Olcay (Eyong) 650R Aldı! Hayırlı Olsun!

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Bizim kapıcı cometi satıp sapsarı bir 650R aldı :)

Kazasız belasız sürüşler diliyoruz kendisine, gerçi dün akşam acemiliğinin kurbanı motoru devirdi ama :queen: zarar ziyan yok allahtan..

650004smallse7.jpg

650006smallbi5.jpg

650011smalljj9.jpg

650012smallwe6.jpg

650015smalloo6.jpg

nazar_1.gif
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Dakka bir gol bir, dün akşam motoru devirdim :D

Akşam eve gittim ve acilen tekrar dışarı çıkmam gerekti, evden çıkıp motora bindim çalıştırdım kalktım hop devrildik.

Niye mi? Her akşam takıp her sabah çıkarttığım disk kilidini unutmuşum :D

Kilit arka diskte olmasına rağmen , motor yokuş yukarı durduğu için hızlı kalktım ve devirdim motoru. Aha gitti canım motor derken hiç birşeyin kırılmadığını sadece grenajın alt kısmının çizildiğini gördüm.

Zaten o kısmı siyah boyamayı düşünüyordum isabet oldu :)

Gerçi paramparçada olsa en fazla 10 dakika üzülürdüm, benden değerlimi :eek:



 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hayırlı uğurlu olsun:cat:
Motor çok sarı biraz değişiklik şart :wiinkk:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
hayırlı olsun olcay. parıl parıl parlıyor .o kadar cizikten bişey olmaz . bi pasta cila tamam. kazasız belasız sürüşler. yakın zamanda bir gezi yapalım. havalarda güzel oldu.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Hayırlı olsun ayrıca geçmiş olsun. Allah güle güle binmek nasip etsin. Yan çizgiler koy zebra gibi olsun. Yani Afrika eşşeği gibi :mrgreen:

Görüşmek üzere.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun Olcayyyyyyy, :rendeer: canımmmmmmmmmm :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Hayırlı olsun Eyong... Desene baştan nazar ettiler sana :mrgreen: Güle güle kullan..
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun cok guzel motor allah nazardan saklasın..güle güle kullan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olcay hayırlı olsun kazasız belasız günlerde sağlıkla kullan..
S&S
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Hayırlı olsun tekrar. :) Biraz değişiklik şart gibi duruyor. Egzozu beğenmedim hiç mesela, ordan başlayabilirsin :p
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Yakışır abi.Güle güle kullan;yalnız bnm bildiğim Olcay birader bunu modifiyeyle uzay gemisine çevirir:queen:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
sevgili olcay,
adına çok sevindim ama lütfen çok dikkat.
kazasız belasız iyi günlerde kullanmanı dilerim.
sevgilerimle.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sevgili Olcay güle güle iyi günlerde kazasız belasısız kullanın,hayırlı olsun.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
olcay hayırlı olsun kardeş Allah kazadan beladan korusun ve geçmişşş olsun ...
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Hayırlı olsun, kazasız belasız olsun. Devirmen de ilk ve son kazan olur inşallah. Nazar boncuğu niyetine :wiinkk:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Allah nazardan saklasın.Maşallahı var makinanın.Kazasız belasız sürüşler dilerim.:rendeer:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
hayılı olsun olcay...
peki bişi sorcam o hızla kalktığında disk kilidi bi zarar vermedimi frenlerine...merak ettim de :)

hayırlı olsun tekrardan kazasız belasız sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst