Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
evet dostum fazla olduğunu bende biliyorum ve genelde sakin kullanıyorum ama benim asıl sorum bu hızın yüksek olup olmadığı değil, 2. viteste 65 km lerde motorun ivme kaybedip kaybetmediği.ben benim motordaki durumu limiter a bağlıyorum o yüzden size de sordum.sizin de başınıza böyle bir durum geldimi diye...

luxor senin sormak istediin devir kesici varmı die soruosun bütün motorlarda var o bi zamandan sonra motora zarar vermesin die kesio ivmelenme kaybı ondan yaşıosundur o senin son sınırın demektir yani
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
luxor senin sormak istediin devir kesici varmı die soruosun bütün motorlarda var o bi zamandan sonra motora zarar vermesin die kesio ivmelenme kaybı ondan yaşıosundur o senin son sınırın demektir yani

limiter olduğunu biliyorum da sizin motorda da aynı koşullarda bu olay oluyormu acaba diye öğrenmek istiyorum asıl...
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
cloud kardeşim motorunun uzun yol gidebileceğine kesinlikle emin ol.Ben geçen yıl Edirne'den eşimle beraber İzmir Aydın Fethiye Kaş istikametinden Antalya'ya gittim.YBR ile.hiç bir sorun yaşamadım.Yaklaşık 1600 km yaptık.Bu yıl da nasipse Hatay'a gitmeyi planlıyorum.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Yeniçeri;620647' Alıntı:
cloud kardeşim motorunun uzun yol gidebileceğine kesinlikle emin ol.Ben geçen yıl Edirne'den eşimle beraber İzmir Aydın Fethiye Kaş istikametinden Antalya'ya gittim.YBR ile.hiç bir sorun yaşamadım.Yaklaşık 1600 km yaptık.Bu yıl da nasipse Hatay'a gitmeyi planlıyorum.

Vaov, 125cc motorla onca yol, motorun gitmesini geçtim, sizin gidişinize bravo diyorum vallaha, hem de iki kişi. Ne diyim hakikaten büyük iş. Tebrikler. Benim asıl derdim de zaten iki kişi ile uzun yol gider mi zorlanır mı idi? Yoksa tek kişi ile her yere rahat gidebilir biliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Vaov, 125cc motorla onca yol, motorun gitmesini geçtim, sizin gidişinize bravo diyorum vallaha, hem de iki kişi. Ne diyim hakikaten büyük iş. Tebrikler. Benim asıl derdim de zaten iki kişi ile uzun yol gider mi zorlanır mı idi.

sorun olmaz cloud, neden dersen uzun yol biraz da sürücüye bağlı
sabırsızlanmaz isen bence her motorla uzun yola gidebilirsin
örnek; ben de 2001 senesinde ist-bodrum-ist yaptım tamamı karayolu olmak üzere ve hiç otoban kullanmadan.izmirden sonra kıyıyı takip ederek vardım bodruma, dönüşte direk geldim.toplamda 2600 km yol...
ve kullandığım motor 125cc kastino scooter idi...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
arkadaşlar merhaBaLaR ... cbf 150 araştırıyoruM ve sizlerden bazı şeyler örenmek istiyorum ! yardımcı olursanız seviniriM kafamda 2 motosiklet var ya cbf150 bir digeride yine honda olmak üzere cbr 125 sizce secimimi hangisinden yana yapmalıYıM ???

+++++ ilk motosikletim olacaK .....
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
arkadaşlar 2006nın 10. ayında 3150 ytl vererek aldım yılbaşından sonra zam gelecek 4000 ytl civarı olcak diye herkes biliyordu hondanın fiyat politakası falan yok bence geleceği önceden tahmin eden motora güvenen aldı alayımı almayayımmı falan fişmekan diyen arkadaşlar alamadı şimdide honda şöyle yaptı böyle yaptı demesin sende kafayı çalıştırsaydın zamanında alsaydın
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
arkadaşlar merhaBaLaR ... cbf 150 araştırıyoruM ve sizlerden bazı şeyler örenmek istiyorum ! yardımcı olursanız seviniriM kafamda 2 motosiklet var ya cbf150 bir digeride yine honda olmak üzere cbr 125 sizce secimimi hangisinden yana yapmalıYıM ???

+++++ ilk motosikletim olacaK .....


oncelıkle bu ıkı motosıkletın tarzları farklı.senın nasıl bır tarz ıstedıgıne baglı bıraz bu.cbf150 kullanımı,surucu ve artcı konforu olarak cbr125 ten daha ıyı dıyebılırım.cbr her ne kadar cbf e oranla kucuk boyutlu olsa da, bır sure sonra
oturus pozısyonu ıtıbari ıle senı ve artcın olacaksa artcını yoracaktır..ama ben sport bır motor sevıyorum dersen cbr baslangıc ıcın cok ıdeal ve dengelı bır motordur..cbr ın artısı su sogutmalı olusudur kı bu da yenı baslayan bırı ıcın cok da onemlı olmayacaktır..
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
:s :s :s

arkadaşlar 2006nın 10. ayında 3150 ytl vererek aldım yılbaşından sonra zam gelecek 4000 ytl civarı olcak diye herkes biliyordu hondanın fiyat politakası falan yok bence geleceği önceden tahmin eden motora güvenen aldı alayımı almayayımmı falan fişmekan diyen arkadaşlar alamadı şimdide honda şöyle yaptı böyle yaptı demesin sende kafayı çalıştırsaydın zamanında alsaydın

arkadaım araştırdıgım fiyat degiL özellik ve cömezler icin ideal olanı arıyorum ben :)

ve birazda uzun yol icin idaal olmaLı .....
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
bende senin gibi çömez olarak aldım ve ilk motorum kesinlikle almanı tavsiye ederim benki hiç hayatımda motora binmemiş bir kişi hiç acemilik falan çekmedim motor 1000km de daha düşmedimbile.
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
düşmemene cok sevindiM :) umarım hayatın boyuncada hic düşmezsin .... peki cbr 125 nediyorsun ? sence ikisinin arasında secimyapmak zorunda kalsan hangisini tercih edersin ????

oncelıkle bu ıkı motosıkletın tarzları farklı.senın nasıl bır tarz ıstedıgıne baglı bıraz bu.cbf150 kullanımı,surucu ve artcı konforu olarak cbr125 ten daha ıyı dıyebılırım.cbr her ne kadar cbf e oranla kucuk boyutlu olsa da, bır sure sonra
oturus pozısyonu ıtıbari ıle senı ve artcın olacaksa artcını yoracaktır..ama ben sport bır motor sevıyorum dersen cbr baslangıc ıcın cok ıdeal ve dengelı bır motordur..cbr ın artısı su sogutmalı olusudur kı bu da yenı baslayan bırı ıcın cok da onemlı olmayacaktır..

aslında ilk motorumdan en kısa zamanda sıkılmak ve yorulmak istemiyoruM bilgin icin teşekürler ..... sanırım örenmem gerekeni örendim bu arada düz yolda ikisini yan yana koysak ne olur sence ? sonuC ?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
89
Yalanmı söylüyorum kanka....Yapma allah aşkına...Ne kadar cbf ye bindiysem hepsinde var aynı sorun....Ya siz anlamıyorsunuz motorun gidişinden yada ben diycem...Ama yok işte..Biyerden sonra kesici gibi bişey oluyor yığılma yapıyor...Genelde 110 km de yapıyor....

Özellikle denemeni tavsiye ediyorum..Hatta şimdi dışarı çık gazı ver dediğim gibi motorun sesini dinle.....

Hiç birinize ve motorunuza düşmanlığım yok kanka...Hepinizi seviyom ben...
Benim bi arkadaşım da aynı sorun var ama seninki yine nisbeten iyi bizimkinin motoru 100 de takılıyor mailli yolda ancak 110 yapıyor:pale: Arakadfaş delirecek,2004 ybr mi sattım keşke satmazolaydımdiyor!!! Ve 120 yaptığını söyleyenler var ben de kullandım ama bu motor mümkün değil 120 yapmaz düz yolda gibi gelşiyor bana....
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
aslında ilk motorumdan en kısa zamanda sıkılmak ve yorulmak istemiyoruM bilgin icin teşekürler ..... sanırım örenmem gerekeni örendim bu arada düz yolda ikisini yan yana koysak ne olur sence ? sonuC ?


ılk motorun olacagı ıcın kolay kolay bu 2 modelden de sıkılacagını zannetmıyorum.duz yolda yan yana derken nedır beklentın? sürat olarak soruyorsan;

cbf150_ 100-120 km arasında cok rahat kullanabılırsın.

cbr125_ 120-140 arası bır sürat yapıyor.

ama sana sunu soylemek ısterım; sanırım kullanacagın ılk vıteslı modellerden bırı olacak bunlardan bırısı.o yuzden son hızlarına degıl de kullanım kolaylıgı,bakım malıyetı,2 kısı ıle yol konforu senın ıcın belırleyıcı krıter olmalı..
benım sahsı gorusum senın ıcın cbf150 cok cok ıyı bır secenek olacaktır..:wiinkk:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
geliyorum birazdaN arkadaşaR ..EBY_78 benden cekecegin var kusura bakma ama başını cok agrıtacaga benziyorum :)
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
bende kesinlikle cbf150 derim daha rahat daha kullanışlı artı yedek parçası çok ucuz cbr 125in parçaları üst modelleriyle aynı kalitede olduundan çok pahalı bi sinyal 80ytl ama bizim bi sinyal 10 ytl gibi bişey bunlarıda göz önünde bulundur arasında fazla bi hız farkı yok uzun yolda zorlanırsın cbr la cbf le rahat gidersin
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
aslında ilk motorumdan en kısa zamanda sıkılmak ve yorulmak istemiyoruM bilgin icin teşekürler ..... sanırım örenmem gerekeni örendim bu arada düz yolda ikisini yan yana koysak ne olur sence ? sonuC ?


Benim de ilk motorum şu an 2200km'de ve 1000 bakımından bu yana artçıyla da kullanıyorum, kesinlikle yeni başlayacak biri için çok iyi bir başlangıç motoru. Ben 3.gün trafiğe çıktım, bir hafta sonra tamamiyle alışmıştım, tabii bu kişiye de bağlı ama ben de gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. cbr125 de iyi motor ama racing tipinde bir motor yeni biri için yorucu ve kullanımı zor gelebilir. Artı ebat olarak da cbf150'den epeyce küçük. Son hız ben de şu an düz yol 110, yokuş aşyağı 120km (pek çok arkadaşta da aynı). 5000'li kmlerden sonra motorun daha da açılacağını pek çok tecrübeli motor kullanıcısı söylüyor. Gerçi hep söylüyorum ben ortalama 80 - 90 civarı kullanıyorum motoru (bu şekilde daha ekonomik ve daha uzun yol yapıyor), zaten 100km sonrası oldukça zorluyor insanı. Agresif ve hızlı kullanımlarda bile en az 350km civarı yol yapıyor alet. 80- 90 kullanırsan 450'leri buluyor yaptığın yol. Forumu iyice oku üşenme, bu bilgilerin hepsi ayrıntısı ile var.
Bu arada fiyat olarak da cbf150 hala, daha ucuz cbr'den, tabii yedek parçaları da öyle.


Luxor haklısın, görünen o ki dinlene dinlene uzun yola, artçılı da olsa gidilebilir. Zaten bu yaz yakın yerleri deneyeceğim bakalım. Belki de hep beraber deneriz.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Luxor haklısın, görünen o ki dinlene dinlene uzun yola, artçılı da olsa gidilebilir. Zaten bu yaz yakın yerleri deneyeceğim bakalım. Belki de hep beraber deneriz.:)

deneriz tabii neden olmasın
yeter ki herkesin zamanı müsait olsun aynı anda.
ben zaten bir süredir ginger'a uzun yol uzun yol diyorum ama o müsaitken ben olmuyorum, ben müsaitken o olmuyor...
benim bu sene bayya uzun bir yol planım var ama Allah nasip ederse
ilk gözağrım ist-bodrum-ist de olabilir, ist-adana-ist de olabilir
artık senelik tatile kadar karar vericem neresi olacağına :bounce:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Arkadaşlar ben geçtigimiz pazar günü 300 km yol yaptım , uzun yol yapar mı diyenlere söylüyorum.
iki hafta sonra da 400 km lik bir parkur yapacağım , hiç tereddüt tmeyin ben etmiyorum yolları yiyor bu canavar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst