Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Aykan senin yerinde olsam direkt Honda Türkiye ile temasa geçerdim, sorununu çözeceklerdir,burada tartışmakla bişey olmaz. Sadece yan sehpa ve korma demiri için bile bana 2 kez telefonla dönüp bilgi verdiler, yol gösterdiler.
Burada gerilmenin mantığı yok. Ayrıca maddi durumum çok iyi değil ama, motosiklette 4000ytl'nin büyük miktar olduğunu kabul etmiyorum. Luxor da yazmış bakın Çin malı motorlara neredeyse aynı fiyattalar. Hatta bazıları daha pahalı.
Fazlya bekletmeden Honda Türkiye ile temasa geç derim, tüketici kanununda aynı sebepten 3 kez servise giden mal değişir diyor yanlış bilmiyorsam.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
İki ve üçüncü kazayı görünce bi kötü oldum ya. Lütfen dikkatli kullanalım arkadaşlar. :pale:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
cloud;;gerek yok biyerle temasa geçmenin servisdeki arkadaslar halleder bisey olunca ama bu sepeplerden dolayı motor isterse 1000 defa arıza yapsın hiçbi firma degiştirmez tamam eksantrik zinciri gevsedi ses yaptı bikez sıkıldı ne oldu 300 km sonra koyuverdi simdi bozuk dikiş makinası gibi ne oldu söyledim gergi değisecek dediler siparisini verdiler parca takılınca sorun kalmayacak insallah baska bi sorunum yok zaten diğer saydıklarım ufak ayrıntılar ama ben hep olanı gercek olanı savunurum sözkonusu bu marka en sevdiğim marka honda bile olsa çekinmem elestirmekten.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Valla biz de yalandan yorum yapmıyoruz tabii. Herkes kendi yazdığından sorumludur.
Ufak tefek ayrıntılara çok takılırsak motor kullanmamak gerekli diye düşünüyorum:) Hayati konularda sorun çıkmasın aman o en önemlisi. Bu arada bu dediğin problemi garanti kapsamında yapmaları gerekir umarım öyle olmuştur. Bu arada fotoğraflarda iyi oldu hiç mavi renk yoktu forumdu.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Valla biz de yalandan yorum yapmıyoruz tabii. Herkes kendi yazdığından sorumludur.
Ufak tefek ayrıntılara çok takılırsak motor kullanmamak gerekli diye düşünüyorum:) Hayati konularda sorun çıkmasın aman o en önemlisi. Bu arada bu dediğin problemi garanti kapsamında yapmaları gerekir umarım öyle olmuştur. Bu arada fotoğraflarda iyi oldu hiç mavi renk yoktu forumdu.

estafrullah dostum yalandan yorummu yapıyosun dedik:mrgreen: yalnızca şu var motosikletimizde ne olursa olsun en ufak civatanın düsmesi büyük bi arızanın sebebi olabilir kanımca..dedigim problem garanti kapsamında yapılacak ;hondanın garantisini taktir ettim herzaman :cat: önceki motorlarımın birinde gene wave modelinin mars dinamosu yanmıstı 22000km de garantiye girmeyecek kullanım hatası olan parcayı degitirdiler garantide hondayı tek geçerim:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
54
Sizin,benim zor kazanıyor olmamız 4 000 ytl yi büyük para yapmaz,nokianın dandik telefonları 1000 ytl ;) 4000-5000 adet satan bir motordan 3-5 tanesi sorunluysa bu çok olağandır...
parça kalitesine gelince,benim bu motoru tercih etme nedenlerimden biridir parçalarının ucuz olması,bu nispeten kalitesiz plastik aksamın benim sürüş konforuma ve motorun parformansına olumsuz bir etkisi olmuyor...ben merak ediyorum 50 km hızla giderken yapılan kazadan sonra motor kaça toplanmış ve yine merak ediyorum bu kazayı daha kaliteli malzeme kullanılan başka bir motorla yapsaydınız kaça toplanırdı ??? Parçalar hem diğerlerinden ucuz olsun hemde aynı kalitede olsun,siz üretici olsanız bunu sağlayabilirmiydiniz...örneğin kuryelikte acil gönderiyle normal gönderinin ücreti aynımıdır...? hizmetin,ürünün kalitesi arttıkça fiyatı da artar...Bu motordan kullanmayıp yinede bu forumdan ayrılmayan provakatör arkadaşların gazına gelip motorunuzdan soğumayın :)

güle güle kullanın ufak tefek şeyleri kafanıza takmayın...







 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Sarrman,:cat: budur. Aynen katılıyorum yorumuna.









Hadi bakalım, görelim fotoları, eski yeni yollayın gelsin, başlığı canlandıralım...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Arkadaşlar ben 2 sene dir motosiklet kullanıcısıyım , motosiklet te benim için önem li olan motor mekanik aksamının ve yardımcı elemanlarının elektrik donanımının kaliteli ve sağlam olması yol a çıktığım zaman bu motosiklet ne zaman duracak ne zaman elektrik tesisatı ateşleme kesecek , gibi seyleri düşünmemek Ben bu yol a çıktığımda cahillikten ve ucuz olmasından dolayı Çin li bir marka tercih etmiştim burnum dan geldi .İnanın Arkadaşlarımla yol a çıkmaya korkardım içim hiç rahat etmezdi Şimdi anlıyorum ki motosikletin kozmetik kısmı süsü çıkartmaları plastik kalitesi hiç te o kadar önemli değil önem li olan mekanik ve yardımcı elemanlar onun için plastik bakalit bunlar boş şeyler biz bakalım motosikletimiz bizi gidecegimiz yere sorun çıkartmadan götürüyor mu ? İnanın motosikletimi park ettiğim otopark ta cbf 250 cc var yanyana duruyorlar ben plastik aksamın ve motorsikletin kozmetik kısmının da hiç te cbf 250 den aşağı olduğunu düşünmüyorum verdiğimiz maddi fedakarlığı bu motosiklet her hal de geri veriyor ayrıca saat te 5o km hızla darbe alıp kırılmayan plastik ve bakalit aksam her halde uzay mekiğinde ve ya havacılık sanayin de kullanılıyordur.ne yaniş biz uçak mı kullanıyoruz da bu gibi problemleri kafa ya takıyoruz .
Yaklaşık bir ay önce bir arkadaşım şehir içi trafik te 2005 model cbr 600 f ile bir cip e arkadan çarp tı hızı söylediğine göre 80 km cıvarı imiş sonuş 14000 ytl aldığı makinede 7000 tl masraf o çok beğendiğimiz hayallerimiz süsleyen makinenin palstik ve bakalit aksamı çok mu dandiktide paramparça oldu motor un şasi ve motor aksamı sağlam fakat bütün yan ve ön grenajı paramparça ve sigortası da yok .
Sonuç ta cbr da kullanılan plastik ve bakalit aksam 2 bilemedin 3 gömlek daha kaliteli olsun sonuç ta o da paramparça oluyor yani inanın caddeden grenaj parçalarını zor toparladık o derece yani.
Neyse ben motosikletimin keyfini sürmeye devam edeceğim motosikletinizle uzun güzel yolculuklar kasasız belasız günler dilerim
selamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sizin,benim zor kazanıyor olmamız 4 000 ytl yi büyük para yapmaz,nokianın dandik telefonları 1000 ytl ;) 4000-5000 adet satan bir motordan 3-5 tanesi sorunluysa bu çok olağandır...
parça kalitesine gelince,benim bu motoru tercih etme nedenlerimden biridir parçalarının ucuz olması,bu nispeten kalitesiz plastik aksamın benim sürüş konforuma ve motorun parformansına olumsuz bir etkisi olmuyor...ben merak ediyorum 50 km hızla giderken yapılan kazadan sonra motor kaça toplanmış ve yine merak ediyorum bu kazayı daha kaliteli malzeme kullanılan başka bir motorla yapsaydınız kaça toplanırdı ??? Parçalar hem diğerlerinden ucuz olsun hemde aynı kalitede olsun,siz üretici olsanız bunu sağlayabilirmiydiniz...örneğin kuryelikte acil gönderiyle normal gönderinin ücreti aynımıdır...? hizmetin,ürünün kalitesi arttıkça fiyatı da artar...Bu motordan kullanmayıp yinede bu forumdan ayrılmayan provakatör arkadaşların gazına gelip motorunuzdan soğumayın :)

güle güle kullanın ufak tefek şeyleri kafanıza takmayın...









Merak edicek pek bi durum yok Masrafları Yazıcam Burda Öğreneyim, Ayrıca sonuçta benim cebimden Çıkmıyor. Çok muş azmış şimdilik pek önemi yok. Kimse motoruna Toz kondurtmaz ama bu motor (benim şahsi fikrim) :farao:
Bi kaç kişi sever beni taş atsalarda haklılar ama seviorum hepinizi :wiinkk:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Ehue , birileri fotoğraf mı dedii :)
img0013uy5.jpg

img0021xy0.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ay ay ay Allah Analı babalı büyütsün ne kadar tatlı bı cocuk:)
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
Sizin,benim zor kazanıyor olmamız 4 000 ytl yi büyük para yapmaz,nokianın dandik telefonları 1000 ytl ;) 4000-5000 adet satan bir motordan 3-5 tanesi sorunluysa bu çok olağandır...
parça kalitesine gelince,benim bu motoru tercih etme nedenlerimden biridir parçalarının ucuz olması,bu nispeten kalitesiz plastik aksamın benim sürüş konforuma ve motorun parformansına olumsuz bir etkisi olmuyor...ben merak ediyorum 50 km hızla giderken yapılan kazadan sonra motor kaça toplanmış ve yine merak ediyorum bu kazayı daha kaliteli malzeme kullanılan başka bir motorla yapsaydınız kaça toplanırdı ??? Parçalar hem diğerlerinden ucuz olsun hemde aynı kalitede olsun,siz üretici olsanız bunu sağlayabilirmiydiniz...örneğin kuryelikte acil gönderiyle normal gönderinin ücreti aynımıdır...? hizmetin,ürünün kalitesi arttıkça fiyatı da artar...Bu motordan kullanmayıp yinede bu forumdan ayrılmayan provakatör arkadaşların gazına gelip motorunuzdan soğumayın :)

güle güle kullanın ufak tefek şeyleri kafanıza takmayın...








yahu hep dedim gene diyorum sen bu fotoğraf işinden anlıyorsun helal sana :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :pr: :pr: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbf 150ye b..k atan eller kırılsın:mrgreen: :cherry: :cat:

kırılmasın yaw:)

bak sağ kolum 2 yerden 2 kere sol kolum bılekten ,serçe parmağım en sonda Burnum kırılmıştı.

Kırık Kötü Bişi Allah kimsenin Başına vermesin...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
63
cbf 150ye b..k atan eller kırılsın:mrgreen: :cherry: :cat:

erdo hiç olmadı bu lafın buda herkes fikrini söler sen seversin ben sevmem ben memnunum sen değilsin demekki birileri bi şeyinden kıl kaptı sogudu bend emotordan sikayetci değilim ama olanlarada kızmamamk lazım

sarman fotolar cok güzel eline motoruna sağlık bulmuşsun süper gün batımını tadını cıkar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erdo hiç olmadı bu lafın buda herkes fikrini söler sen seversin ben sevmem ben memnunum sen değilsin demekki birileri bi şeyinden kıl kaptı sogudu bend emotordan sikayetci değilim ama olanlarada kızmamamk lazım

sarman fotolar cok güzel eline motoruna sağlık bulmuşsun süper gün batımını tadını cıkar :)

seni Kutlamak istiyorum(Anlayışından Dolayı),(Zaten erdo da şakasına dedi işin geyiğine.) Onlarda haklılar ama evet ben soğudum gordum motorun durumunu parçasını Çok guvendığım bı kaç ustada anlatınca bu cbf 150 yı iice gözümden düştü.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Arkadaşlar ben 2 sene dir motosiklet kullanıcısıyım , motosiklet te benim için önem li olan motor mekanik aksamının ve yardımcı elemanlarının elektrik donanımının kaliteli ve sağlam olması yol a çıktığım zaman bu motosiklet ne zaman duracak ne zaman elektrik tesisatı ateşleme kesecek , gibi seyleri düşünmemek Ben bu yol a çıktığımda cahillikten ve ucuz olmasından dolayı Çin li bir marka tercih etmiştim burnum dan geldi .İnanın Arkadaşlarımla yol a çıkmaya korkardım içim hiç rahat etmezdi Şimdi anlıyorum ki motosikletin kozmetik kısmı süsü çıkartmaları plastik kalitesi hiç te o kadar önemli değil önem li olan mekanik ve yardımcı elemanlar onun için plastik bakalit bunlar boş şeyler biz bakalım motosikletimiz bizi gidecegimiz yere sorun çıkartmadan götürüyor mu ? İnanın motosikletimi park ettiğim otopark ta cbf 250 cc var yanyana duruyorlar ben plastik aksamın ve motorsikletin kozmetik kısmının da hiç te cbf 250 den aşağı olduğunu düşünmüyorum verdiğimiz maddi fedakarlığı bu motosiklet her hal de geri veriyor ayrıca saat te 5o km hızla darbe alıp kırılmayan plastik ve bakalit aksam her halde uzay mekiğinde ve ya havacılık sanayin de kullanılıyordur.ne yaniş biz uçak mı kullanıyoruz da bu gibi problemleri kafa ya takıyoruz .
Yaklaşık bir ay önce bir arkadaşım şehir içi trafik te 2005 model cbr 600 f ile bir cip e arkadan çarp tı hızı söylediğine göre 80 km cıvarı imiş sonuş 14000 ytl aldığı makinede 7000 tl masraf o çok beğendiğimiz hayallerimiz süsleyen makinenin palstik ve bakalit aksamı çok mu dandiktide paramparça oldu motor un şasi ve motor aksamı sağlam fakat bütün yan ve ön grenajı paramparça ve sigortası da yok .
Sonuç ta cbr da kullanılan plastik ve bakalit aksam 2 bilemedin 3 gömlek daha kaliteli olsun sonuç ta o da paramparça oluyor yani inanın caddeden grenaj parçalarını zor toparladık o derece yani.
Neyse ben motosikletimin keyfini sürmeye devam edeceğim motosikletinizle uzun güzel yolculuklar kasasız belasız günler dilerim
selamlar.
+1 budur yani. Beğenmeyen arkadaşlar, motorunuz hiç stop etti, yolda kaldı mı? Aksırıp tıksırdığı, sizi yarı yolda bıraktığı oldu mu. Bunun cevabını rica edelim sizden.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
63
önerme derken hangi konuda demek istiyon kullanım acısından mı sağlamlıktan mı yoksa
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
seni Kutlamak istiyorum(Anlayışından Dolayı),(Zaten erdo da şakasına dedi işin geyiğine.) Onlarda haklılar ama evet ben soğudum gordum motorun durumunu parçasını Çok guvendığım bı kaç ustada anlatınca bu cbf 150 yı iice gözümden düştü.

arda ne ustalar gördüm ben biliyonmu ama hiç biride benimkadar usta değildi emin ol onlar ne biliyorlarsa ben 10kat fazlasını biliyorum neden dicen şimdiye kadar 10 tane usta değiştirdim hepsinde de aynı hastalık vardı hep daha fazla bozuyorlardı her götürüşümde bir evvelkinden daha fazla kötü oluyordu motorum artık götürmüyorum çünkü cebimde metalik bırakmadılar adamlar taktığı parçaya değil basit birişe harcadıkları 4-5saatinparasınıalıyorlar yaniişçiliği çok alıyorlar bizde ulan adam 4saat uğraştı normal diyoruz halbuki o iş 1saatlikiş ama işte ustalar böyle genelde babasının oğlu değilsen acımıyorlar :cherry: :rendeer: hatta bi tanesine imanım gevrildi dedim banane anammı doğurdu seni dedi hadi uyur bakalım dövermisin severmisin:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst