- Katılım
- 4 Haz 2006
- Mesajlar
- 43
Pınarr;643209' Alıntı:İnşallah diyelim. Dün küçük bi kaza yaptım, dikkatsizliğim sebebiyle. Ayağımı alçıladılar yine. Bir hafta kalıcakmış alçı. Bu durumda buluşma tarihine kadar iyileşirim gibi görünüyor. Dediğim gibi bir aksilik bir pürüz olmaz ise aranızda olmaktan gurur duyacağım. Cometimde bu geziden memnun kalacaktır![]()
çok geçmiş olsun... umarım çok çabuk düzelirsin... ve ayrca comet süper motordur... ilk göz ağrımı hiç unutamadım... :cherry:
kıvanç iki far için mi 90 ytl ödedin yoksa teki için mi??
egzoz için youtube daki videolara baktım... açıkçası video çekimlerinden bir şey anlaşılmıyor... yani sesler çok dandik çıkıyor... motorun yanına gidip öyle dinlemek lazım sesin nasıl olduğunu tam alamak için...
v-stroma çakar taktıran varmı??
Son düzenleme:


