkki uymadı :salut:
Ama sonra aklıma bir çözüm geldi , stopun şeffaf camını söktüm ,
öyle taktım , cuk diye oturdu , çok da güzel oldu... Ama telefonumu evde unutmuşum resim çekemedim...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
görkem
en sonunda mototal sana 1000 rr vericek:D
senin motor daha çıkmadı durumu ne:silent:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Motor toplandı , herşeyi yeni... Şimdi test sürüşü yapılacak , bakalım netice belli olacak.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Görkemcim hayırlı olsun ama bilmiyorum ya, o motora binmek nekadar güven verir insana, sonuçta herşeyi yeni ama toplama bir motor oldu, kazadan cıkmış gibi.

sen cbf 250 düşünüyorsan bence hala düşünmeye devam et.

ama hayırlı ossun, hadi bakalım inş. kavuşursun. ;)
-----------------

Ha bu arada ben benım motorla temmuz sonu gibi şu resimde gördüğünüz rotayı gerçekleştirmeyi düşünüyorum. GoogleEarth da 3.850km gözüküyor ama benım hesaplarıma göre 5.000km ye yakın yol yapıyor olucam.

gezi.jpg
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Suspect bende böyle bir şey yapmayı planlıyorum ama CBR 125 ile değil...

Ne kadar sürede gerçekleştirmeyi düşünüyorsun?

Çok güzel heyecanlı ve uzuuun soluklu bir gezi olacağa benziyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mutlu günümde beni ağlatana İsyanım dosta değil beni yaradana Vurdular beni vurdular

Var , 2. el Hyo GT250R veya Cbf250...



:cat::cat::rendeer:.........................

Bu arada , Cbr'a kuyruğu taktım... Ne yazıkki uymadı :salut:
Ama sonra aklıma bir çözüm geldi , stopun şeffaf camını söktüm ,
öyle taktım , cuk diye oturdu , çok da güzel oldu... Ama telefonumu evde unutmuşum resim çekemedim...

Ben 2.El motor almam görkem kardes.. Alacam motor 0 olmali ve taninmis bir bayiden ...saygilarimla..
6 milyara kadar varsa kafa tutacak cbr 125 yazin markayi..
dedim gibi 0 olsun temiz olsun
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Kasım ayında askere gidecem. Bu hafta içinde işten ayrılıyorum. İşsiz olacağım için süre problemim nakite bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

Genel bir bakışla, Temmuz sonu gibi çıkıp yaklaşık 2-3 haftaya yaymayı planlıyorum, çadır alıcam yanıma, çadır kuramayacağım yerlerde pansyonlarda kalıcam. Onun dışında, hep yazlık yerleri tam yazın cıvıl cıvıl zamanlarında gezeceğim için kafama göre takılacam, hergece eller havaya, turist arkadaşlara ülkemizi tanıtma eyleminde bulunacam, Yani baya eğlenceli geçecek benım adıma ve askere gitmeden yapmayı planlıyorumki, askerden sonra birdaha böyle bişi yapmaya fırsatım olmayacaktır.

Evet CBR 125 ile yapmayı düşünüyorum, yanıma tek zincir yağını alacam, bakalım onun dışında buyuk şehirlerde honda teknik servislerine gösteririm.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saglamsin suspect
geze geze gidecen belli...
para sorunu yok heralde :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Aga hesapladım.

Fazla abanmadan (9bin devir üstüne cıkmadan) kullanırsam 4.000km de 400ytl benzin masrafım olacak.
Konaklamayada, çadır olayı yapacam hani çadır falan olmassa geceligi 10ytl den pansyonda kalırım 100ytl de o desen,
ettimi sana 500ytl.

En çok beni bira+vokta+yemek masrafı batırır, bunlara 500 desen,
e geri kalan pok-püsürde (motor bakımı, plajda şejlong parası vs..) 250ytl tutsa
yani aşa yukarı 1.250ytl ye ben bu geziyi adam ederim gibi gözüküyor.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
suspect benim kafamdada böyle bir gezi var hatta görkeminde vardı. Varmısınız bu geziyi hep beraber gerçekleştirelim. Görkem sen ben... Süper olur :D Ben ciddi ciddi düşünüyorum. Eğer sizde ciddiyseniz gerçekten bir plan yapabiliriz.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
kıçıkırık bir tatil köyüne 1 haftalık 700-800ytl para verip sadece otelin içinde gun boyu sınırsız yemek ve eğlenceye vereceğim para birasdaha katar gezerim diye düşünüyorum, cunku otel işini hersene yaptıgımdan bıktım biras değişiklik olsun istiyorum. hatta bu yakınlarda haftasonu 2gunlugune bir ank.a gidip gelme projesi var kafamda. 500km yol 6saatte giderim herhalde. 9da cıksam öğlen 3 gibi ankarada olurum.

Carcharoth:

Aga ben çok ciddiyim, ailem tek gitmeme biras pürüz yapıyor yanında 3-5 motor daha olsun en azından diyorlar, gelecek eleman bulamıyorum. Hani gelmek istiyorsanız çok bomba olur. Falla ben ciddi ciddi düşünüyorum.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
suspect benim kafamdada böyle bir gezi var hatta görkeminde vardı. Varmısınız bu geziyi hep beraber gerçekleştirelim. Görkem sen ben... Süper olur :D Ben ciddi ciddi düşünüyorum. Eğer sizde ciddiyseniz gerçekten bir plan yapabiliriz.

Ben Haziran sonunda yola çıkıyorum sanırım... Öncelikle Marmok motosiklet festivaline gitmekle başlıyor gezim (Datça) ... Sonrasında geze geze Marmaris-Antalya-Alanya ... Alanyada 2-3 gün kaldıktan sonra Ankara , ve sonrasında Istanbul.... Bütün konaklamalarım çadırda geçecek...

Ayrıca Cbr ile çıkıcam yola... Eğer yolda kalırsam otobüse atlayıp Ist'a dönerim. Motoru da orada bırakırım... (ciddiyim) :cherry:
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
suspect gezi planı gerçekten çok uzun görünüyor.sağ selamet gider gelirsin inş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst