Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
21
arkadaslar mondıallerın 150 lık modellerınde zat la deıl ama en fazla kac km gıttınız yada gıden arkadaslar
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
eywallah aga sagol.da bu plastik şeylerden sadece kırmızıda(+) ucta var.siyaha konulmuyo benim bildiğim kadarıyla.sizinkilerde varmı

dostum evt her ikisinde de var. kırmızıda da siyahda da var. seninkinde siyahta yoksa kendin bantla filan kapat.

slmlar.ankaradaki 150hs cilere sesleniyorum.bu haftasonu 150hs lerimize atlayıp şöyle bi gölbaşı falan yapalımmı.?ne dersiniz?:bounce:

aramıza hoşgeldin dostum.motorum şu anda bozuk vaziyette duruyor.cumartesi yada pazar günü buluşup şöyle egmir gölbaşı bişiler yaparız.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
Güzel Motosiklet Bende Almayi Düşünmüştüm çok Dandik Mal Her Tarafi Plastik Bi Kaza Yapsan Sag çikamazsin Kaoprtayi Sökte şasesine Bak , Bide Zam Geldi Plaka Ruhsat Ile 2,400 Ytl Yi Buluyo Diş Görünüş Iyi Ama şase çok Dandik Tavsiye Etmem Sakin Almayin!!!!!!
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaslar motora dun aksam ferrari kornası taktırdım.cok guzel ses veriyo.insanlar donup bakıyo.ama farlar acık olunca kornayı calınca farlar kısılıyo.aku yetmio herhalde.ama bu ses icin deger die dusunuyorum.bide bizim motorlar için spor hava filtresi falan varmı?bizim aku boyutunda daha fazla amperli bi aku arıyorum öle bişiy varmı 9-10 amperlik bişiy.ben buldum ama boyut yuksek geldi.yada normal akuyu yukseltmenin bi yolu??
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
9
ya bu hs 150 ye naylonm falan diyor ama sanırım hayatında motor görmemis tekerlekler kaymasa motor süper bence rs li bi arkla karsılastım beşiktaşta 1 ay da 4 kere servise gitmis ya istop etmis ya kablolarda sorun falan bende hic bise yok nedense

bence hs mükkemllel bir motor çekişi süper hiç pişman olmadım iyi kullanırsan ömürlük motor bunu kaç servisle konustum ona kız gibi bakın arkadaslar aç bırakmayın motoru
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaslar cuma gunu biraz dolasim dedim 20km kadar gezdikten sora biraz hızlanim dedim 60-70 ile giderken on diskten takır takır die bi ses gelmeye basladı.yavaslayınca kesilyo.servise sordum gormem lazım dedi motoru.bi ara goturcem acaba diski falan kitleme ihtimali varmı??daha once basına boyle bi olay gelmiş arkadas varmı
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
@murattt alt fren merkezini elinle biraz yokla boşluğu nasıl. yaklaşık 2 mm ye kadar oynama normal sayılailir. fren merkezinin vidalarının sıkılıklarını kontrol et. en kısa zamanda 50 km yi geçmeyecek şekilde kullanarak servisine gitmen daha iyi olur.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
9
150 hs m 800 km ye gfeliyor servisler berbat şansa kalmıs motorum şu an süper gidyor keske bakıma sokmasaydım diyoprum bundan sonra ben yapıcam bakımı yağını ben değiştircem bi servise gittim hersey ellerinde kalıyor adamların :) yazık ya devamlı yerde vida arıyorlar falan hayat zor ya :)

istanbulda 3 servise gittim şirinevler zeytinburnu mecidiyeköy bana en iyi servisin adr4esini kim verir 500 bakımını yaptırıpda servis önermeyin ama :) onu dedemde yapar
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
hille arkadaşım sana şöyle söyleyim eger elinden geliyorsa yag buji hava filitesini kendin degiştir.. burdan arkadaşlardan istanbuldaki en iyi mondial servis numarasını yada adresini al git.tanış sonra yapılması gereken ama senin yapamadıgın teknik bakımları oraya yaptır.örnek kayış balata v.s. filan işte.birde bujiyi sökeerken dikkat et.!

arkadaslar cuma gunu biraz dolasim dedim 20km kadar gezdikten sora biraz hızlanim dedim 60-70 ile giderken on diskten takır takır die bi ses gelmeye basladı.yavaslayınca kesilyo.servise sordum gormem lazım dedi motoru.bi ara goturcem acaba diski falan kitleme ihtimali varmı??daha once basına boyle bi olay gelmiş arkadas varmı

murat dostum senin motorun sanırım ön diski tutan alyanlardan üsteki ya gevşemiş yada düşmüştür onu konturol et.:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
MERHABA 150 HS Cİ ARKADAŞLARIM BENİM EGSOZ SORUNUM VAR 3 KERE EGSOZ DEĞİŞTİRDİM HALA ÇINGIRTI GELİYOR BIKTIM YAWWW.. BU SEFER MANİFOTU YANİ EGSOZUN BİRLEŞTİĞİ O SİYAH BORUYU DEĞİŞTİRECEZ BİRDE ÖYLE DENEYECEZ EGSOZ LA ALAKASI YOKMUS O SİYAH BORUNUN İÇİNE BİRSEY DÜŞERMİ ACABA AMA KESİNLİKLE EMİNİM O SİYAH BORUNUN İÇİNDEN GELİYOR SANIRIM SES LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ ? :pale:

birde benim 150 hs geçen hafta 16 km yola gittik arkadasla onunkide 151 rs ile hiç durmadan tam gaz gittik gazı hiç kesmedik ne varsa şişirdim 100 -110 km/h la gittim ben arkadasın 90- 100 gösteriyor ama onun rolantesi düşüktü benimde yüksek ti heralde ondan arkadas 2 kişi beni geçti ama bi kerette şişiriyor kalkar kalkmaz herhalde ondan neyse gittik geldik istop ettik bi baktım egsoza tutuşuyor yani kelepçelerdeki lastikler durdum bekledim sonra duman mumam kalmadı acaba çok hızlı gittiğim içinmi :bounce:

arkadaslar 150 hsleriniz kaç km oldu benim suan 5550 oldu sizinkiler ne kadar oldu birde bir depo benzinli kaç km gidiyorsunuz ben 120 - 150 arası gidiyorum sanırım 6 lt benzin alıyor bizimkiler arkadasın 151 rs 6.3lt alıyormus öle dedi 240 km gidiyom dedi at yalanı hikayesi doğrumudur sizce ......:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
ankardaki hsci ve rsci arkadaşlar,bu haftasonu bahçelievlerde buluşmamız var.
muhtemelen bi cafede buluşuruz ve pazar günü için gezi planı yaparız.
nerede buluşacağımız tam belli değil o yüzden tel bırakıyorum
0543 245 94 34 uğur
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
ankardaki hsci ve rsci arkadaşlar,bu haftasonu bahçelievlerde buluşmamız var.
muhtemelen bi cafede buluşuruz ve pazar günü için gezi planı yaparız.
nerede buluşacağımız tam belli değil o yüzden tel bırakıyorum
0543 245 94 34 uğur
abi gecen cumartesi aradım.gezelim diye işin vardı.bu hafta sonu ben egmir ve gölbaşı taraflarında gezecegim.eger sizede müsait olursa telden görüşşelim.8benim ehliyet olmadıgı icin bahceliye gelemem.)
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
MERHABA 150 HS Cİ ARKADAŞLARIM BENİM EGSOZ SORUNUM VAR 3 KERE EGSOZ DEĞİŞTİRDİM HALA ÇINGIRTI GELİYOR BIKTIM YAWWW.. BU SEFER MANİFOTU YANİ EGSOZUN BİRLEŞTİĞİ O SİYAH BORUYU DEĞİŞTİRECEZ BİRDE ÖYLE DENEYECEZ EGSOZ LA ALAKASI YOKMUS O SİYAH BORUNUN İÇİNE BİRSEY DÜŞERMİ ACABA AMA KESİNLİKLE EMİNİM O SİYAH BORUNUN İÇİNDEN GELİYOR SANIRIM SES LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ ? :pale:

birde benim 150 hs geçen hafta 16 km yola gittik arkadasla onunkide 151 rs ile hiç durmadan tam gaz gittik gazı hiç kesmedik ne varsa şişirdim 100 -110 km/h la gittim ben arkadasın 90- 100 gösteriyor ama onun rolantesi düşüktü benimde yüksek ti heralde ondan arkadas 2 kişi beni geçti ama bi kerette şişiriyor kalkar kalkmaz herhalde ondan neyse gittik geldik istop ettik bi baktım egsoza tutuşuyor yani kelepçelerdeki lastikler durdum bekledim sonra duman mumam kalmadı acaba çok hızlı gittiğim içinmi :bounce:

arkadaslar 150 hsleriniz kaç km oldu benim suan 5550 oldu sizinkiler ne kadar oldu birde bir depo benzinli kaç km gidiyorsunuz ben 120 - 150 arası gidiyorum sanırım 6 lt benzin alıyor bizimkiler arkadasın 151 rs 6.3lt alıyormus öle dedi 240 km gidiyom dedi at yalanı hikayesi doğrumudur sizce ......:bounce:

benim motor hala 1750 km de gecen yaz aldım.bu yaz km yi arttırcam ustunden inmicem gece motorla yatıcam:queen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motorumu aldılar arkadaşımın babası kızmış al geri yaptım masrafların parsını aldım birde babası anlayış gösterdim diye 100 ytl daha vardı ben yamaha bws alcamda çok minik sığamıyoruz 2 kişi onun için size bişi sormak istedim 700 ytl ye bir motor alcam 7500 kmde rodaj güzel yapılmış kaporasını verdim size soruncada alcam veya burda birtane 700 ytl ye dükyanda kırmızı rs var ama benim içime hs sindi hem daha güzel geliyor bu motoruda sürmüştüm vardı bende birde hs alalım ... bakalım diye düşünüyorum

korhan kardeşim istersen sana 151 rs alalım 700 ytl de kmsini bilmiyorum .. ben seni msn nime ekledim bozo lu olan...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
abi gecen cumartesi aradım.gezelim diye işin vardı.bu hafta sonu ben egmir ve gölbaşı taraflarında gezecegim.eger sizede müsait olursa telden görüşşelim.8benim ehliyet olmadıgı icin bahceliye gelemem.)


ben geçen gürültüden seni tam anlayamadım kardeş.oyüzden bi karışıklık oldu.
ama bu hafta mutlaka gidelim ya.benim telefonu biliyosun.bahçeliye gelemezsen bi yerden alarız seni.hatta yanında bikaç kişi daha bulursan iyi olur.
bu hafta sonu scooterların yanında honda yamaha falan kullana arkadaşlarda olacak muhtemelen.biz kendi scooter grubumuzu oluştururuz hoca.ara kardeş planlayalım ok.
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaslar motorun 2000 bakımına az kaldı.ben yağ,hava filtresi,yag filtresi,benzin filtresi,buji yi degistirmeyi dusunuyorum.baska degistirmem gereken bişiler varmı acaba
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
9
5,5 litreyle 200 km yaptım 2000 bakımı icin bi liste vardı ya sırayla her bakımda neyelerin gerektiğini gösteren onu bul bence ona göre yap bakımı birde gercekten servise götürceğine motoru denize at daha iyi çok sakat ya
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
abi gecen cumartesi aradım.gezelim diye işin vardı.bu hafta sonu ben egmir ve gölbaşı taraflarında gezecegim.eger sizede müsait olursa telden görüşşelim.8benim ehliyet olmadıgı icin bahceliye gelemem.)

emre kardeş bugün seni aradım ama cevap vermedin telefona.yarın dediğim gibi bahçeli 3.caddede buluşup konuşcaz bi.pazar günüde gezi olur muhtemelen
bugün tekrar ararım ama telefona cevap ver ok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst