MotoGP 2007 İstanbul Tüm Fotoğraflar Burada

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
hll olsun harbi taktir ettim hepsi güzel olmuş hatta bazı fotoların ne zaman çekildiğini ben bile bilmiyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geeeç Ulan geeeç sayfa 4 e Geç bu sayfayı daha gasp etmiyelim hadiii :queen:

İstanbulda avrupa yakasından İlk çıktıkdan sonraki fotolar...
































İstanbulda Parktaki Lastik Fiyatları Merak Edenler Olur diye :)









Bu motosiklet Hakkında bilgisi olanlar yazabilirmi ?






























 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla su anda zonguldak da internet cafedeyim cok yoğunum aynı anda bide küçültmekle ugrassam bu resimleri buraya koymam pazara kadar sürerdi üşendim kısacası :pale: :salut:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
muhtesem fotograflar bende cektim ama sizinkiler kadar güzel pozlar yakalayamadım video ya da cektim oda pek ii sayılmazdı paylasımın için cok saol
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
cenkim sitemizin artçısı :rendeer:
ellerine sağlık dostum resimler süper o günde süperdi :cat:
lokumların tadı damağımda kaldı walla:queen: :queen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ben de göndermeye başlıyorum, iyi olanlarını seçip yolluyorum.
Bu arada Luxor iyi çıkmış fotoların çoğu eline sağlık.

Önce 7.No'lu tribündeydik oradakilerden seçmeler.












250cc'den bir kaç enstantane.







Sonra Luxor'un önerisi ile 8.Tribüne geçtik, iyi ki geçmişiz, yarışın en güzel izlendiği yerlerden biriymiş.:cat:

MotoGp'den start anı. Benim L3'ün zoom'u ancak buna yetti. SLR'dakiler eminim daha iyidir ama filmleri banyoya vermedim henüz.:)



Ve ilk tur! Stoner hep öndeydi.


Ve ilk tur'un son düzlüğü. Henüz kopmalar başlamadan.





Casey Stoner. Yarışın birincisi.



Bana göre yarışın en başarılı sürücüsü, kaza yapmasına rağmen ayağa kalkıp yarışa devam eden ve sonuncuyken son tura kadar beş kişiyi geçen Suzuki pilotu Vermeulen'di. Öyle bir gazlıyordu ki son düzlükte vitesleri saymakta zorlandık. Adeta bu yarışı "verme ulen!" diyordu motoru.:queen: :) Bundan sonraki yarışlarda has adamımdır kendisi.:cat:





Finish



Ve lastik yakma olayı, tam önümüzde gerçekleşti, Luxor iyi ki bu tribüne getirmişsin bizi tekrar sağol.:cat:


Benden bu kadar. SLR makinemdeki filmleri bastırınca yeniden yüklerim buraya.
Benim ilk İstanbulpark ve Motogp yarışımdı, aynı zamanda da ilk MT etkinliğim. Yoruldum ama çok güzel bir gündü.:)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper_tim
Kadrolu MT artcısı oldum artık :queen: isteyen olursa Afyon Cumhuriyet sucukları satısımızda Mevcuttur :queen:
dishy
Valla vaktim olsa kucultucekdim de vaktim yok hatta fotoğrafları yuklemeyi bitiremedim hala :(
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Fotoğrafları imageshack'e yüklüyorsun zaten, gözat dediğin kısımda Resize Image kısmını da işaretle daha rahat görülsün fotoğraflar.
Bu arada eline sağlık, güzel, kapsamlı fotoğraflar...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olcan138 valla üşengeclik ve yoğunluk bir araya geldi oraya tıklamayı unuttum kusura bakmayın valla :) saolsın :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst