- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
arkadaşlar artcı nedemek???
yolcu yani su arkana binen kişi:cat:
arkadaşlar artcı nedemek???
















Arkadaşlar ben geçtigimiz pazar günü 300 km yol yaptım , uzun yol yapar mı diyenlere söylüyorum.
iki hafta sonra da 400 km lik bir parkur yapacağım , hiç tereddüt tmeyin ben etmiyorum yolları yiyor bu canavar.
arkadaşlar aranıza yenikatıldım bende cbf150 kullanıcısıyım cuneytovuc motoru harika yapmışsın
arkadaşlar aranıza yenikatıldım bende cbf150 kullanıcısıyım cuneytovuc motoru harika yapmışsın
ARKADAŞLAR ....BU MOTORUN 2006 DA VARMI Bİ ZAHMET CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİm .....BİRAZ BİLGİ PLS
arkadaşlar bişey sorucam motorun yağını kontrol etmek için çubuğu çıkarttıktan sonra siliyoruz tekrar yerine koyarken vidalayıpptamı bakmak lazım yoksa vidalamadanmı yağ seviyesine bakmak lazım
hoşgeldin dostum motorunu güle güle kullan.:cat: