Olcay (Eyong) 650R Aldı! Hayırlı Olsun!

Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
gule gule kullan, kazasiz belasiz insalla..
nazarlik olmus devirme olayi da..

aaa ne guzel motor diyenlere hemen o grenaj kismini goster de nazar degmesin
:]




Shakulin
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
oda nazarı olsun,, hayırlı olsun,, ozellıkle egzos super duruyo.yenı modellerınde bu tıp ekzos sıtandartmı yoksa sonradan mı takıldı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Uğurlu olsun, Allah kaza bela göstertmesin. Dikkatli ol
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar, özellikle Skull a. Motoru pembe yapcam :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en büyük kazan bu olsun nazar olmuş
güle güle kullan
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
allah güle güle binmek nasip etsin çok güzelmiş motorun:cat:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
300
Her akşam takıp her sabah çıkarttığım disk kilidini unutmuşum :D

Akıl vermek gibi olmasın ama disk kilitleri için spiral bi kablo var bi ucunu kilide bi ucunuda motosiklete bindiğinde görebileceğin biyere takıyosun böylece tatsız olaylar olmuyor.
Benden unutkanı yoktur çok defa avcumdaki anahtarı nereye koydum diye aradım o yuzden bende o spiral kablodan kullanıyorum
Bu arada nazar olmuş sağlık olsun, hayırlı olsun Allah kazadan beladan uzak tutsun
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun olcay abi ucuz atlatmıssın fazla bişey olmamıs masallah diyelim
 
Katılım
24 Kas 2005
Mesajlar
66
nasıl olcay abi iyi kaçıyormu motor,beğendin mi?
biraz daha hırıltılı gt 250 ye göre bence,biraz da titreşimli sen ce nasıl
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
cillop gibi masallah hayirli olsun.
cizikler nazarlik kalsin hocam benim motorda da var ufak bi kusur duzelttirmiyorum batil itikatlarimiza sahip cikalim :mrgreen:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Hayırlı olsun olcay kardeş, eeee bi de geçmiş olsun. nazarlık birkaç çizik, olacağın önüne geçilemiyor. Allah güle güle binmeyi nasip etsin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hayırlı olsun abi kaç basıyor bu tek teker yapıyormu:queen: :p :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hayırlı olsun güle güle kullan... ayrıca motoru pembeye boyaman konusunda sana katılıyorum boya boyaa süper görünecektir:mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
at binenin kılıç kuşananın pembe motor dishy'nin demişler :p

şaka bi yana pembe de gerçekten tatlı olmuş ama bana gitmez tabi:bounce:


hupss edit////: hayırlı olsun demeyi unuttuk ya hayırlı olsun modum güle güle kullan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst