Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Selam arkadaşlar...

Yönetim bu konuda haklı olabilir..biz de o zaman bu geziyi dedikleri topic altın da açıp derleyelim..böylelikle kimseyi rahatsız etmemiş oluruz..ayrıca gizli kapaklı birşey yapmıyoruz kanımca..İlgili arkadaşlar topic i geziler bölümüne taşıyalım..yoksa maillerden takibi zor olacak. Ne dersiniz? Ayrıca geziye avrupa yakasından katılacaklar içinde avrupa yakasında bir toplanma bölgesi seçelim..ana toplanma bölgesine daha rahat gideriz..

@bodyhan iyiniyetinden ve niyetimizden site yönetiminin zaten suphesı yok. Ancak bellı bır motor markası uzerınden gezı duzenlemek de uygun dusmuyormus ben o yuzden konuyu kapatalım demıstım : )

Selamlar
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
egzozu değiştiren varmı?? varsa ne taktı? ne kadara taktı? ses nasıl oldu?

Tamer abı de bır tane gordum takmıs . sanırım kendı makınesı ıdı.. Ses muthıs gercekten ama yolsa nasıl reaksıyon verıyor bılemıyorum ..

Ben aslında 650 ler ıcın sol tarafa aksesuar da olsa bır eksoz takma ımkanı var mı onu merak edıyorum ne dersınız ?
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
Ben aslında 650 ler ıcın sol tarafa aksesuar da olsa bır eksoz takma ımkanı var mı onu merak edıyorum ne dersınız ?

yok be...
öyle sadece aksesuar olacak bir sey takacagima DL1000 alirdim.
ya da böyle 2 si 1 arada yapardim ama 1.021€ fiyati var.

youtube da farkli egzos takilmis bir dizi DL görmüstüm, oradan belki sesler dinlenebilir.
Ryangt a sormak lazim Devil in bir modeli var mi DL icin?

http://www.mab-power.de/suzuki0.html

DL_650_1.jpg


DL_650_2.jpg


DL_650_3.jpg


DL_650_4.jpg


DL_650_5.jpg


DL_650_6.jpg


2PuffM.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
DL650 için ve DL1000 için Devil'in egzozu mevcut,oldukça iyi ses veriyor bi ara motorla denk gelirsem kaydını yapıp videosunu koyarım youtube'a.

Ayrıca egzoz içersinde yüksek sesten rahatsız olanlar için sesi azaltmak için takılan bir parça mevcut.

http://www.youtube.com/watch?v=2RaAn62tR4E&mode=related&search=
SV650'ye takılmış bir devil karbon egzoz. SV ve DL aynı motorları kullandıkları için ses bu videodakiyle %95 örtüşür.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
2
Herkese Merhaba,

Bir dönem Honda Africa Twin kullanmıştım. Şuanda motorum yok, almak istiyorum. BMW 650, HONDA Transalp, SUZUKI DL 650 arasında gidip gelirken tesadüf sonucu google dan bu siteyi buldum. Bütün sayfaları okudum. Benim için çok yararlı oldu karar vermem açısından.

Bende SUZUKI DL almaya karar verdim. Banka kredi v.s. işleri halledeyim ilk fırsatta almak istiyorum. Tabi renk konusu önemli Siyah yada Gri hoşuma gidiyor.

Bütün bu bilgiler için teşekkürler. Motoru alınca tekrar yazarım, resmini de koyarım.

Herkese kazasız mutlu yolculuklar dilerim.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Herkese Merhaba,

Bir dönem Honda Africa Twin kullanmıştım. Şuanda motorum yok, almak istiyorum. BMW 650, HONDA Transalp, SUZUKI DL 650 arasında gidip gelirken tesadüf sonucu google dan bu siteyi buldum. Bütün sayfaları okudum. Benim için çok yararlı oldu karar vermem açısından.

Bende SUZUKI DL almaya karar verdim. Banka kredi v.s. işleri halledeyim ilk fırsatta almak istiyorum. Tabi renk konusu önemli Siyah yada Gri hoşuma gidiyor.

Bütün bu bilgiler için teşekkürler. Motoru alınca tekrar yazarım, resmini de koyarım.

Herkese kazasız mutlu yolculuklar dilerim.

iyi bir seçim hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Arkadaslar Phılıps 5000 lik beyaz farlardan aldım Farlarım mukemmel oldu 90 YTL ama değer doğrusu . Resminide en kısa zamanda aksam cekimi olarak yollarım . Gece görusunuz cok farklılasıyor. Bİrde parklarında beyazlarını bulsam super olacak :D
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
17
Hicbir Motorcunun Kotu Aliskanligi Yoktur........................cunku Elindeki Butun Parayi Motoruna Harcar:)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Arkadaslar Phılıps 5000 lik beyaz farlardan aldım Farlarım mukemmel oldu 90 YTL ama değer doğrusu . Resminide en kısa zamanda aksam cekimi olarak yollarım . Gece görusunuz cok farklılasıyor. Bİrde parklarında beyazlarını bulsam super olacak :D

kıvanç resımleri merakla beklıyorum ben de almayı dusunuyordum bi ara sonra vazgecmiştim

selamlar
tansel
 
Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
17
davet

sevgılı arkadaslar ankarayada bır gezı organıze edelım baskent de boy gosterelım anıtkabır ı zıyaret ve gezı rotası belırleyıp baskent ı kesfedelım ıstanbul ve cevresı kadar renklı olmasada degısık guzellıkler yasayabılırız
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
uzman

pınarrr hn sizide aramızda görmek isteriz buyrun gelin lutfen
bizlerde bayansız gezılere karsıyız :p
listeye ekledım isminizi

İnşallah diyelim. Dün küçük bi kaza yaptım, dikkatsizliğim sebebiyle. Ayağımı alçıladılar yine. Bir hafta kalıcakmış alçı. Bu durumda buluşma tarihine kadar iyileşirim gibi görünüyor. Dediğim gibi bir aksilik bir pürüz olmaz ise aranızda olmaktan gurur duyacağım. Cometimde bu geziden memnun kalacaktır :)
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
27
İnşallah diyelim. Dün küçük bi kaza yaptım, dikkatsizliğim sebebiyle. Ayağımı alçıladılar yine. Bir hafta kalıcakmış alçı. Bu durumda buluşma tarihine kadar iyileşirim gibi görünüyor. Dediğim gibi bir aksilik bir pürüz olmaz ise aranızda olmaktan gurur duyacağım. Cometimde bu geziden memnun kalacaktır :)

geçmiş olsun dilklerimi kabul edin lütfen:rendeer:

yenilenen üye kaydım nedeniyle takip ettiğim topiğnize tekrar merhaba,

kaldığım yerden devam etmekiçin ,
DL 650 vstrom motorunu (hayırlı sebepler olmasını temenni ediyorum) satmak isteyen arkadaşlar talibim haberiniz olsun,yardımlarınızı bekliyorum.
şile gezisinde aranızda olmak istiyorum:)
keyifli sürüşler,
isko
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İnşallah diyelim. Dün küçük bi kaza yaptım, dikkatsizliğim sebebiyle. Ayağımı alçıladılar yine. Bir hafta kalıcakmış alçı. Bu durumda buluşma tarihine kadar iyileşirim gibi görünüyor. Dediğim gibi bir aksilik bir pürüz olmaz ise aranızda olmaktan gurur duyacağım. Cometimde bu geziden memnun kalacaktır :)

Geçmiş olsun...Aman dikkat....Ciddi diildir umarım...:rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
geçmiş olsun dilklerimi kabul edin lütfen:rendeer:

yenilenen üye kaydım nedeniyle takip ettiğim topiğnize tekrar merhaba,

kaldığım yerden devam etmekiçin ,
DL 650 vstrom motorunu (hayırlı sebepler olmasını temenni ediyorum) satmak isteyen arkadaşlar talibim haberiniz olsun,yardımlarınızı bekliyorum.
şile gezisinde aranızda olmak istiyorum:)
keyifli sürüşler,
isko

Hocam benım makıneyı sana vereyım ben sıfır cekecem sanırım. Bu arada hafta ıcınde yanına ugramaya calısıcam.

Bu arada arkadaslar bugun DOMANIC e kadar uzanan gunu bırlık bır gezı yaptık. Tansel arkadasımızda benımle beraberdı. Makınem den bır kere daha cok memnun kaldım.. Sorunsuz gıttık geldık..

Selamlar
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
9
Arkadaslar Phılıps 5000 lik beyaz farlardan aldım Farlarım mukemmel oldu 90 YTL ama değer doğrusu . Resminide en kısa zamanda aksam cekimi olarak yollarım . Gece görusunuz cok farklılasıyor. Bİrde parklarında beyazlarını bulsam super olacak :D


aslında dl lerin aydınlatması oldukça iyi ama daha iyi bir aydınlatma varsa daha iyi olur

biraz detay versene xenon mu?, extra aparat takıldımı tam marka model numara vs aydınlatmada çok fark varmı ?
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Pınarr;643209' Alıntı:
İnşallah diyelim. Dün küçük bi kaza yaptım, dikkatsizliğim sebebiyle. Ayağımı alçıladılar yine. Bir hafta kalıcakmış alçı. Bu durumda buluşma tarihine kadar iyileşirim gibi görünüyor. Dediğim gibi bir aksilik bir pürüz olmaz ise aranızda olmaktan gurur duyacağım. Cometimde bu geziden memnun kalacaktır :)

çok gecmiş olsun umarın en kısa zamanda sağlığınıza kavusursunuz.
sızı aramızda görmek isteriz.

şile gezisinde aranızda olmak istiyorum:)
keyifli sürüşler,
isko

tabıkı beklerız :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
çok gecmiş olsun umarın en kısa zamanda sağlığınıza kavusursunuz.
sızı aramızda görmek isteriz.
Çok ciddi değil allaha şükür. Aynı sağ ayağımı alçıladılar yine. Ezilme var. Engebeli araziye döndü zaten sağ ayağım. Belediyenin kapanmayan çukurları gibi :) İzin günlerimi ben pm atarım size. Eğer o günlerde yapar iseniz iyileşip aranızda bulunmaktan zevk duyarım :)
Geçmiş olsun...Aman dikkat....Ciddi diildir umarım...:rendeer:
Bir hafta sonra alçı çıkıcak ve daha iyi olacağım, çok çok teşekkür ederim ;)
geçmiş olsun dilklerimi kabul edin lütfen:rendeer:
isko
Çok çok teşekkür ederim, merhabalar.. Hayırlısı olsun bu arada :)
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
UZMAN VE CUCUMBER ...

Hafta sonu gezideydım resimleri yarın atıcam . Aldıgım farlar xenon değil zenon 1 adet takılıyor diğer far kor kalıyor DL nin gorunusu bozuluyor :) onun yerıne xenon gibi gorunen beyaz 5000 lik phılıps lerden takmanızı tavsiye ederim . Beyaz isik hem daha net bir goruntu verıyor hemde daha iyi aydınlatıyor . Gunduzleri ise sizi farketmeyecek taşıt yok. Resimleri bu aksam cekip gece sizlerle paylaşıcam ;) haaa birde şu var xenon 300 YTL civarı belkide benim xenon için yorumumda buda etken olmuştur :)

PINAR...

Geçmiş olsun umarım cok ciddi birşeyin yoktur . Daha dikkatli olman ve sağlıgına biran önce kavusman dileğiyle ...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst