Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbf 150 ankarada demişsin ne kadar istiyor rengi nedir biraz bilgi verirsen sevınırım bende cbf 150 düşünüyorumda
cbf 150 ankarada demişsin ne kadar istiyor rengi nedir biraz bilgi verirsen sevınırım bende cbf 150 düşünüyorumda
Yazmayin DemİŞdİn Metehan Ama Soracam VazgeÇtİm DemİŞsİn SatiŞtan Yanİ Ona Satmaktan Mi Yoksa Genel Olarak Mi Satmaktan Vargectİn ?
Perşembe günü fuara giderken Haremde araba vapurunda tanıştığım bir motorcu bana bazı şeyler anlattı. Hatırımda kalanları aktarayım. Adamın altında ybr125 vardı ve 10.000km civarında dedi. Daha önce bir Transalp'i varmış, ybr zaten duruyormuş satmamış. Ben de adamın giyim kuşamın acayip sağlam ve marka olduğunu görüp altında da ybr125 görünce şaşırmıştım meğer eski Tarnsalpçi imiş. Transalp'le çok gezdim ama şehir içine gelmiyordu ve sattım dedi. YBR için tabii ki çok olumlu sözler söyledi. 100.000km'leri büyük bir sorun olmadan görür dedi. Benim motoru inceledi. iyi yapmışın küçük motor almakla dedi. Bu Honda her yere gider merak etme, ben ybr ile İznik'e kaplıcaya gittim, Çanakkaleye gittim dedi. Merak etme bu tip motorlar uzun yıllar kullanım için yapılıyor çok zorlamazsan motor seni yıllarca idare eder dedi 5000km sonra çok daha fazla açılacaktır genellikle öyle olur dedi. Vapurda da epeyce lafladık. Büyük motor şehir içinde akıl karı değil, Tarnsalp'i o yüzden sattım. Hiç de pişman değilim dedi. Full kıyafet, altta ybr125, ben dayanamadım valla helal olsun size dedim. Genellikle küçük cc motorcular pek giyimi önemsemz dedim. Büyük hata ediyorlar dedi. Ben hep böyle biniyorum ybr'ye dedi. Zaten Bisiklet merakı da varmış. Bisiklet malzemeleri satan yerlerden giysi al, hem ince olur hem de soğuk geçirmez, terletmez dedi.
Sonra birbirimize telefon mail adresi verip Sirkeci de ayrıldık. Sizlerle paylaşmak istedim. Bizim aletlerle de her yere rahatlıkla gidileceği izlenimim biraz daha pekişti.![]()
satmaktan vazgeçmedim dostum...
işde doğru yolu buldun:cherry: :queen: :queen: :queen: yazın ekibi topluyorum ozaman abi:mrgreen: cbf team oluşturulsun artık.Voltranı oluşturucaz kardeşimmmmm:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
işde doğru yolu buldun:cherry: :queen: :queen: :queen: yazın ekibi topluyorum ozaman abi:mrgreen: cbf team oluşturulsun artık.Voltranı oluşturucaz kardeşimmmmm:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
Yalanmı söylüyorum kanka....Yapma allah aşkına...Ne kadar cbf ye bindiysem hepsinde var aynı sorun....Ya siz anlamıyorsunuz motorun gidişinden yada ben diycem...Ama yok işte..Biyerden sonra kesici gibi bişey oluyor yığılma yapıyor...Genelde 110 km de yapıyor....
Özellikle denemeni tavsiye ediyorum..Hatta şimdi dışarı çık gazı ver dediğim gibi motorun sesini dinle.....
Hiç birinize ve motorunuza düşmanlığım yok kanka...Hepinizi seviyom ben...
Ehue , rodajdan dolayı su anda kadar 105 km ye kadar cıktım , 110 km yaparda bende yaşarsam burada paylaşacagım![]()
34 BJ 5549 plakalı cbf 150 kırmızı motorun sahibi burdamı veya tanıyan varmı arkadaşlar bugun fuar çıkışında cbf 150 anahtarı buldum ve en yakında bir cbf 150 vardı kırmızı ve denedim aldu anahtar bu motorundu ve danışmaya haber verdim anons ettirdim gelmeyince sonra motordaki kaskın içindeki eldivene bıraktım anahtarı umarım vazla aramamıştır
kanka vallahi ultraya ayıp oldu...mahcup oldum ama içi az rahat etti...belkide satmam...kafam o kadar karışık ki...ale:
beyler 2. viteste maksimum kaç km'ye kadar çıktınız?
şundan dolayı soruyorum, motor çok güzel ivmeleniyor ve bazen farkında olmadan yuksek devirlere bir anda ulaşabiliyorsunuz.benim şu dikkatimi çekti.dün eşimle gezerken bir ara kalkışta hızlı kalktım, 2. viteste alet gaz açık bir anda bir yığılma yaptı.nedendir acaba dedim(isteyerek yaptığım bir olay değil, anlık bir olay, kask da sesi bayaa bir kestiği için bir anda o hıza gelmişim farkında olmadan)
bir kere de ben deniim göriim neymiş olay dedim.2. vitese geçince son raddeye kadar gazı açtım.yaklaşım 65 km de(yüksek biliyorum ama sadece olayı anlamak için 1 kere yaptım) gaz açık olmasına rağmen motor yavaşladı, yığılma yaptı, kafayı geri çekti.
sanırım bahsettiğiniz limiter devreye girdi.motorda bir sorundan dolayı değildir sanırım bu çünkü normal gidişte alet mükemmel...
arkadaşlar cbr 125 ? cbf 125 ? sizce yeni başlayan icin hangisi? inanın sormaktan kendimi alamıyorum ama sizce hangisiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Fuar Deneyimlerim :
Bundan sonraki motorum ne olsun diye testler yaptım ve racing modelleri kafadan eledim, şehir içinde adamın canına okur o motor , bel ağrısından duramam valla
Fazer ve Transalp e baktım güzel motorlar düşünülebilir ama motor güçlerinden dolayı rahat 200 e çıkıyorlar ve elimin altında böyle bir güç olmasını istemiyorum , sakat adamım vesselam , ayrıca yere ayaklarımın ucuyla basabiliyorum buda pek güven vermiyor
Sanırım bundan sonraki motorum bir chopper olacak , ayaklarım yere çok rahat basıyorum , gösteriş desen oda var ,önümüzdeki sene en azından 250' lilik bir tane düşünebilirim , şimdilik tercihim 2. el bi Hyosung GV 250 gibi , zaman içinde kararım daha iyi oturacaktır.
beyler 2. viteste maksimum kaç km'ye kadar çıktınız?
şundan dolayı soruyorum, motor çok güzel ivmeleniyor ve bazen farkında olmadan yuksek devirlere bir anda ulaşabiliyorsunuz.benim şu dikkatimi çekti.dün eşimle gezerken bir ara kalkışta hızlı kalktım, 2. viteste alet gaz açık bir anda bir yığılma yaptı.nedendir acaba dedim(isteyerek yaptığım bir olay değil, anlık bir olay, kask da sesi bayaa bir kestiği için bir anda o hıza gelmişim farkında olmadan)
bir kere de ben deniim göriim neymiş olay dedim.2. vitese geçince son raddeye kadar gazı açtım.yaklaşım 65 km de(yüksek biliyorum ama sadece olayı anlamak için 1 kere yaptım) gaz açık olmasına rağmen motor yavaşladı, yığılma yaptı, kafayı geri çekti.
sanırım bahsettiğiniz limiter devreye girdi.motorda bir sorundan dolayı değildir sanırım bu çünkü normal gidişte alet mükemmel...
Luxor 65km 2.vites için çok fazla geldi bana. Gerçi farkına varmamışsın, ben de bir ara 3.viteste farkına varmadan 80'e çıktım, ama şimdi limitleri aşmadan kullanmaya gayret ediyorum. 5000'li km'lerden sonra daha fazla açılacağını bana da söyledi tecrübeliler.