bbaday abi,o Kinroad'u cok aradinmi ? :bounce:
hey yavrum be...Allah razı olsun senden malum soruyu sordun nihayet...memnun olmayacakda ne yapacak...ama 80 den sonra arkadaş aşırı titreşimden tüm organları yer değiştiriyor...![]()
Her$ey vatan icin :queen: :queen: :queen: :queen: :cat:
abi,demisinki motorumdan memnunum,memnun olmayanda memnunum der,ki sen demek zorundasin cunku dusunsene memnun degilim dedigini,madara olursun siteye ve bi daha metehan abiden kurtulamazsin![]()
kanka dur bi...1-2 ay sonra satmaktanda vazgeçebilirim yani...durumları toparlıyoz...
abi ne desem suç yav...illa robot olucam...illa politik olacam...forumdan bişeyler gizliycem...yav 1-2 ay sonra vazgeçebilirim dedim sadece...dur bakalım hayırlısıyla işler düzelsin olm...ula sizden korkulur be...![]()
fırıldak_han;641592' Alıntı:yav 1-2 ay sonra vazgeçebilirim
dur bakalım hayırlısıyla işler düzelsin
hayırlı işler :cherry:
hangi işler? :bounce: :queen:
SATIŞ NEDENİM PEDERLE OLAN KAVGAMIZDIR...MOTORU EVE SOKAMIYORUM
bkz. http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3836482
Biz ev alırken biraz dolandırıldık... / ...sağdan soldan toparlamaya çalışıyoz işte...
bkz. http://www.motosiklet.net/forum/sat...-handan-satilik-1000-km-cbf-150-3400-ytl.html
ulen sen var ya seeeennn... :queen:
hayırlı işler :cherry:
hangi işler? :bounce: :queen:
SATIŞ NEDENİM PEDERLE OLAN KAVGAMIZDIR...MOTORU EVE SOKAMIYORUM
bkz. http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3836482
Biz ev alırken biraz dolandırıldık... / ...sağdan soldan toparlamaya çalışıyoz işte...
bkz. http://www.motosiklet.net/forum/sat...-handan-satilik-1000-km-cbf-150-3400-ytl.html
ulen sen var ya seeeennn... :queen:
İSTEDİĞİM RAKAM 3.250 YTL BEYLER...PAZARLIK İÇİN ARAMAYIN ÇÜNKÜ FİYATIN İÇİNE 150 LİRAYA ALDIĞIM 35 LİTRELİK KAPPA ÇANTADA EKLEDİM.....MOTOR 1500 KM OLDU BU ARADA.....İLK İLANIM 1000 Dİ...FUAR MUAR GEZİ MEZİ DERKEN 1500 Ü DEVİRDİM....15.01.2007 DE TESLİM ALDIM ...ÜZERİME KAYITLI...
RENK..SİYAH..YANINDA HEDİYELER...
KORUMA DEMİRİ(40 YTL)....ELCİK(25 YTL)...YAN AYAKLIK (25 YTL...ZİNCİR SPREYİ (20 YTL)...BRANDA (HELD 50 YTL)...35 LT kAPPA ÇANTA(150 YTL..)ALMAYANI DÖVÜYORLAR...SATIŞ NEDENİM PEDERLE OLAN KAVGAMIZDIR...MOTORU EVE SOKAMIYORUM...İŞYERİNDE GARAJDA DURUYOR....ALANA HAYIRLI OLSUN...KAZA MAZA HASAR MASAR YOK...BEN ŞİRKET ŞOFÖRÜYÜM...
FOTOLAR ŞU LİNKTE...KOPYALA YAPIŞTIR...
dua etsin sanslıymış adamcagızzz :queen: :queen: :queen:... kim ölmüş![]()
yok be, kim arasın beni. kim naapsın benim moklu çinimi.
geçen gün biri baktı, sonra arkadaşını çağırdı baktılar. ok dendi, el sıkıştık, fakat kartı uymadı.
kısmet dedik, ne yapalım.
adamda bir tek hsbc varmış, o da bana uymuyor.
Gültekin;642374' Alıntı:... kim ölmüş![]()
yok be, kim arasın beni. kim naapsın benim moklu çinimi.
geçen gün biri baktı, sonra arkadaşını çağırdı baktılar. ok dendi, el sıkıştık, fakat kartı uymadı.
kısmet dedik, ne yapalım.
adamda bir tek hsbc varmış, o da bana uymuyor.
dua etsin sanslıymış adamcagızzz :queen: :queen: :queen:
buldun bi gariban düdükleyecek hee....:queen:
harbi kısmet be kanka bu işler...bak bende tüm kartlar var...görmemiş hesabı sana bi rapor edivereyim limitleri:bounce:
world...7000 (3950 ydi...yeni yükseldi..)
axess ...3400...
vakıf...2200...
teb...1000...+1000 maaş limiti...
hesebece...2200...
cıtıbankda yollayacak...5000 limit dediler...abi bu cıtı bank varya 96 yılında tr de ilk açıldığında başvurduğumda bana şeyleriyle gülmüştü banka personeli...yahu sen kimsinde bizden kart alırsın hesabı...şimdi bu işler ayağa düştü...yine toparladılar son kanundan sonra...:cherry:
abi topladım 21.000 ytl limit var yav...valla tırsıyom ben...çapımı aştı valla...hiçbirine senelik kart ücreti ödemiyom hatırlatayım...bi faks bi fırça müşteri hizmetlerine...hemen geri çekiyolar...
abicim fürek ne yav...
gogıla baktım..
Bunu mu demek istediniz: yürek ...dedi...:mrgreen: