[MT Bolu] 06 Mayıs 2007 Mudurnu-Sünnet Gölü-Abant Gezisi

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
10
:cat:
güzel bir geziydi sucuk için teşekkürler :rendeer:
tekrarı mümkünse yine bekleriz (hepinizi):queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Güzel bir gezi olmuş Haruncum ellerine yüreğine saglık .. fotolara bakarken agzımda sulandı şimdi:p
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
harun sen 90krş den şikayetciysen ozaman sana bi tane akülü motor alalım akşam şarj eder sabah binersin elektirik parasınıda bana kakalarsın:queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
harun sen 90krş den şikayetciysen ozaman sana bi tane akülü motor alalım akşam şarj eder sabah binersin elektirik parasınıda bana kakalarsın:queen:

düşünmüyo değilim ama hem cinli hemde cok para be kanka.. Geçen yıl 1,500 ytl istiyolardı :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
vay bolu mt kardeşlerim ortalığı birbirine katmış süpersiniz valla ama resimlerdeki yiceği hiç tanıyamadım neydi o bende isterim:queen: :queen: bu arada 19mayısta sakaryada yada ankarada görüşebiliriz hepinizi özledim valla saygılar sevgiler:rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
vay bolu mt kardeşlerim ortalığı birbirine katmış süpersiniz valla ama resimlerdeki yiceği hiç tanıyamadım neydi o bende isterim:queen: :queen: bu arada 19mayısta sakaryada yada ankarada görüşebiliriz hepinizi özledim valla saygılar sevgiler:rendeer:

Cok teşekkür ederiz necdet abicim... Senide bekliyoruz buralara ama Hazirandan sonra mumkunse.. 2-3 Haziran bizim sınavlar var su sınavlar bi bitsin gezecez deli gibi... O gezileri de malesef kacıracaz :salut:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
arkadaşlar sizleri selamlıyorum resimler şahane kandime bile aldım valla resimlerden birkaçtane yahu şu cennet vatanımız ne güzel harikalar la dolu gerçekten hepinize teşekkürler..güzel ve sımsıcak bir gün yaşamışsınız .

 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
Cok teşekkür ederiz necdet abicim... Senide bekliyoruz buralara ama Hazirandan sonra mumkunse.. 2-3 Haziran bizim sınavlar var su sınavlar bi bitsin gezecez deli gibi... O gezileri de malesef kacıracaz :salut:

sağlık olsun bende o tarihten sonra gelirim günler çuvala girmedi ya kocaman yaz var önümüzde:) :rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
sağlık olsun bende o tarihten sonra gelirim günler çuvala girmedi ya kocaman yaz var önümüzde:) :rendeer:

Tamam abicim hazirandan sonra istedigin gün gelebilirsin.. HAtta kocaman bi organizasyın yaparım ben geçen seneki gibi toplarız ist mt ankara mt yakın yerleri... :cat:

L.SAHİN;662066' Alıntı:
ya sen merk etme yakıttan amorti eder o kendini:queen: :cherry:

Yok lem almam... Sonra on kaldırır benı ezmeye kalkarsınız... Aslında Uzun yolda da sizin motorlara bi ip atarım beleşe gider gelirim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
gezi mannnyaakk..
valla tek kelimeyle kaçıranlardanım. :(
olsun yapıcak bişey yok, daha vakit var :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
yaz yeni geldi dostum.. İleriki gezilerde beraber gideriz Sen merak etme... Cok daha güzeli bile olur :wiinkk:
 
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
32
harika bir geziydi:)her ne kadar gezideki tek kız ben olsam da çok eğlendim...başta sevgilime teşekkür ediyorum daha sonrada diğer arkadaşlara ve abilere....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst