Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
Pınarr;643209' Alıntı:
İnşallah diyelim. Dün küçük bi kaza yaptım, dikkatsizliğim sebebiyle. Ayağımı alçıladılar yine. Bir hafta kalıcakmış alçı. Bu durumda buluşma tarihine kadar iyileşirim gibi görünüyor. Dediğim gibi bir aksilik bir pürüz olmaz ise aranızda olmaktan gurur duyacağım. Cometimde bu geziden memnun kalacaktır :)

çok geçmiş olsun... umarım çok çabuk düzelirsin... ve ayrca comet süper motordur... ilk göz ağrımı hiç unutamadım... :cherry:

kıvanç iki far için mi 90 ytl ödedin yoksa teki için mi??

egzoz için youtube daki videolara baktım... açıkçası video çekimlerinden bir şey anlaşılmıyor... yani sesler çok dandik çıkıyor... motorun yanına gidip öyle dinlemek lazım sesin nasıl olduğunu tam alamak için...

v-stroma çakar taktıran varmı??
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
BALLANTYNE...

İki far için 90 ytl odedim . Xenon lar bildigim kadarıyla tek takılıyor diğerleri cift oluyor . İzmir fiyatı bu tabii belki istanbulda biraz daha uygun alabilirsiniz...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
UZMAN VE CUCUMBER ...
PINAR...

Geçmiş olsun umarım cok ciddi birşeyin yoktur . Daha dikkatli olman ve sağlıgına biran önce kavusman dileğiyle ...
Amin, teşekkür ederim. Allaha şükür ufak eziklerle atlattım..
çok geçmiş olsun... umarım çok çabuk düzelirsin... ve ayrca comet süper motordur... ilk göz ağrımı hiç unutamadım... :cherry:
Herzaman söylüyorum, motoruma aşığım :) saol teşekkür ederim ;)
gecmıs olsun bununla .........allah buyuk kazalardan korusun.
Amin, cümlemiz için inşallah..
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
pınarr; bende senin günahını almışım darıcaya neden gemedin diye. özür... vede geçmiş olsun.
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
9
merhaba pınar
çok geçmiş olsun hep dikkat edelim diyoruz ama geliyor hepimizin başına . allah büyük kaza bela vermesin .

Geçmiş olsun...
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
FARLARIN RESİMLERİ ...

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
çok geçmiş olsun... umarım çok çabuk düzelirsin... ve ayrca comet süper motordur... ilk göz ağrımı hiç unutamadım... :cherry:

kıvanç iki far için mi 90 ytl ödedin yoksa teki için mi??

egzoz için youtube daki videolara baktım... açıkçası video çekimlerinden bir şey anlaşılmıyor... yani sesler çok dandik çıkıyor... motorun yanına gidip öyle dinlemek lazım sesin nasıl olduğunu tam alamak için...

v-stroma çakar taktıran varmı??

ben aldıgımda uzerınde cakar vardı.. Pek anlamıyorum bu cakar ıslerınden ama oyle yanıp sonuyor ıste: ) pıyasada ucuz cakarlar oldugunu bılıyorum ama cok kalıtesız ve tıpsız olanlar yakısmaz bence. benımkıne ılk sahıbı zarıf olanlardan bır tane caktırmıs.. oyle cakıyor ıste kendı halınde :rendeer:
 
Katılım
23 Ara 2004
Mesajlar
7
Merhaba ....Ben İzmir Bornovadan Hakan....bende 2005 den beri DL-650 kullanıyorum..Şimdiki ...2. DL-650 im ve çok memnunum...süper bir motor...

 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Günaydın arkadaslar !! herkese hayırlı ve kazasız günler dılerım... dünya işlerinin ogunlugundan dolayı epeydır aranızda olamadım :(
yenı gelen arkadaslara hos geldınız dıyorum

pınarr arkadasımıza da GECMIŞ OLSUN dıyorum acıl şıfalar dılıyorum
S&S TAMER
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
merhabalar. uzun bir bekleyişten sonra 45 gün önce sipariş verdiğim dl 650 a v-stromuma geçen hafta kavuştum ve 5 günde rodajını tamamladım.



motosikletimde (fotoğrafta tamamı monte gözükmesede)yan çantalardan elcik korumaya, orta sehpadan ısıtmalı elcikleri tüm aksesuarlarım tamam.

lakin saplantılı bir şekilde aşağıda fotosunu verdiğim tankpad'i aramaktayım. avrupada satışı mevcut fakat türkiyede bir türlü bulamadım.adanada yaşıyor olmamında buna katkısı büyük elbet. özellikle bu sorum ALTANMOTOR' a. bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim.



herkese keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
10
selam arkadaşlar..

Yeni sıfır DL mi geçen hafta cuma akşamı aldım. Sonunda kavuştuk birbirimize.:wiinkk: Pzar günüde beraber motogp ye gittik.. Tabi ben bu motorda acemi olarak bazı sorularım olacak, Özellikle hissettiğim vibrasyonla ilgili..
90 km/sa hıza çıktıkdan sonra sele altından gelen inceden inceye hissedilen bir vibrasyon var. Artçım da kendi ayak pedlerinde hissetmiş bunu. Ayrıca, hızı 120 lerden öteye götürdünüzmü bu sefer de aynı vibrazyonu gidon da hissediyorsunuz. Bu benim çok garibime gitti ve rahatsız oldum..resmen popom uyuştu. Aklıma lastik hava basınçları geldi, hemen benzincide baktırdım arka 39 du, 41 çıkarttım. önde de 1 psi oynuyordu.. sanırım aradaki farklar okadar önemli değerler değil.
Sizce bu vibrasyon normal midir.? yoksa bir göstermelimiyiz acaba. Ayrıca süpansiyon ayarlarından anlayan varmı.. ne zaman ne olmalı gibi.
Cevaplarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
selam arkadaşlar..

Yeni sıfır DL mi geçen hafta cuma akşamı aldım. Sonunda kavuştuk birbirimize.:wiinkk: Pzar günüde beraber motogp ye gittik.. Tabi ben bu motorda acemi olarak bazı sorularım olacak, Özellikle hissettiğim vibrasyonla ilgili..
90 km/sa hıza çıktıkdan sonra sele altından gelen inceden inceye hissedilen bir vibrasyon var. Artçım da kendi ayak pedlerinde hissetmiş bunu. Ayrıca, hızı 120 lerden öteye götürdünüzmü bu sefer de aynı vibrazyonu gidon da hissediyorsunuz. Bu benim çok garibime gitti ve rahatsız oldum..resmen popom uyuştu. Aklıma lastik hava basınçları geldi, hemen benzincide baktırdım arka 39 du, 41 çıkarttım. önde de 1 psi oynuyordu.. sanırım aradaki farklar okadar önemli değerler değil.
Sizce bu vibrasyon normal midir.? yoksa bir göstermelimiyiz acaba. Ayrıca süpansiyon ayarlarından anlayan varmı.. ne zaman ne olmalı gibi.
Cevaplarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.

Hocam normalde o suratlerde rahatsız edıcı vıbrasyon olmaması lazım ama belkı yenı makıne oldugu ıcındır..

Suspansıyon ayarlarını cok yumusak yaparsan yaylana yaylana gıdıyorsun ama vırajlarda makıne guven vermıyor . Çok sert yapınca da race makıneler gıbı her tumsegı hıssedıyorsun.. Bunu artcına ve kendıne gore kendın ayarlayacaksın hocam. Ben 3 de tutuyorum . Yol otoban olursa en serte bıle getırebılırsın ama kasıslı yollarda da 1 e kadar dusurebılırsın. Ancak sureklı olarak yumusak olsun dıye 1 de kullanmanı kımse onermıyor. tehlıkelı olabılıyormus vırajlarda cunku..,

Lastıklerın de fazla havalı sanırım . bıldıgım kadarıyla arka 33 on 30 gıbı olmalı.. eskı mesajlarda bu konuda detay vardı ama bakmak lazım


Selamlar
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
10
Hocam normalde o suratlerde rahatsız edıcı vıbrasyon olmaması lazım ama belkı yenı makıne oldugu ıcındır..

Suspansıyon ayarlarını cok yumusak yaparsan yaylana yaylana gıdıyorsun ama vırajlarda makıne guven vermıyor . Çok sert yapınca da race makıneler gıbı her tumsegı hıssedıyorsun.. Bunu artcına ve kendıne gore kendın ayarlayacaksın hocam. Ben 3 de tutuyorum . Yol otoban olursa en serte bıle getırebılırsın ama kasıslı yollarda da 1 e kadar dusurebılırsın. Ancak sureklı olarak yumusak olsun dıye 1 de kullanmanı kımse onermıyor. tehlıkelı olabılıyormus vırajlarda cunku..,

Lastıklerın de fazla havalı sanırım . bıldıgım kadarıyla arka 33 on 30 gıbı olmalı.. eskı mesajlarda bu konuda detay vardı ama bakmak lazım


Selamlar
Bilgiler için teşekkürler hocam..:cat: lastik basınçlarını makinanın üzerinde yazan bilgilere göre yaptım. Artçı olunca arka 41 psi diyor. pazar günü görüşünce bir daha bakarız.. hatta bir kullanırsan daha da iyi olur kanımca..selamlar.:)
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
3
selam ,

1. avrupa yakasında ; hizmeti iyi , müşteriye karşı ilgili , bir servis var mı bildiğiniz ?
2. 1000 km bakımı ortalama ne kadar tutar ?
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
27
selam arkadaşlar..

Yeni sıfır DL mi geçen hafta cuma akşamı aldım. Sonunda kavuştuk birbirimize.:wiinkk: Pzar günüde beraber motogp ye gittik.. Tabi ben bu motorda acemi olarak bazı sorularım olacak, Özellikle hissettiğim vibrasyonla ilgili..
90 km/sa hıza çıktıkdan sonra sele altından gelen inceden inceye hissedilen bir vibrasyon var. Artçım da kendi ayak pedlerinde hissetmiş bunu. Ayrıca, hızı 120 lerden öteye götürdünüzmü bu sefer de aynı vibrazyonu gidon da hissediyorsunuz. Bu benim çok garibime gitti ve rahatsız oldum..resmen popom uyuştu. Aklıma lastik hava basınçları geldi, hemen benzincide baktırdım arka 39 du, 41 çıkarttım. önde de 1 psi oynuyordu.. sanırım aradaki farklar okadar önemli değerler değil.
Sizce bu vibrasyon normal midir.? yoksa bir göstermelimiyiz acaba. Ayrıca süpansiyon ayarlarından anlayan varmı.. ne zaman ne olmalı gibi.
Cevaplarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.

motorun hayırlı olsun:)
90km'de vibrasyonu hissetmedim ama 120km'de veya 5000 ile 6000devir arasında dediğin gibi beni rahatsız etmişti.bende ilk aldığımda 10 gün kadar motor koruma demiri taktıramadan binmiştim sanki bu kadar yok gibiydi.
120km'de bu motorda bana göre şehirler arası yolda en çok kullanılacak sürat ve bu devirlerde 2007model motorlar vbrasyon yapıyor neyazıkki.bu devirleri hızlı geçmeye ve kalmamaya dikkat etmiştim.5000-6000 devirleri geçerkende ,düşerkende vibrasyon var.koruma demirinide civata sabitleyi ile taktırmanda fayda var.
birde kasis veya sert tümsek geçişlerde ön amatisörden tak diye vurma sesi gelecek bu özelliklerinden biri böyle gelmiş böyle gitmez çözüm bulurlar umarım.
40 ytl'lik benzinle 300km yapabilyor,bilgine:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst