Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taam lo hemen kızma...ben içimden geçeni yazdım...aslında erol haklı...en kral motor TVS imiş...hiç arızası yok...çünkü piyasada yok...
![]()
o nerelerde...özledik valla...
euheuehuehuehuehueheuhe
taam lo hemen kızma...ben içimden geçeni yazdım...aslında erol haklı...en kral motor TVS imiş...hiç arızası yok...çünkü piyasada yok...
![]()
o nerelerde...özledik valla...
estafrullah abi neden kızayım ancak dedigim gibi bu fiyattaki motordan biseyler beklemek lazım ne zorluklarla alıyoruz öyle degilmi yaale:
sana katılıyorum sonuna kadar 5.cı sınıf çin
Son düzenleme: