Motosikletçiyle Uğraşılmaz.... (Bu Bir Gezidir)

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başkan ben sana anlatamıyorum mesele para değil.........
alsın parasını umrumda degıl dıyorum.....
adamın konusmasına baksana dovecek adam bızı aklınca........
yemısım parasını ...........
bide link mink atıon ısıklı kutlama yerine donuo topic zaten ukum var ben okudum zaten onu cevapta yazdım ::queen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sabah sabah birisi bana gelip senin söylediğini söyleyse içerde fazla durmazdım haberin olsun adam anlayıslıymıs

adam belki siftah yapmamıs
belki aksam sorun yasadı
sabahın bi saatinde o ufak yerde tıkalı kalmıs
sende giricen içeride bedavadan keyif yapıcan yok öyle

eglencenin veresiyesi olmaz
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sabah sabah birisi bana gelip senin söylediğini söyleyse içerde fazla durmazdım haberin olsun adam anlayıslıymıs

adam belki siftah yapmamıs
belki aksam sorun yasadı
sabahın bi saatinde o ufak yerde tıkalı kalmıs
sende giricen içeride bedavadan keyif yapıcan yok öyle

eglencenin veresiyesi olmaz

yok yok başkan yazıp yazıp guluyosun orda hehe delı oldu dıe yada cidden tersten aklktın bugun abiiiii adama kolay gelsin dedım evet dedı ınsan bı saol der esnaflık nasıl olur bılmeyen adam yapmasın o zaman arkadasım kıme kızdıysa bozulduysa sınırlendıyse banane adam bana terslık yapamaz.........
sen cıksaydın kola ısmarlardım sonra gaz acardık ne guzel olurdu heeeeeeeee:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burda bi dogruluk payı var

gülmeyi bilmeyen dükkan acmasın (gani müjde)

ama bunu kola ısmarlıyacaksın diye söylemiyorum olaya tek taraflı bakma istersen seni bi hafta sonu oraya koyalım bakalım gelen gidene nasıl yaklasıyorsun
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Bende Özgür'e katılıyorum bu konuda.Sonuçta başkalarının ne yaptığı umurumda değil,para verilmesi gerekiyorsa verilmeli.Adam kendi güzellik yapmak isterse amenna ama böyle tartışmalara girmek sadece motorculara serseri gözüyle bakılmasını pekiştirmeye yarıyor.Ben eminimki o adamın arabası varsa ilk önüne gelen motorcuyu sıkıştıracaktır,heleki siyah scootersa :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burda bi dogruluk payı var

gülmeyi bilmeyen dükkan acmasın (gani müjde)

ama bunu kola ısmarlıyacaksın diye söylemiyorum olaya tek taraflı bakma istersen seni bi hafta sonu oraya koyalım bakalım gelen gidene nasıl yaklasıyorsun

ohh be başkan bı yerde haklı cıkardın benı ama ne adamlarla ugrasıytorum sen bılıyosun bu iş yapılıcaksa bu sekılde yapılmaz.............

Bende Özgür'e katılıyorum bu konuda.Sonuçta başkalarının ne yaptığı umurumda değil,para verilmesi gerekiyorsa verilmeli.Adam kendi güzellik yapmak isterse amenna ama böyle tartışmalara girmek sadece motorculara serseri gözüyle bakılmasını pekiştirmeye yarıyor.Ben eminimki o adamın arabası varsa ilk önüne gelen motorcuyu sıkıştıracaktır,heleki siyah scootersa :)

önder siyah scooterları bu adam benim yüzümden sıkıştırıcaksa peşinen özür dilerim ben o arkadaşlardan ama ben anlatamıyorum galiba ya uykusuzluktan yazmıyorumda yazıyorum dıyemı dusunuyorum yemişim abi parasını adam kıl kıl konusuyor ben bırıne bole konussam anında ıssız kalırım .............
ya nedir 3.5 ytl yapmasın bana guzellık elın adamı offffffffff
bide abi su var benım yapı sınırlı bıraz altımda arabada olsa bisiklette triportörmüdür nedir oda olsa farketmez bu şekilde konustugu surece eger sesımı cıkarmasaydım o sozlere motorcular tırsak yada efendımı olcaktı hayır.....
ben gerekenı yapmasını beklıyorum o adamdan bu serserı durumuna dusurmez benı bence serserılı yapan o cunku

Ne kadar güzel yerler teşekkür ederiz..:rendeer:

biz teşekkür ederiz......................:queen: :queen: :queen: :queen:

ben artık yatıyorum...... özgür aksam gel tophaneye sana sorcam ben (fikirlerini tabi)



herkese iyi günler.........
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
dostum paylaşımın için teşekkürler,
ne yalan söliim sabah sabah içimizi açtın ;)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ohh valla basmıssın kalayı adama :mrgreen:

Güzel yerler dostum ama sana en kısa zamanda bi enduro lazım.. Senin bu fantezilerini yanlızca bi enduro karsılar :queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
federal
dediğim gibi diğer amaçta oydu ne mutlu bana

myheart
nasıl katılmam şimdi bu fikre ama bi karar verebilsem 2. motor olayına
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Güzel gezi olmuş üstat. Mekan çok güzel. Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende Özgür'e katılıyorum bu konuda.Sonuçta başkalarının ne yaptığı umurumda değil,para verilmesi gerekiyorsa verilmeli.Adam kendi güzellik yapmak isterse amenna ama böyle tartışmalara girmek sadece motorculara serseri gözüyle bakılmasını pekiştirmeye yarıyor.Ben eminimki o adamın arabası varsa ilk önüne gelen motorcuyu sıkıştıracaktır,heleki siyah scootersa :)

olaylara tek yönlü bakmamalıyız bizlerdede hata var motosikletci imajını zedeliyici hareketlerden kacınalım

seytan diyor bas git bahce köye bastır parayı gir içeri bakalım adam bişey diyormu
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
:flower: ::pulp:: ::dalga:: ::koop:: ::blusssh: öymen kızarsan kız ama başkan dogru diyor
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezi olmuş üstat. Mekan çok güzel. Paylaşım için teşekkürler.

teşekkür ederim...............

Çok süper bir gezi motoru kirletmeye değmiş süper...

saol dostum bu kadar kirlenmemişti hiç iyi oldu toprağıda gördü yavrucak:cat: :cat:

Çok süper bir gezi motoru kirletmeye değmiş süper...

saol dostum bu kadar kirlenmemişti hiç iyi oldu toprağıda gördü yavrucak:cat: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
44
valla güzel gezi olmuş paşam:)
o bekçiye bi ara ayar çekmek lazım gelyor ama malesef adandayım onu yerine burdan temsili bi bekçiyi dövsem kabul görülür mü?:queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla güzel gezi olmuş paşam:)
o bekçiye bi ara ayar çekmek lazım gelyor ama malesef adandayım onu yerine burdan temsili bi bekçiyi dövsem kabul görülür mü?:queen:

şiddetekarşıyız sonra motosikletçiler serseri diyolar......
motoru eve bırakıp dusunulebılır ama........:cat: :cat: :cat: :queen: :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
öymen sen adama kafayı taktın artık bugünde gidersin gidersen selam söyle:queen:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
Bende Özgür'e katılıyorum bu konuda.Sonuçta başkalarının ne yaptığı umurumda değil,para verilmesi gerekiyorsa verilmeli.Adam kendi güzellik yapmak isterse amenna ama böyle tartışmalara girmek sadece motorculara serseri gözüyle bakılmasını pekiştirmeye yarıyor.Ben eminimki o adamın arabası varsa ilk önüne gelen motorcuyu sıkıştıracaktır,heleki siyah scootersa :)

bu görüşe bende katılıyorum.

sanki parayı vermişsinde ona rağmen adam seni içeri almamış gibi adama kıl olmuşsun.sana kesinlikle hak vermiyorum .benim prensibim kimseye minnet etmemektir, nokta kadar menfaat için virgül gibi eğilme sözü vardır o misal, param varsa girerim yoksa gidip kimseye minnet etmem.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu görüşe bende katılıyorum.

sanki parayı vermişsinde ona rağmen adam seni içeri almamış gibi adama kıl olmuşsun.sana kesinlikle hak vermiyorum .benim prensibim kimseye minnet etmemektir, nokta kadar menfaat için virgül gibi eğilme sözü vardır o misal, param varsa girerim yoksa gidip kimseye minnet etmem.

dostum ben anlatamıyorum.....
para olayıysa şöyle ama.....
burası uzun yıllardır var (ve benım bıldıgım 19 yıl) kimse bugune kadar bahcekoy belediyesi sınırları içinde yaşayan insanlardan para almadı girişte.....
bu arkadaşlarda yeni geldıgınde almadıkı hala cogu ınsanda almıyorlar dısını gecırebıldıgım hesabı yani.........
olay burda 3.5 ytl diil yemişim parasını adamın konusma tarzında eger bana kardesım bak yasak ucretlı dese eywallah derım verırım gecerım kı oylede yapıyorum....
ama adamın konusması benı delı edıcek tarzda yaa sen kımsın bu şekilde konusuosun dımı ..........
bence bu adam yenı geldı buraya ole bı artıs artıs takılıo ama neyse ben anlatamıyorum.....
düşünceni paylaştıgın için teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst