MotoGP 2007 İstanbul Tüm Fotoğraflar Burada

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buluşmadan fotograflar yokmu arkadaslar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper_tim
Yok o kadar da korkmadım aslında sadece agresif bir makina R6 ondan alısmakda zorluk cektim Hasan abi beni alan abimiz TMSF den Lisanslı yarıscı sanırım :)
Simdi fotoğrafcıya gidicem makinadaki fotoları USB ye attırıcam peşine gelip yukluyorum fotoları bende baya yol fotosu var ama sadece avrupadan anadoluya gecis bi2 tanede anadoludan GP ye geçerken var malum fazla foto cekme fırsatım olmadı R6 nın üstündeyken :queen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
17
Admine Teşekkürlerimi Iletiyorum Ilk Defa Katildiğim Grupla Sürüşte Altindaki Makinaya Rağmen Grubu Bekleyip Olabildiğince Toparlamaya çaliştiği Için Tebrik Ediyorum Kukalardanda Ucuz Atlattik Yani Ne Oldu Diye Bana Bakarken Sende Gidiyordun Selamlar

Cenk Sende Benİ AramiŞsin Ama Ben Yolda OlduĞum İÇİn DuymamiŞim Telİ Ya Kusura BakmagÖrÜŞÜrÜz
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Admine Teşekkürlerimi Iletiyorum Ilk Defa Katildiğim Grupla Sürüşte Altindaki Makinaya Rağmen Grubu Bekleyip Olabildiğince Toparlamaya çaliştiği Için Tebrik Ediyorum Kukalardanda Ucuz Atlattik Yani Ne Oldu Diye Bana Bakarken Sende Gidiyordun Selamlar

Cenk Sende Benİ AramiŞsin Ama Ben Yolda OlduĞum İÇİn DuymamiŞim Telİ Ya Kusura BakmagÖrÜŞÜrÜz

Sevgili adminimiz benimle çıktığı yolculuklardan antremanlı arkadakini beklemeye,ama ben de tekrar tebrik ediyorum kendisini:queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
resimleri yüklemeye başladım.birazdan sanırım koyarım foruma...

Beklemeye devam ediyoruz Savaş ::lac::

Sevgili adminimiz benimle çıktığı yolculuklardan antremanlı arkadakini beklemeye,ama ben de tekrar tebrik ediyorum kendisini:queen:


::139::
bos.gif
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Dalga geçmeyelim lütfen,gitmiyo benim motor.120 den yukarı çıkmıyooooooooooooo:pr:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
ewet özelliklede benim erhanın kaskı ile olan münasebetimin olduğu foto nerde :p

olmazsa olmaz

damla senin mototru seneye yarışçılardan birine ver açılsın biraz onlar 125 likle neler yapıyo gördün hani belki senin motorda alışınca yapar :p

kesinlikle süper bir anı kaldı bana,
bu arada acaba bahsettiğin arkadaş ben miyim?
yer değişikliği kısmını anlayamadım da o bakımdan sordum?
resimleri yüklemeye başladım.birazdan sanırım koyarım foruma...

benim motorla arabasını değişen arkadaş sen isen evet ( yarışa giderken )
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Beklemeye devam ediyoruz Savaş ::lac::



::139::
bos.gif

yaw çocuklar yapmayın.iş yerindeki bilgisayar süper bilgisayar benim.yani süper yavaş.o yüzden bir türlü yükleyemedim resimleri ama yol videosunu hazırlayabildim.o bile 3 saat sürdü inanın.evde ise pestil gibi oluyorum, üşengeçliğim tutuyor.düşünün saat kaç olmuş ben daha bilgisayarı yeni açtım.valla şu an yorumsuz bir şekilde yüklemeye çalışıcam resimleri.yarın işten de videoyu hallederim.daha sırada yarışın görüntüleri var.off yaaa.
tamam tamam kızmayın.. :pale:

selçuk o arkadaş ben değilim.isim benzerliği demek...:)


ps...al işte, imageshack hata veriyor bu sefer.10 defa denedim yüklenmiyo resimler.hay +&%%^#$$[]...
artık yarın tekrar denerim.buradan olmadı bir türlü.istemezsin olur, istediğin zaman olmaz...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
yaw çocuklar yapmayın.iş yerindeki bilgisayar süper bilgisayar benim.yani süper yavaş.o yüzden bir türlü yükleyemedim resimleri ama yol videosunu hazırlayabildim.o bile 3 saat sürdü inanın.evde ise pestil gibi oluyorum, üşengeçliğim tutuyor.düşünün saat kaç olmuş ben daha bilgisayarı yeni açtım.valla şu an yorumsuz bir şekilde yüklemeye çalışıcam resimleri.yarın işten de videoyu hallederim.daha sırada yarışın görüntüleri var.off yaaa.
tamam tamam kızmayın.. :pale:

selçuk o arkadaş ben değilim.isim benzerliği...:)

foruma baktım senin msjını gördüm aha dedim resimler ama malesef gene hüsran :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
foruma baktım senin msjını gördüm aha dedim resimler ama malesef gene hüsran :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr:

yahu inanmazsın ama imageshack sapıttı.toolbarı normalde işte yüklü.oradan upload ediyorum resimleri.sırf sizi bekletmiim diye eve de yükledim şimdi.ulan 1 resim yüklüyo, sonra "cant upload image!!!"
hay ben böyle imageshack in.en az 10 defa denedim yaw...
az buz da değil cep+cam toplam 120 ye yakın resim var...
tek tek uğraşılırmı yaw
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
valla zor da olsa resimlerin bu kadarını yükleyebildim ama çok zorluk çıkardı imageshack.dakka başı upload işlemi tıkanıyordu ve tekrar baştan başlamak gerekiyordu.bende en sonunda yükleyebildiğim kadarını koymaya karar verdim buraya...gecikme için özür
imageshack o kadar çok vaktimi harcadı ki ne resimleri sıraya koyabildim ne bir yorum yazabildim.artık yorumlar sizin...





















 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst