Aykan senin yerinde olsam direkt Honda Türkiye ile temasa geçerdim, sorununu çözeceklerdir,burada tartışmakla bişey olmaz. Sadece yan sehpa ve korma demiri için bile bana 2 kez telefonla dönüp bilgi verdiler, yol gösterdiler.
Burada gerilmenin mantığı yok. Ayrıca maddi durumum çok iyi değil ama, motosiklette 4000ytl'nin büyük miktar olduğunu kabul etmiyorum. Luxor da yazmış bakın Çin malı motorlara neredeyse aynı fiyattalar. Hatta bazıları daha pahalı.
Fazlya bekletmeden Honda Türkiye ile temasa geç derim, tüketici kanununda aynı sebepten 3 kez servise giden mal değişir diyor yanlış bilmiyorsam.
Burada gerilmenin mantığı yok. Ayrıca maddi durumum çok iyi değil ama, motosiklette 4000ytl'nin büyük miktar olduğunu kabul etmiyorum. Luxor da yazmış bakın Çin malı motorlara neredeyse aynı fiyattalar. Hatta bazıları daha pahalı.
Fazlya bekletmeden Honda Türkiye ile temasa geç derim, tüketici kanununda aynı sebepten 3 kez servise giden mal değişir diyor yanlış bilmiyorsam.






