Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taam lo hemen kızma...ben içimden geçeni yazdım...:p aslında erol haklı...en kral motor TVS imiş...hiç arızası yok...çünkü piyasada yok...:p


o nerelerde...özledik valla...

euheuehuehuehuehueheuhe :)) süpersin

taam lo hemen kızma...ben içimden geçeni yazdım...:p aslında erol haklı...en kral motor TVS imiş...hiç arızası yok...çünkü piyasada yok...:p


o nerelerde...özledik valla...

estafrullah abi neden kızayım ancak dedigim gibi bu fiyattaki motordan biseyler beklemek lazım ne zorluklarla alıyoruz öyle degilmi ya:pale:

sana katılıyorum sonuna kadar 5.cı sınıf çin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
dostum 110 120 tartışmıyoruz biz burda :) senin motorda demekki sorun var benim alet 130 Ibreyı 2 kişiyken gordu parça 5.ci sınıf nese ya Bu Motor 4 bin ytl Hiç Bi şekilde Etmez. neyse ben kendi fikrimi söyledim 10bin km kullanmış Kaza yapmış bı cok deneyimi yaşamış (motorun) gözlemimi söyledim.

Dikkat edin Lütfen Kafanızdan Kaskı elinizden eldiveni asla Çıkarmayın Motosiklet Kullanırken!

yav arda sen motoru 8.000 km de aldın 10.000 km ye kadar kullandın demi yani toplasan taş çatlasın 3.000 km yol yaptın sonrada kaza yaptın yani ne kadar deneyim olabilir 3.000 km de bu 1

2.si senin yaptığın kazada değil honda cbf 150 suzuki hayabusa olsa 8 olurdu parçalanırdı şimdi bu motorun parçaları bu yüzdenmi dandik oldu yani o vurmada bir bütün kalmasınımı istiyodun:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
alpcim valla inanmak istediğine inanıyorsun bence...bu model çok sağlam...ah senin o keko ustaların yokmu...onlar dolduruşa veriyor seni...


aykan kardeşim ilk arızamda size hak vericem hocam...ama bi yapsın o zaman...bakalım ne zaman gümlüycem...yani iyiyie iyi demiyonuz...ben ne diyim artık...


ah juni sen Hondayı hançerledin...neden...bir gıçıkırık cbr 125 e bindiğin için...:mrgreen: o hasarı Transalple bile yapardın...


ultracan valla hayatım havalar o kadar güzelkii...ne bileyim bahar havası içime dolmaya başladı...:thumright ::deliir:: ::kalbim:: ::meleeek: ::139:: ::miiz:: ::miiz::
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav arda sen motoru 8.000 km de aldın 10.000 km ye kadar kullandın demi yani toplasan taş çatlasın 3.000 km yol yaptın sonrada kaza yaptın yani ne kadar deneyim olabilir 3.000 km de bu 1

2.si senin yaptığın kazada değil honda cbf 150 suzuki hayabusa olsa 8 olurdu parçalanırdı şimdi bu motorun parçaları bu yüzdenmi dandik oldu yani o vurmada bir bütün kalmasınımı istiyodun:rendeer:

:) seni çok çok anlıyorum ii :) seviyorum seni kızma bana nolur gözlemimi yazdım bunu ben demedim Bi kaç usta soyledı neyse oğuzlada Çok cebelleştik bana övüo övüo :D dostum ben 50km hızla çarptım 180km hızla değil dikkatını cekerım. ama sevıorum hepınızı:) senide metehandro:wiinkk:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Geçenlerde Honda Shadow750'nin topiği gündeme gelmişti, taa memin'in (yönetimin özenle attığı arkadaş ki epeyce sağlam makaleleri vardı) açtığı. Orada bile bir takım sorunlardan ve motorun iyi ve kötü (evet KÖTÜ) yanlarından açıklıkla bahsetmişti arkadaş. Yani motorda üretim hatası yoksa bazen kullanıcı da hata oluyor, bazen servis kötü muamele yapıyor alete v.s. v.s. yani sorun çıkacaksa her motorda bi şekilde çıkıyor. 150cc motor fazla beklenti içinde olmayın dedik ama hiç bişey beklemeyin demedik. Ayrıca Juniors kardeş de kaza yaptı başladı motora 5.sınıf Çin deyip durmaya, kaza yapana kadar 9000km oldu sorun yok diye yazdıklarını hatırlıyorum.:)
Aykan kardeş bak juniors kazalı mazalı satıyor motoru, sana tavsiyem sen de sat kurtul! Belli ki memnun değilsin motordan, bundan sonra tüm sorunları giderilse de anladığım kadarıyla senin içine kurt düşmüş. Umarım bir gün gönlüne göre bir motor bulursun.
Hepinize sevgi ve saygılar, kazasız belasız günler dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ultracan valla hayatım havalar o kadar güzelkii...ne bileyim bahar havası içime dolmaya başladı...:thumright ::deliir:: ::kalbim:: ::meleeek: ::139:: ::miiz:: ::miiz::

Metahan abim bende bugün sertaçın motorla baya bi km yaptım...Pratik yapmaya başladım yavaştan...Bu işi biliyor gibiyim ama daha çok uzun yol var önümde pratik yapmam gereken...Havalar da öyle bi güzel ki sorma tam motor havası..:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Metahan abim bende bugün sertaçın motorla baya bi km yaptım...Pratik yapmaya başladım yavaştan...Bu işi biliyor gibiyim ama daha çok uzun yol var önümde pratik yapmam gereken...Havalar da öyle bi güzel ki sorma tam motor havası..:queen: :queen: :queen:


Dikkat edin çarpılmayın bu havalara....Aldanırsınız....:cat:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Kesin bi çapan oğluluk var..Hala bu kadar övmeye...Farkındasın dimi topiğe yazanlar memnuniyetsizliklerini dile getiriyorlar....

Tek tek dökülmeye başladınız.....Ama sen inatçısındır...Çöpe de atsan hayat onda diye bağırırsın.....:p

Bari ybr yi kötüleyip durma...Çarpılacan.....:cat:

çarpılacan :queen: :mrgreen: ybr a laf yok cbf in abisidir ybr ilkler unutulmaz!
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Juniors kardeş 50 km hızla çarptım demişsin ; sen biliyormusun ki saat te 50 km hızla bir engele çarpan 100 kğ lik bir kütlenin çarpma anında ki çarpma ,ivmesi 4 ton dur bizim motosiklet lerin 140 kg olduğunu düşünürsek senin çarpma anın daki ivmen aşagı yukarı 6 ton a yakın idi ne bekliyorsun ki motosiklerin o kazadan tek parça çıkmasınımı lütfen mantıklı ol hesap et ki 200 kğ lik bir makina ile aynı hız da çarpma ivmesi 8 ton olacaktı yani hız , ağırlık ve ivmelenme gücü paralel artıyor .
Not ; Yukarıdaki bilgileri national geographıc tv kanalında fizik kurallarını ve bu kurallara paralel olarak motorlu araçların çarpma anındaki tepkilerini ve aldıkları hasarları izah eden bir belgeselden aldım.
Ayrıca belirtmek motosikletim den çok memnunum , Memnuniyetimi belirtmem de hiç bir aldatıcı art niyet yoktur.
Honda hayat on da.
İlk motosikletim bir Çin li idi , Çok çektim.İkinci motosikletim honda , üçüncü motosikletim de bir honda olacak.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya sen beğenebilirsin, kazadan sonra ve bi kaç iyi ustanın dediklerinden sonrada bende hak verdim onlara ve benimde fikirlerim değişti. Ben Gördüğümü Yaşadığımı Anlattım. Ben verilen değerin 4 bin ytl etmeyeceğini belirttim.BUrdan Alacaklara Bir daha diyorum Sakın 4bin Ytl vermeyin 2.ci el temiz Bulun en fazla 3bin ytl verin.Bu benim Bir kullanıcı olarak Şahsi fikrim halada iddaa ediyorum 5.cı sınıf Parça kullanılmış (Sağ sol grenaj) Motorun serililiğinden yada herhangi birşeyinden şikayet etmiyorum. Parçadan bahsedıyorum. Hepinizi seviyorum sevgilerle...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Juniors kardeş 50 km hızla çarptım demişsin ; sen biliyormusun ki saat te 50 km hızla bir engele çarpan 100 kğ lik bir kütlenin çarpma anında ki çarpma ,ivmesi 4 ton dur bizim motosiklet lerin 140 kg olduğunu düşünürsek senin çarpma anın daki ivmen aşagı yukarı 6 ton a yakın idi ne bekliyorsun ki motosiklerin o kazadan tek parça çıkmasınımı lütfen mantıklı ol hesap et ki 200 kğ lik bir makina ile aynı hız da çarpma ivmesi 8 ton olacaktı yani ağırlık ve ivmelenme gücü paralel artıyor .
Not ; Yukarıdaki bilgileri national geographıc tv kanalında fizik kurallarını ve bu kurallara paralel olarak motorlu araçların çarpma anındaki tepkilerini ve aldıkları hasarları izah eden bir belgeselden aldım.
Ayrıca belirtmek motosikletim den çok memnunum , Memnuniyetimi belirtmem de hiç bir aldatıcı art niyet yoktur.
Honda hayat on da.
İlk motosikletim bir Çin li idi , Çok çektim.İkinci motosikletim honda , üçüncü motosikletim de bir honda olacak.

su an uluslararası bagımsız çarpısma testlerini yapan euro ncap ve adac motosikletle ilgili sadece honda goldwing airbagli versiyonla çalıstılar bunun haricinde hiç bi motora çarpısma testi uygulanmadı ve kütlesel hesaplar kafadan böle basit işlemlerle hesaplanamaz ancak düşük hızlarda yüksek ivmelere maruz kalındıgı bi gerçektir dedigin gibi agırlık arttıkça ivme ve burulma direncide artar motorun üstündekinin pestil olma derecesi o kuvvete baglıdır:)daha agır ve güçlü bi makinada daha çok spatula gerekir:p ardanın memnuniyetsizliği kaza yaptıgında dagılan grenajlar ve çatal için degil aynı paraya satılan bu fiyattaki motorların cbf 150 den daha iyi parça plastik aksam kalitesine sahip oldukları örnek honda beat aynı sınıf degil ama parça fiyatları plastik aksamın cbf 150 den 5 kat daha pahalı neden acaba ???:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seni alkışlıyıor şak şak şak şak şak ve Teşekkür ediyorum beni anladığın hislerime tercüman olduğun için abi :)
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Aykan sen beni doğrulamışsın kardeşim ayrıca ben bu bilgileri juniors u muhatap alarak yazmıştım onun cevap vermesi beklerdim. juniors o kaza yı beat la yapsa beat tek parçamı çıkacak tı ? , Ayrıca o hesapları da ben yapmadım , belgesel den alıntı yaptım sadece .
Belirtmek isterim ki Fizik kuralları motosiklet ve ya otomobil ayırt etmiyor .motosiklet çarpışma testi de demedim Motorlu araçlar dedim ...Genelleme yaptım.
amacım tartışma değil sadece bilgi paylaşımı senin hoşuna gider ve ya gitmez ayrıca 3000 km de juniors arkadaş ne tecrübe edebilir ki motoru 0 km almamış motorun geçmişini bilmiyor.
Satsın motorunu hayırlısı ile de o da kurtulsun biz de .
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
ben tripmetreyi sıfırlıyorum en fazla 280 km gidiyorum bugünde bi parça koptu geldi kediliginden motor rölantideyken cat diye bi ses geldi mars motoruyla silindir arasına bi demir düstü yarım bi kelepçe hemen servise gittim kopan parca saseye çok kötü kaynak yapılmıs bi kablo tutucuymuş önemli bisey degilmis onun yerine plastik kelepçe falan uydurucam yada o parcayı tekrar kaynak yapıcam

kardeş bahsettin sorunlar hemen hemen kimsede yok bence senin şansına senin mal ayıpkı mal seni biraz uraştıracak gibi biraz şansızlığına gelmiş ben 3000 deyim ama çok şükür en ufak bi sorun yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aykan sen beni doğrulamışsın kardeşim juniors o kaza yı beat la yapsa beat tek parçamı çıkacak tı ? , Ayrıca o hesapları da ben yapmadım , belgesel den alıntı yaptım sadece .
Belirtmek isterim ki Fizik kuralları motosiklet ve ya otomobil ayırt etmiyor .motosiklet çarpışma testi de demedim Motorlu araçlar dedim ...Genelleme yaptım.
amacım tartışma değil sadece bilgi paylaşımı senin hoşuna gider ve ya gitmez ayrıca 3000 km de juniors arkadaş ne tecrübe edebilir ki motoru 0 km almamış motorun geçmişini bilmiyor.
Satsın motorunu hayırlısı ile de o da kurtulsun biz de .

Piyade Ayıp oluyor. Hepimiz Kardeşiz Burda Sen Nası Memnuniyetini dile getiriyorsan Bir başkasıda Şikayetini dile getiriyor. Hepimiz Yetişkin birer insasınız. Ben konuşurken kelimelerimi tek tek seçiyorum, Rahatsız Oluyorsan Forum da Paylaşmayız. Benim bildiğim Forum Paylaşmak demektir. (Olumlu yada olumsuz)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst