Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Perşembe günü fuara giderken Haremde araba vapurunda tanıştığım bir motorcu bana bazı şeyler anlattı. Hatırımda kalanları aktarayım. Adamın altında ybr125 vardı ve 10.000km civarında dedi. Daha önce bir Transalp'i varmış, ybr zaten duruyormuş satmamış. Ben de adamın giyim kuşamın acayip sağlam ve marka olduğunu görüp altında da ybr125 görünce şaşırmıştım meğer eski Tarnsalpçi imiş. Transalp'le çok gezdim ama şehir içine gelmiyordu ve sattım dedi. YBR için tabii ki çok olumlu sözler söyledi. 100.000km'leri büyük bir sorun olmadan görür dedi. Benim motoru inceledi. iyi yapmışın küçük motor almakla dedi. Bu Honda her yere gider merak etme, ben ybr ile İznik'e kaplıcaya gittim, Çanakkaleye gittim dedi. Merak etme bu tip motorlar uzun yıllar kullanım için yapılıyor çok zorlamazsan motor seni yıllarca idare eder dedi 5000km sonra çok daha fazla açılacaktır genellikle öyle olur dedi. Vapurda da epeyce lafladık. Büyük motor şehir içinde akıl karı değil, Tarnsalp'i o yüzden sattım. Hiç de pişman değilim dedi. Full kıyafet, altta ybr125, ben dayanamadım valla helal olsun size dedim. Genellikle küçük cc motorcular pek giyimi önemsemz dedim. Büyük hata ediyorlar dedi. Ben hep böyle biniyorum ybr'ye dedi. Zaten Bisiklet merakı da varmış. Bisiklet malzemeleri satan yerlerden giysi al, hem ince olur hem de soğuk geçirmez, terletmez dedi.
Sonra birbirimize telefon mail adresi verip Sirkeci de ayrıldık. Sizlerle paylaşmak istedim. Bizim aletlerle de her yere rahatlıkla gidileceği izlenimim biraz daha pekişti.:)
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Perşembe günü fuara giderken Haremde araba vapurunda tanıştığım bir motorcu bana bazı şeyler anlattı. Hatırımda kalanları aktarayım. Adamın altında ybr125 vardı ve 10.000km civarında dedi. Daha önce bir Transalp'i varmış, ybr zaten duruyormuş satmamış. Ben de adamın giyim kuşamın acayip sağlam ve marka olduğunu görüp altında da ybr125 görünce şaşırmıştım meğer eski Tarnsalpçi imiş. Transalp'le çok gezdim ama şehir içine gelmiyordu ve sattım dedi. YBR için tabii ki çok olumlu sözler söyledi. 100.000km'leri büyük bir sorun olmadan görür dedi. Benim motoru inceledi. iyi yapmışın küçük motor almakla dedi. Bu Honda her yere gider merak etme, ben ybr ile İznik'e kaplıcaya gittim, Çanakkaleye gittim dedi. Merak etme bu tip motorlar uzun yıllar kullanım için yapılıyor çok zorlamazsan motor seni yıllarca idare eder dedi 5000km sonra çok daha fazla açılacaktır genellikle öyle olur dedi. Vapurda da epeyce lafladık. Büyük motor şehir içinde akıl karı değil, Tarnsalp'i o yüzden sattım. Hiç de pişman değilim dedi. Full kıyafet, altta ybr125, ben dayanamadım valla helal olsun size dedim. Genellikle küçük cc motorcular pek giyimi önemsemz dedim. Büyük hata ediyorlar dedi. Ben hep böyle biniyorum ybr'ye dedi. Zaten Bisiklet merakı da varmış. Bisiklet malzemeleri satan yerlerden giysi al, hem ince olur hem de soğuk geçirmez, terletmez dedi.
Sonra birbirimize telefon mail adresi verip Sirkeci de ayrıldık. Sizlerle paylaşmak istedim. Bizim aletlerle de her yere rahatlıkla gidileceği izlenimim biraz daha pekişti.:)

+ 1000

aklın yolu bir arkadaşlar .
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
işde doğru yolu buldun:cherry: :queen: :queen: :queen: yazın ekibi topluyorum ozaman abi:mrgreen: cbf team oluşturulsun artık.Voltranı oluşturucaz kardeşimmmmm:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Yabancıya gitmiyordu ki erdo2002 o katılmazsa ben katılırdım sizlere yazın...Aksilikleri atlatamayıp alım işi yattı.HAyırlara vesile olması dileiyle...SAygılar METEHAN abi:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
işde doğru yolu buldun:cherry: :queen: :queen: :queen: yazın ekibi topluyorum ozaman abi:mrgreen: cbf team oluşturulsun artık.Voltranı oluşturucaz kardeşimmmmm:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

kanka vallahi ultraya ayıp oldu...mahcup oldum ama içi az rahat etti...belkide satmam...kafam o kadar karışık ki...:pale:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Yalanmı söylüyorum kanka....Yapma allah aşkına...Ne kadar cbf ye bindiysem hepsinde var aynı sorun....Ya siz anlamıyorsunuz motorun gidişinden yada ben diycem...Ama yok işte..Biyerden sonra kesici gibi bişey oluyor yığılma yapıyor...Genelde 110 km de yapıyor....

Özellikle denemeni tavsiye ediyorum..Hatta şimdi dışarı çık gazı ver dediğim gibi motorun sesini dinle.....

Hiç birinize ve motorunuza düşmanlığım yok kanka...Hepinizi seviyom ben...

Ehue , rodajdan dolayı su anda kadar 105 km ye kadar cıktım , 110 km yaparda bende yaşarsam burada paylaşacagım ;)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
34 BJ 5549 plakalı cbf 150 kırmızı motorun sahibi burdamı veya tanıyan varmı arkadaşlar bugun fuar çıkışında cbf 150 anahtarı buldum ve en yakında bir cbf 150 vardı kırmızı ve denedim aldu anahtar bu motorundu ve danışmaya haber verdim anons ettirdim gelmeyince sonra motordaki kaskın içindeki eldivene bıraktım anahtarı umarım vazla aramamıştır
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
34 BJ 5549 plakalı cbf 150 kırmızı motorun sahibi burdamı veya tanıyan varmı arkadaşlar bugun fuar çıkışında cbf 150 anahtarı buldum ve en yakında bir cbf 150 vardı kırmızı ve denedim aldu anahtar bu motorundu ve danışmaya haber verdim anons ettirdim gelmeyince sonra motordaki kaskın içindeki eldivene bıraktım anahtarı umarım vazla aramamıştır


:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Süperdi yaaa........:queen: :queen: :queen:

Pandanınki siyahtı sanırım.....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Cihan kardeş valla helal olsun...yani helal süt içmişsin...bravo sana...benümkü siyah...anahtarımı kaybetsem banada hırsız dek gelir...bahtsız deve olursan bu hayatta...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Fuarda CBF 150 nin devir göstergesi olan varmı diye baktım ama yoktu görevlilere sordum, onlar da 2008 e kadar gelmeyecek dediler :p
Bu arada Fuar fiyatı peşin 3800' dü , bu fiyat ta kısa bir süre daha devam eder gibi görünüyor ;)

Fuar Deneyimlerim :
Bundan sonraki motorum ne olsun diye testler yaptım ve racing modelleri kafadan eledim, şehir içinde adamın canına okur o motor , bel ağrısından duramam valla :p
Fazer ve Transalp e baktım güzel motorlar düşünülebilir ama motor güçlerinden dolayı rahat 200 e çıkıyorlar ve elimin altında böyle bir güç olmasını istemiyorum , sakat adamım vesselam , ayrıca yere ayaklarımın ucuyla basabiliyorum buda pek güven vermiyor ;)
Sanırım bundan sonraki motorum bir chopper olacak , ayaklarım yere çok rahat basıyorum , gösteriş desen oda var ,önümüzdeki sene en azından 250' lilik bir tane düşünebilirim , şimdilik tercihim 2. el bi Hyosung GV 250 gibi , zaman içinde kararım daha iyi oturacaktır.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
beyler 2. viteste maksimum kaç km'ye kadar çıktınız?
şundan dolayı soruyorum, motor çok güzel ivmeleniyor ve bazen farkında olmadan yuksek devirlere bir anda ulaşabiliyorsunuz.benim şu dikkatimi çekti.dün eşimle gezerken bir ara kalkışta hızlı kalktım, 2. viteste alet gaz açık bir anda bir yığılma yaptı.nedendir acaba dedim(isteyerek yaptığım bir olay değil, anlık bir olay, kask da sesi bayaa bir kestiği için bir anda o hıza gelmişim farkında olmadan)
bir kere de ben deniim göriim neymiş olay dedim.2. vitese geçince son raddeye kadar gazı açtım.yaklaşım 65 km de(yüksek biliyorum ama sadece olayı anlamak için 1 kere yaptım) gaz açık olmasına rağmen motor yavaşladı, yığılma yaptı, kafayı geri çekti.
sanırım bahsettiğiniz limiter devreye girdi.motorda bir sorundan dolayı değildir sanırım bu çünkü normal gidişte alet mükemmel...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
kanka vallahi ultraya ayıp oldu...mahcup oldum ama içi az rahat etti...belkide satmam...kafam o kadar karışık ki...:pale:

Valla hayırlısı metehan abi bişe diyemem.Ama açıkçası çok feci üzüldüm fuarı dört gözle bekliyordum motor alıcam die.O iiş de yattı sanırım perrşembe günü sıfır cbf150alıcam.Ama eğer kredi çekebilirsem gidip cbr125r alırım sana inat:p

Ayrıca nolan n62matric bide ricca mont aldım fuardan.eldiven de alacaktım da daha sonraya erteledim...:wiinkk:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
arkadaşlar cbr 125 ? cbf 125 ? sizce yeni başlayan icin hangisi :(? inanın sormaktan kendimi alamıyorum ama sizce hangisiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
dotum cbf 125 de mi var benmi bilmiyom o cbf 150 olmasın sakın cbf 150 ise yeni başlayacagın için cbf 150 derim çünkü cbr 125 recing tipi motor valşla bıkarsın hemde yenisin düşersin allah korusun .
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
63
beyler 2. viteste maksimum kaç km'ye kadar çıktınız?
şundan dolayı soruyorum, motor çok güzel ivmeleniyor ve bazen farkında olmadan yuksek devirlere bir anda ulaşabiliyorsunuz.benim şu dikkatimi çekti.dün eşimle gezerken bir ara kalkışta hızlı kalktım, 2. viteste alet gaz açık bir anda bir yığılma yaptı.nedendir acaba dedim(isteyerek yaptığım bir olay değil, anlık bir olay, kask da sesi bayaa bir kestiği için bir anda o hıza gelmişim farkında olmadan)
bir kere de ben deniim göriim neymiş olay dedim.2. vitese geçince son raddeye kadar gazı açtım.yaklaşım 65 km de(yüksek biliyorum ama sadece olayı anlamak için 1 kere yaptım) gaz açık olmasına rağmen motor yavaşladı, yığılma yaptı, kafayı geri çekti.
sanırım bahsettiğiniz limiter devreye girdi.motorda bir sorundan dolayı değildir sanırım bu çünkü normal gidişte alet mükemmel...

ben 60lara geldiğimi hatırlıyom ve bunu sık sık yapıyordum ani kalkıslardan zevk almışımdır her zaman ama 2.viteste pek kalmadım hızını alınca 3.vitese atıyordum ama 65 yapar dediğin dogru ve motorlarımız halen acılmış değil 1000 km sadece rodajdır yani ısınmadır bi motor için 5000 den sonra inannın hızlanması kalkışları fark edeceksiniz yani

arkadaşlar cbr 125 ? cbf 125 ? sizce yeni başlayan icin hangisi :(? inanın sormaktan kendimi alamıyorum ama sizce hangisiiiiiiiiiiiiiiiiiii

MaLiZiYoo35 eger ilk motorsa ilk adımınsa sana cbf 150 yi tavsiye ederim gercekten rahat kolay vede cabuk kullana bilecegin bi makine cbr 125 ss a yakın oldugu için kullanımda zorlanırsın fikrim bu
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Fuar Deneyimlerim :
Bundan sonraki motorum ne olsun diye testler yaptım ve racing modelleri kafadan eledim, şehir içinde adamın canına okur o motor , bel ağrısından duramam valla :p
Fazer ve Transalp e baktım güzel motorlar düşünülebilir ama motor güçlerinden dolayı rahat 200 e çıkıyorlar ve elimin altında böyle bir güç olmasını istemiyorum , sakat adamım vesselam , ayrıca yere ayaklarımın ucuyla basabiliyorum buda pek güven vermiyor ;)
Sanırım bundan sonraki motorum bir chopper olacak , ayaklarım yere çok rahat basıyorum , gösteriş desen oda var ,önümüzdeki sene en azından 250' lilik bir tane düşünebilirim , şimdilik tercihim 2. el bi Hyosung GV 250 gibi , zaman içinde kararım daha iyi oturacaktır.


Neredeyse seninle aynı düşüncedeyim. Ben de GV250'yi fuarda daha yakından inceledim, çok rahat bir alete benziyor, zaten motosiklet sevdamın sebebi cruiserlardır, gerçi şehir içinde bir cruiser'ında çok verimli olduğunu düşünmüyorum (ama derdim de şehirdışı gezileri zaten ve Hyo'nun bu konuda ekonomik oluşu önemli), Hyosung'da tek sorun yedek parça sıkıntısı olabilir. Fakat cbf150 kullandıktan sonra gerçekten bu rahatlığı fuarda yine üzerine oturup incelediğim cbf500 ya da ybr250 gibi motorlarla da devam ettirebilirim dedim. 28 beygir gücüyle GV250 aklımın bir köşesinde durmakla birlikte maddi imkanlarım elverirse 2.el bir cbf500 düşünebilirim.

beyler 2. viteste maksimum kaç km'ye kadar çıktınız?
şundan dolayı soruyorum, motor çok güzel ivmeleniyor ve bazen farkında olmadan yuksek devirlere bir anda ulaşabiliyorsunuz.benim şu dikkatimi çekti.dün eşimle gezerken bir ara kalkışta hızlı kalktım, 2. viteste alet gaz açık bir anda bir yığılma yaptı.nedendir acaba dedim(isteyerek yaptığım bir olay değil, anlık bir olay, kask da sesi bayaa bir kestiği için bir anda o hıza gelmişim farkında olmadan)
bir kere de ben deniim göriim neymiş olay dedim.2. vitese geçince son raddeye kadar gazı açtım.yaklaşım 65 km de(yüksek biliyorum ama sadece olayı anlamak için 1 kere yaptım) gaz açık olmasına rağmen motor yavaşladı, yığılma yaptı, kafayı geri çekti.
sanırım bahsettiğiniz limiter devreye girdi.motorda bir sorundan dolayı değildir sanırım bu çünkü normal gidişte alet mükemmel...

Luxor 65km 2.vites için çok fazla geldi bana. Gerçi farkına varmamışsın, ben de bir ara 3.viteste farkına varmadan 80'e çıktım, ama şimdi limitleri aşmadan kullanmaya gayret ediyorum. 5000'li km'lerden sonra daha fazla açılacağını bana da söyledi tecrübeliler.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Luxor 65km 2.vites için çok fazla geldi bana. Gerçi farkına varmamışsın, ben de bir ara 3.viteste farkına varmadan 80'e çıktım, ama şimdi limitleri aşmadan kullanmaya gayret ediyorum. 5000'li km'lerden sonra daha fazla açılacağını bana da söyledi tecrübeliler.

evet dostum fazla olduğunu bende biliyorum ve genelde sakin kullanıyorum ama benim asıl sorum bu hızın yüksek olup olmadığı değil, 2. viteste 65 km lerde motorun ivme kaybedip kaybetmediği.ben benim motordaki durumu limiter a bağlıyorum o yüzden size de sordum.sizin de başınıza böyle bir durum geldimi diye...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst