Kardeşim hoşşgeldin

sen aynı benm eski durumumdasın

wallaa nası söylesem motor küçük deil.. sadecee biraz daha narin diğerlerine göre..
Ben de çok düşündüm ; aprilia dedim sonra cbr dedim tekrar ama iki motoru da görünce ve seslerini duyunca cbr 125 te karar kıldım :cat:
Benim de yaşadığım yer de çok azdı cbr 125 ve ist a gidince ilk işim Honda bayii ne gitmek oldu.. Hatta ist a giderken yolum üzerinde Ordu ve samsun da Honda bayii wardı ikisine de girip baktım

sesini duydum..
Şimdi aklımdaki tek motor ; ve almaya çok yakınım...

Emin ol motoru görünce seveceksin

Ben de çok çelişki yaşamışştım

Saygılar MC :rendeer::rendeer: