Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
cbr 1000rr 330 üstü rahat çıkabiliyor diye biliyorum ama göstergesi 299km/s in üzerine çıkmadığı için bunu kanıtlayamıyoruz.

Bakınız;
CBR 1100xx SS bir makina olmamasına rağmen 300km/s hıza ulaşabiliyor ve dahada geçiyor 310-315km/s süratede ulaşabilir, (videodan bakabilirsiniz)
Buna karşın CBR 1000rr makina ise 299km/s süratte takılıyor bunun nedeni dijital göstergenin daha üstünü göstermesine engel olmasıdır.

1100xx 152 beygir gücüne ve airodinamik (nasıl yazılıyordu emin değilim) in 1000rr daki 172 beygir gücü ve airodinamike göre daha düşük olması, 1000rr in 1000xx den daha hızlı gidebileceğinin bir göstergesidir.

[YT]t1bHFl1RfAE[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gece

surekli yuksek devirli kullandim bu depoda..4 litre yakti..
ama ortalamasi normali 3.5 litre civari..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Suspect bunun 2.Eleri kac paradir en düsük fiyat..
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1
Arkadaşlar öncelikle hepinize selamlar aranızda yeniyim ve cbr 125 almayı düşünüm ama bi sorun var motor küçük die duydum şuan yaşadığım yerde bu motorda hiç yok onun için yakından görüp inceleme şansım olmadı benim boyumda 1.87 fazla kiloluda deilim ama sana ufak gelir diyorlar acaba elinde resimleri olan varsa koyabilirmi mümkünse yanında biri varken yada başka motorlarla yanyan olursa iii olur karşılarştırmak için :D yardımcı olursanız sevinirim...
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
Arkadaşlar öncelikle hepinize selamlar aranızda yeniyim ve cbr 125 almayı düşünüm ama bi sorun var motor küçük die duydum şuan yaşadığım yerde bu motorda hiç yok onun için yakından görüp inceleme şansım olmadı benim boyumda 1.87 fazla kiloluda deilim ama sana ufak gelir diyorlar acaba elinde resimleri olan varsa koyabilirmi mümkünse yanında biri varken yada başka motorlarla yanyan olursa iii olur karşılarştırmak için :D yardımcı olursanız sevinirim...[/QUOTE

bence motoru canlı olarak gor derim. motoru almadan once banada motor ufak falan dolduramassın diyorlardı.ama motoru gorunce kocaman geldi gozume:mrgreen: 600rr kadar:p bilmiyorum belkide bana oyle gorunmustur kargaya yavrusu şahin gözükürmüş ya o misalda olabilir:)boyun biraz uzunmus 1.87 bu motorlarda race kasası var ama dik oturuyorsun biraz boyun sıratabilir motorda.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar öncelikle hepinize selamlar aranızda yeniyim ve cbr 125 almayı düşünüm ama bi sorun var motor küçük die duydum şuan yaşadığım yerde bu motorda hiç yok onun için yakından görüp inceleme şansım olmadı benim boyumda 1.87 fazla kiloluda deilim ama sana ufak gelir diyorlar acaba elinde resimleri olan varsa koyabilirmi mümkünse yanında biri varken yada başka motorlarla yanyan olursa iii olur karşılarştırmak için :D yardımcı olursanız sevinirim...

Kardeşim hoşşgeldin :) sen aynı benm eski durumumdasın :) wallaa nası söylesem motor küçük deil.. sadecee biraz daha narin diğerlerine göre..

Ben de çok düşündüm ; aprilia dedim sonra cbr dedim tekrar ama iki motoru da görünce ve seslerini duyunca cbr 125 te karar kıldım :cat:

Benim de yaşadığım yer de çok azdı cbr 125 ve ist a gidince ilk işim Honda bayii ne gitmek oldu.. Hatta ist a giderken yolum üzerinde Ordu ve samsun da Honda bayii wardı ikisine de girip baktım :) sesini duydum..

Şimdi aklımdaki tek motor ; ve almaya çok yakınım... :) Emin ol motoru görünce seveceksin :) Ben de çok çelişki yaşamışştım :) Saygılar MC :rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
35
Kardeşim hoşşgeldin :) sen aynı benm eski durumumdasın :) wallaa nası söylesem motor küçük deil.. sadecee biraz daha narin diğerlerine göre..

Ben de çok düşündüm ; aprilia dedim sonra cbr dedim tekrar ama iki motoru da görünce ve seslerini duyunca cbr 125 te karar kıldım :cat:

Benim de yaşadığım yer de çok azdı cbr 125 ve ist a gidince ilk işim Honda bayii ne gitmek oldu.. Hatta ist a giderken yolum üzerinde Ordu ve samsun da Honda bayii wardı ikisine de girip baktım :) sesini duydum..

Şimdi aklımdaki tek motor ; ve almaya çok yakınım... :) Emin ol motoru görünce seveceksin :) Ben de çok çelişki yaşamışştım :) Saygılar MC :rendeer::rendeer:

kardeş bu yakınlık ne derecede yeni kasamı alacaksın eski mi? benim boyda 1,85 sırıtıyor motorda eğilince kafam göstergelerde.. :queen:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
arkadaşlar doğruya doğru 1.87 lik adama bu motor küçük gelir.ancak allahtan motor kalitelide oradan yırtıyo:).
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mutlu günümde beni ağlatana İsyanım dosta değil beni yaradana Vurdular beni vurdular

Arkadaslar ... 6 Milyara kadar aklinizde Cbr 125den daha iyi motor varmi..
onun gibi az mazot yakan motorlardan varmi... 6 milyara kadar olsun ..

cevaplariniz icin tskler ..
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
kesinlikle o fiyata cbr 125 ten daha iyi bir motor yok.ancak fiyatı biraz daha arttırırsan derbi gpr125 war
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mutlu günümde beni ağlatana İsyanım dosta değil beni yaradana Vurdular beni vurdular

kesinlikle o fiyata cbr 125 ten daha iyi bir motor yok.ancak fiyatı biraz daha arttırırsan gp125 war

Kac para resim yollarsan bitane memnun olurum ...
Daha iyi Motorsa aldikmi deysin anliyonmu ...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece

surekli yuksek devirli kullandim bu depoda..4 litre yakti..
ama ortalamasi normali 3.5 litre civari..

saol arkadasım arkım aldı cbr125 2005 model sanırım neyse onuda buraya uye yaptık ama bıraz ogrendıkten sonra sıteyı, yazmaya baslar:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mutlu günümde beni ağlatana İsyanım dosta değil beni yaradana Vurdular beni vurdular

http://www.otomax.com/haber_2_15915.html buradan herşeyini öğrenebilirsin ancak benb bu motora bu kadar para vermem onun yerine daha öncede arkadaşlarımızın dediği gibi hyosung gt 250 r alırım:cat:

hmm bilgiler icin öncelikle tskler .. arkadasim ..
oda ayni para olsa gerek he...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst