- Katılım
- 7 Nis 2005
- Mesajlar
- 1,905
sendeki çok durdu...bu fuarda patlatsaydın bişeyler...yani 1 yıl bence yeterli...her gün muz yenirmi reis...durumunda müsait...senin cepteki bozukluklar hayabusa eder (meselaaaa...)![]()
Geçen gün "geyik" havamdaydım, takılmadın bana ciddi muhabbet yaptın
Bugün de ben havamda değilim :cherry:
Motorumdan da çok memnunum ayrıca, bi de üstüne Honda etiketi yapıştırdım mı tamamdır :wiinkk: