- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 587
- Konu Yazar
- #681
Selam arkadaşlar...
Yönetim bu konuda haklı olabilir..biz de o zaman bu geziyi dedikleri topic altın da açıp derleyelim..böylelikle kimseyi rahatsız etmemiş oluruz..ayrıca gizli kapaklı birşey yapmıyoruz kanımca..İlgili arkadaşlar topic i geziler bölümüne taşıyalım..yoksa maillerden takibi zor olacak. Ne dersiniz? Ayrıca geziye avrupa yakasından katılacaklar içinde avrupa yakasında bir toplanma bölgesi seçelim..ana toplanma bölgesine daha rahat gideriz..
@bodyhan iyiniyetinden ve niyetimizden site yönetiminin zaten suphesı yok. Ancak bellı bır motor markası uzerınden gezı duzenlemek de uygun dusmuyormus ben o yuzden konuyu kapatalım demıstım : )
Selamlar