Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece kaçırdığın bi nokta var zaten ercumentin taktırdığı buyuk olandan küçük olan zaten yetersiz onu konuşmuyoruz..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
34
Herkese merhaba, arkadaşlar benim ilk araç kullanışım 6 ay önce bu keeway ile başladı. Yani trafik işlerine yabancıyım.
Trafik belgemde ilk muayene geçerlilik süresi 25/05/2007, yani bu cuma. İlk muayene alım satım sırasında yapıldığından işler nasıl dönüyor bilgim yok. İzmirdeyim, perşembe gidip yaptıracağım bu muayeneyi. Bana fiyat, yol yordam konusunda bilgi verirseniz bahtiyâr olurum :)
Forumda emeği geçen herkese teşekkür, kazasız belâsız sürüşler :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
dsc00106zf0.jpg
[/URL][/IMG]selam dostlar yeni sisibar ve gidon resimlerini eklemeye çalışıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
komet bılıyorsun 3 sene hakkımız var dolayısıyla motorun hangı trafık tescılden cıkmaysa oraya gıdıyorsun muayenemı yasal olarak uzattırmak ıstıyorum dıyorsun verıyorsun evrakları bıraz bekleyıp o alıyorsun bu kadar basıt:) o tarıhın ustunden elktronık daktılo mune ıste herneyse:) ustunden gecıyorlar

slm obkavi eklıyemıyorsan bana yolla msnden bende eklerım yardımcıolurum yanı ok.swort öle dıyorsan öle olsunama koray abı neden memnun ılgnc yani
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
38
ben kurşunsuz kullanıyom. ama bazıları süper kullanıyolarmış. bide ustam dikkat et petrol ofisinden ofisinede değişiyo.
önerdiniz hiç benzin istasyonu var mı senin,
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
34
komet bılıyorsun 3 sene hakkımız var dolayısıyla motorun hangı trafık tescılden cıkmaysa oraya gıdıyorsun muayenemı yasal olarak uzattırmak ıstıyorum dıyorsun verıyorsun evrakları bıraz bekleyıp o alıyorsun bu kadar basıt:) o tarıhın ustunden elktronık daktılo mune ıste herneyse:) ustunden gecıyorlar

Tez cevap ve alâkan için sağol GeCe__ kardeş, amma ve lâkin bu işler üzerine pek bir şey bilmiyorum :) Mal pozisyonundayım anlayacağınız. İlk alım satım yaptığım yere alo dedim 150 kaada yaparız dediler :) Balataları da değiştirmek için izmir yetkili servislerinden ahmet usta 80 90 civarına yaparız demişti, önceki sayfada 50 lira yeter deniyor. Sizler olmasanız yanmışız :)
Trafikte hangi bölüme gitmem gerek bu süreyi uzatma işi için?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Herkese merhaba, arkadaşlar benim ilk araç kullanışım 6 ay önce bu keeway ile başladı. Yani trafik işlerine yabancıyım.
Trafik belgemde ilk muayene geçerlilik süresi 25/05/2007, yani bu cuma. İlk muayene alım satım sırasında yapıldığından işler nasıl dönüyor bilgim yok. İzmirdeyim, perşembe gidip yaptıracağım bu muayeneyi. Bana fiyat, yol yordam konusunda bilgi verirseniz bahtiyâr olurum :)
Forumda emeği geçen herkese teşekkür, kazasız belâsız sürüşler :)

Komet kardeş boşuna 54 ytl muayene parası verme!
Kanunun yanlış uygulaması nedeniyle; geçen yıl Muayene süreleri 1 Yıl olarak yazıldı .
Bulunduğun yerdeki Trafik Tescil büro amirliğine git, problemini anlat, Diyeceğin: '' Yanlış anlaşılma sonucu muayenem tarihim 1 yıl olarak yapılmış, gerekli düzeltmeyi yaptırmak istiyorum '' de. merak etme işin anında hallolacak.
Benim muayene sürem 30 Mayıs'ta bitiyordu. bu ayın 15'inde Trafik Tescil büro amirliğine gidip, derdimi anlattım. Stabilo kalemle bir başkomser gerekli düzeltmeyi yapıp, PVC kaplama ünitesine sevk etti. kaplamayı ilgili birimde yaptırttım ve olay bitti. Yeni tarih: 30.05.2009 oldu. Bukkkkkadar basit.
Pardon GECE, hiç bakmadan sazan gibi atlamışım, sen zaten gerekli bilgiyi vermişsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kurşunsuz kullanıyom. ama bazıları süper kullanıyolarmış. bide ustam dikkat et petrol ofisinden ofisinede değişiyo.
önerdiniz hiç benzin istasyonu var mı senin,


Şak dıye yazmısın dostum pek bısey anlamadım?? yada kıme ne soruyorsun bıraz acarsan ii olur

boğaçhan olurmu öle sey estafurullah yaw

komet ne demek bıldıklerımızı yazıyoruz ıste ısımız bu:)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
resimler devam
dsc00107zr1.jpg
[/URL][/IMG]
bakalım beğenecekmisiniz



nikelajlı yerler nası parlıyo farkettinizmi şu bahsettiğim krom cilası harika bişey ya
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Viceroy, Tanzimo anladık çatlatcaksınız bizi, ammaaaaaaa... Bende cumartesi Anıtkabir'e ATAM'I ziyarete gittim. SL nam ve hesabına.
Siz gezin bakalım, seneye ölmez sağ olursak sizleri de bekleriz.

Obkavi harika olmuş, güle güle kullan. Darısı bizim başımıza
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obkavi gıdon harbı guzel bende bı vakıt fln bulabılsem taktırıcam ama
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
34
Komet kardeş boşuna 54 ytl muayene parası verme!
Kanunun yanlış uygulaması nedeniyle; geçen yıl Muayene süreleri 1 Yıl olarak yazıldı .
Bulunduğun yerdeki Trafik Tescil büro amirliğine git, problemini anlat, Diyeceğin: '' Yanlış anlaşılma sonucu muayenem tarihim 1 yıl olarak yapılmış, gerekli düzeltmeyi yaptırmak istiyorum '' de. merak etme işin anında hallolacak.
Benim muayene sürem 30 Mayıs'ta bitiyordu. bu ayın 15'inde Trafik Tescil büro amirliğine gidip, derdimi anlattım. Stabilo kalemle bir başkomser gerekli düzeltmeyi yapıp, PVC kaplama ünitesine sevk etti. kaplamayı ilgili birimde yaptırttım ve olay bitti. Yeni tarih: 30.05.2009 oldu. Bukkkkkadar basit.
Pardon GECE, hiç bakmadan sazan gibi atlamışım, sen zaten gerekli bilgiyi vermişsin.
Hassaten, daha önceki ve şu andaki yordam gösterişlerinizden dolayı size de teşekkürler :)
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Estağfurullah, Biz Sl silahşörleriyiz; BİRİMİZ HEPİMİZ, HEPİMİZ BİRİMİZ İÇİN. Bildiğimiz ne varsa paylaşıyoruz, hepsi bu.

Soran arkadaşlar için: Bizim motorların şıkıştırma oranı dikkate alındığında; Süper Benzin bizim motorlara uygun değildir. Boşuna fazla para vermeyin. Klasik kurşunsuz benzin yeterlidir.

İş yerinden bu kadar devamı eve gittiğimde
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
38
beyler benzini hangi petrol ofisinden alıyosunuz (opet, shell, petrol ofisi, bp vs.) randıman farkı oluyomu?
geçen bir yazı gördüm superlıghtlar için super benzin daha iyi diyolar haberiniz var mı?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ercument resimde gösterdiğin değilmi senin taktırdığın yoksa bize resimde başka bi filitre gösterip daha farklı bi filitremi taktın?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
swort bısey demıyorum anladın sen onu:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben hiç bişi anlamadım gece ercument kardeş bize aldığı filitrenin resmini gösterdi nautilusun araya giderken hani bi motor dukkanı var emre abi orada sor bakalım o tarz bi filitre iin ne diyecek küçük olanın arkası düz ve gerçekten küçük resimdekni de biliyorum diğer küçük denilen zaten benim motorda denendi büyük olan diye tabir edilen emre abide yok bu sebeple taktıramamıştım tabi bu filitre takılınca karburator ayarı istiyo diye biliyorum. he dahada büyüğü vardırda resimde gördüğümüze küçük deniyodur bilemem onuda gece senin bana tavsye ettiğine sormak lazım o hangisinden kullanıyo filtreyi. neys olayı içinden çıkılmaz hale getirmenin bi anlamı yok ister buyuk olsun ister küçük gözümle gördüğüm ve denediklerimi bilirim ben varsa dahada buyuğu onlarıda deneriz hangisi daha iyi performans sağlarsa ona ok deriz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...Viceroy, Tanzimo anladık çatlatcaksınız bizi, ammaaaaaaa... Bende cumartesi Anıtkabir'e ATAM'I ziyarete gittim. SL nam ve hesabına.
Siz gezin bakalım, seneye ölmez sağ olursak sizleri de bekleriz... Boğaçhan...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Anıtkabir olayı karşısında saygı ile eğilirim. Bizimki keyifti, senin yaptığın hem keyif hem de borç. inşallah biz de bir gün oraya geliriz, görüşürüz. O borçlar giderek de ödenemez atamıza ama yürekten elden ne gelirse.. Paylaştığın için saol..

splash-2.gif
250px-Ataturk's_Mausoleum_in_Ankara_(tr).jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
38
beyler şehir arasın da gezerken ön freni kullandım zaman belli süre sonra sertleşiyo nedenini bilen var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst