Olcay (Eyong) 650R Aldı! Hayırlı Olsun!

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Olci + Erho naptığınızı anlamaya çalışıyorum ama :silent: :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Gel lan, gelde geyik yapak çay içek. Haftada iki kamyon mal indiriyoruz, kamyon gelen bir güne denk gelde çalıştırayım seni :cherry:


Tezgaha gelme, zaten bende senin tezgahına gelip bir daha video filan uraşamam. Zira hız yapmayı seven bir adam değilim, güç olsun ama abartılı hızlar gereksizdir. 100 km/h dan sonra bizi sadece Allah korur, kask koruma filan hikaye.

Fakat bilmediğin konularda sallama, yada sallayanların maşası olma :)
şu bir gerçektir ki motorun normal limitlerinde (redline girmeden) 250 yapacağını bende sanmıyorum. Hatta yapmaz diyebilirim.

Makine rodajda olduğu için son hız denemesi yapmadım, zira İstanbul da yapabileceğimi de sanmıyorum. Ama sana bir iki rakam söylüyeyim hesabını sen yap.

4000 devirde 95 km/h yapıyor (bunu bir ölçü kabul et) , alet redline a 10500 de giriyor. Yani kaba bir hesapla 10 bin devirde 240 km/ yapar. deviri 10500 e kadar orjinal haliyle çevirebilir mi bilmiyorum ama çeviremese bile en basidinden bir eksoz yada hava filtresi ile 10500 ü rahat çevirir düşüncesindeyim buda 250 km/h a dayanır anlamına gelir. E 10500 devirde redline giren bir aleti hafiften bi 11 000 e dayamak zarar vermez (kısa süreli) yani bu alet 250 km/h yapar diyebiliriz.

Hatta ne tesadüftür ki bu sabah biraz sıkıştırayım sebebi ile devir yükselttiğimde 8500 devirde 200 km/h yapıp geri düşürdüm deviri (malum rodaj)

4000 devirde 95 km/h
8500 devirde 200 km/h

Bunu baz alarak bilenler ve anlıyanlar hesaplarını yapıp tahmin veya net düşüncelerini yazarlar. Ama sen yazma :)

Sakın gaz verme çünkü İstanbul yollarında 250 km/h basamam ben, buna cesaretim yok açıkcası :)



Sen öyle san başladım bile :p

Dün yolda ve her yerde lazım olabilecek alet edevatlarımı motorun sağına soluna sıkıştırırken pompayı bagaja sokamadım. Comet de arka demir yoktu ve zorlada olsa pompa giriyordu ama bunda olmadı, e her türlü lastik tamir takımım yanımda, pompa olmadan olur mu?

Bende arka selenin kilit mekanizmasını söktüm, pompayı bagaja yerleştirdim. Bagaj plastiğini gerekli yerlerden delip plastik kelepçe ilede bir güzel sabitledim (Nasılsa her zaman lazım olmıyacak) sonra kilit mekanizmasını geri takdım lokum gibi oldu :)

Bu hafta içi arka kuyruğu söküp siyaha boyıyacağım, sonrada ön yan grenajların alt kısımlarını söküp boyıyacağım. E grenajları sökmüşken daha güçlü bir yada iki korna ve uygun bir yere sis farı takarım.

Sökcem boyucam diyorum ama ne yapacağımı merak edenler olabilir.

Motor aşağı yukarı şu resimdeki gibi olacak;


dostum tekrardan hayırlı olsun...sana yakışır...senin mutluluğun bizimde mutluluğumuzdur...Bu noktalara kolay gelinmiyor...yani motor almak mesele değil...ona bakmak...çiçek gibi korumak evlad gibi sevmek gerekir...senin motoruna aşık biri olduğunu biliyorum...o motorun kıymetini anlayabilecek yegane insan sensin...gönül isterdiki daha iyilerine bin..herşeyin hayırlısı olsun...bende senden zaten 150 yi bile geçmemni istiyorum...


sakat...biliyorumki ilk gezide Erhana boy'a bandıte yetişmek için kökleyeceksin ama bence bunuda yapma...zaten siz artık bilinclenmiş insanlarsınız...ama gezilerde veya en azında bir Anadolu yakasına geçerken bile yeri geliyor maksimum hızlara çıkabiliyorsunuz...sen kimseye uyma abicim...bu işler böyledir...basmam etmem çoluğum çocuğum dersin kaymak gibi asfaltta bide bakmışsınki 180-190 dasın ve yetmez...elin alışmıştır artık köklemeye veya üst sınırlarda adrenalin salgılamaya...


sabahki sıkıştırman 200 olmuş...iyi ....yedin...eferin...ama eninde sonunda bı hızlara çıkıp alışacaksın...yani o kaçınılmaz hız tutkusu seni saracak baba...biliyorsun...hız tutkusunun önüne geçilmez...ne desek boş aslında...seni tanıyoruz seviyoruz...kötü bir haberini almak istemeyiz...Allah korusun...


çayını içmeye gelmek istiyorum ama İkitelliye inan hiç yolum düşmüyor...Cumarteside tam günüm...5 e kadar...fuarda kaynaşırız kısmetse...ama dediğim gibi sarı olmadı be abi...sen işini yine bilirsin...hadi şunu güzel bir geyşaya çevir...gizem sarsın hertarafını...alevler malevler falan...abartmadan tabi...bu arada stokda satılmayan sarıyı ucuza kaptın gibi geliyo bana yanlışmıyım...ayıptır sorması kaça maloldu abicim...delikanlı gibi yaz...

ama yinede 250 görmez...sallama recep...din kardeşiyiz...:queen:

Kimkimin sağ kolu acaba :p



Mete Olcay 'ı en az benim kadar tanırsın, işin ucunda hele ki seni anırtmak varsa iddialaşmayacaktın. 90 km/s üzeri hız yasal sınırları ihtilaf ettiğinden benim motorum 90 km 'den fazla hız yapmaz desem sana şimdi gider 3, 5 tane 250cc hyo sahibi bulup iddialaşmaya kalkarsın :queen:



gene başlama :cherry: bu arada geçen ki iddia sonucu eşek gibi anırmandan sonra anti-hyo eğilimleri içerisinde görüyorum seni :bounce:


abicim valla Hyosungdan soğudum...nedenide fiyatının uçması...birazda geçen orhanay arkadaşımızın comet 650 sini gördüm...soğudum ya...normalde olcay benim hayallerimi şimdiden yaşıyor...:p


olcay benzin sarfiyatı nedir abi...
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kazasız belasız insallah, hayırlı olsun
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
650 r enjeksiyonlu dimi:silent: okadar aradım ama hiçbir yerde yakıt sisteminden bahsedilmemiş veya ben bulamadım... 650 cc motor karbüratörlü olursa yakıt tüketimini sormaya korkarım yaa:mrgreen:

gerçekten bende yakıt sistemini ve yakıt tüketimini merak ettim birileri aydınlatıverse:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
allah kaza bela vermesin aman abi sende gaza gelip basma full artı full koruma giy yani bakkala giderken bile üşenme tamam abi kendine iyi bak.
tekrar geçmiş olsun yaptıgın kazada en büyügü bu olsun ,nazarlık olsun o ne olacak yani güle güle bin motoruna.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
163
link: http://www.motorrevu.hu/szamok/2005/05/cikk042.html
bu sitede sv650 ile gt650s in karsılastırılması var 650r olmasa da aynı motor,
hızı 205 km/h tabi yanlarda gt650s modelinde grenaj yok bu hızı görüyo

Gyorsulás
0–100 km/h 4 s
0–140 km/h 7,3 s

Nyomatékrugalmasság
60–100 km/h 5,6 s
100–140 km/h 6,5 s
140–180 km/h 8,9 s

Tesztfogyasztás 5,8 l/100 km (91-es)
yakıtını merak edenler varsa...
bu arada eyong makinan hayırlı olsun.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Aletler karbiratörlü, çift Mikuni karbiratör var.

Bu sabah benzin aldım, 100 km de 5,5 litre yakmış. ortalama 6000 devir kullanımda.
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
20
Olcay hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin...İyi günlerde kullanırsın inşallah :cat:
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
hayırlı olsun .
evet çok iddialı bi renk
sanırım çok nazar değecek. Boncuk şart.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
32
Hayırlı olsun...kazasız belasız sürüşler...o çizikler de nazar boncuğu olsun....
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Hayırlı olsun...... :queen: :queen: :queen:

Hyosung için avrupa sitelerinde araştırma yaptığımızda mavi rengi de görüyoruz. Ancak ben bu zamana kadar hiç mavi renkli comet veya R görmedim. Ülkemize gelmiyor mu , yoksa pek fazla rağbet yok mu. ...:silent:

Birde mesela metalik gri , sedefli beyaz veya altın sarısı gibi renklerini çıkarsalar renk kataloğunu arttırsalar gerçekten çok güzel olur.

650 R ın 250 kmh yapma olayına gelirsek. Benim fikrim bu sürate çıkamasa bile 230 u rahat yapar.

Ayrıca bir arkadaşın fabrika verileri geçersizdir diyip örnek olarak arkadaşının 1.6 motorlu golf ile 245 kmh yapmasını göstermesi ise tam bomba... :queen:

Üretici firmalar kataloglara son hız olarak düz yolda , rüzgarsız ortamda yaptıkları testlerin ortalamalarını koyarlar. İllaki bu alet dediğimizden fazla yapmaz demek değildir.

Ancaaaakk 1.6 lt kapasiteli 105 bg lik atmosferik motorlu bir aracın düz yolda 245 Kmh hız yapması imkansızdır. Şimdi çin motorlarındaki göstergelerde 120 yaptığını gösteriyor , ancak yanından bi activa 80 ile geçiyor....:silent:

Eğer ki dediği gibi 1.6 lt motorlu VW golf 245 kmh yapıyorsa, Kullanmakta olduğum TSI motorlu( turbo , supercharge ) 170 hp gücündeki Jetta da 350 kmh mi yapacak....:pr: :pr:

O zaman M5 ler de 500 kmh yapar.... Ohh ne güzellll....:queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aletler



karbiratörlü, çift Mikuni karbiratör var.




Bu sabah benzin aldım, 100 km de 5,5 litre yakmış. ortalama 6000 devir kullanımda.



kapıcı biraderim karbiratör diye bişey yok...KARBÜRATÖR...olacak...bilmemek değil öğrenmemek danalık...:mrgreen:

http://www.tdk.gov.tr/TR/SozBul.asp...A849816B2EF4376734BED947CDE&Kelime=karbüratör



benzin tüketiminede ohaaa...çüşşş diyorum ...ula canmı dayanır buna...bizdeki 1.4fıesta bile 4.4 yakıyor vallahi...çüşünüz please...:queen: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst