Olcay (Eyong) 650R Aldı! Hayırlı Olsun!

Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
Suomy demek.. o da hayırlı olsun Eyong.. hangi model peki olcan138, spec 1r extreme yakışır sarı fırtınaya :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
dostum ben sana hikayeyi anlatayım...sitede esrarcengiz bir mod vardır...nickide KOMTAN...erhanın sağ kolu mesai arkadaşıdır...aslında tüm siteyi o yönetir...erhan pek uğraşmaz...:p KOMTAN yeni yeni insan içine çıktı yuvasından...sahalara döndü...İstanbuldaki ilk HYOSUNG culardan biridir bu arada...neyse bir ara ziyarete el ense muhabbetine gittim...


dedi ki la comet 145 i bile göemez...benim 250 r bile gen fazla 140 dedi...sallıyolar dedi...bende hadi yaa dedim...


ula senden başka en iyi kim bilcek hesabı ona güvenerek başladım Olcayla kapışmaya...yaparmı yapmazmı...nah yapar dedim...güveniyom ya komtana...165 yapan 250 r hesabı comet havagazıdır falan...neyse baktık herif ciddi ...kafaya takmış videoyu çakmış...tabi ben şapa oturdum..olay bundan ibarettir...KOMTAN nickli mod abimize güvendim yalan oldum...yani olay budur...kendim ettim kendim buldum...


ama şimdi iddia ediyorum ki 650 r 250 yi görmez...:queen:


eğer o motor 250 yi görsün tüm site beni "havada karada denizde" öpsün...:cherry: :p

abi hala anlamadın dimi adamlar seninle iyi kafa yapmış. tezgahaaaa geldin beeee:queen: :queen:

ayrıca böyle bir adamla max. hız şunu yapar bunu yapar diye iddaya girmek yapacagın en büyük hata olur. baktı yapmıyo modifiye olayına girer 300 km bile yaptırır:queen: bence comette yaptıgın gibi hata yapma tezgahaa gelme...:mrgreen:

ama şimdi iddia ediyorum ki 650 r 250 yi görmez..

yine mi komtan söyledi:mrgreen: :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Top Speed
203.8 kmh


kanka bu sefer tezgaha gelmem dolmuşa binmem...yani taklada atsa işte taş çatlasa rampa aşağı 210...:mrgreen:


http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hyosung/hyosung_gt_650r 05.htm

metehan abi bak yine hata yapıyon bu yazılara inanma...:pale:

benim bir arkadaşta vw golf 1.8 var katoloğa max hız. 205 diyordu. eleman gözümün öünüde 245 yaptıı

bak şimdi vw 'nin sitesinden golf 1.6 ya baktım max. hız 192 km diyor. sence 1600cc motor 115 hp . bu araba max. hız 192km'yi geçemiyecek mİ?:mrgreen:

yani bu katoloğların söyledikleri max hız hikayeee...araçlar o katoloğların yazdıgı max hızın en az 40-50 km daha fazla gidebiliyor . katoloğlarda verilen değerler motorun zarar görmeyecegi yıpranmayacağı max hızı yazıyorlar. onun için yol yakınken gel sen bu sevdadan pardon iddadan vazgeç:queen:
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. Motorunun hasar görmesibede üzüldüm ama olsun nazarlığı olur oda. :)
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
olcay hayırlı uğurlu olsun iddaa yine metehan abiden çıktı neşeli günler bizi bekliyor :D
 
Katılım
24 Kas 2005
Mesajlar
66
abi izmirden bi arkadas var hfc forumunda ondaki r bile değil ,gt 650 210 u rahat gordum daha fazla zorlamadım diyordu bence zorlama abi,düşün gt ler acayip rüzzgar alıyor bide
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi bak yine hata yapıyon bu yazılara inanma...:pale:

benim bir arkadaşta vw golf 1.8 var katoloğa max hız. 205 diyordu. eleman gözümün öünüde 245 yaptıı

bak şimdi vw 'nin sitesinden golf 1.6 ya baktım max. hız 192 km diyor. sence 1600cc motor 115 hp . bu araba max. hız 192km'yi geçemiyecek mİ?:mrgreen:

yani bu katoloğların söyledikleri max hız hikayeee...araçlar o katoloğların yazdıgı max hızın en az 40-50 km daha fazla gidebiliyor . katoloğlarda verilen değerler motorun zarar görmeyecegi yıpranmayacağı max hızı yazıyorlar. onun için yol yakınken gel sen bu sevdadan pardon iddadan vazgeç:queen:

yok abicim...jet yakıtı koysa kendide ayaklarıylada desteklese ıkınsada 250 yapmaz bu alet...nıtro nos ...79 beygir abicim...pancar motoru...bide sarı...allahımm...neydi günahımm...sarı bir racing...yani bildiğin sarı...limon sarısı racingmi olur aga yav...:p


eyong senin zevkinin içine limon suyu sıkayım iyimi...:queen:

abi izmirden bi arkadas var hfc forumunda ondaki r bile değil ,gt 650 210 u rahat gordum daha fazla zorlamadım diyordu bence zorlama abi,düşün gt ler acayip rüzzgar alıyor bide

orhan naber hocam...kaldırımlarda gezen çılgın çocuk sen maksimum kaç yaptın...

olcay hayırlı uğurlu olsun iddaa yine metehan abiden çıktı neşeli günler bizi bekliyor :D

olcayın borusu ybrde falan öter...ama bu makine racing...tek modifiyesi egsoz olur...öyle bi açayım bakayım diye piston sekman falan sökemez...onun ki küçük makine sevdasıydı...şimdi söksün bakalım granajı...su boruları falan yerleştirsin makinesine...görelim...bana bile elletmez..Keresteciler sitesinde bi tur atam diyorum ama çok tümsek var...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2005
Mesajlar
66
valla abi ben bostancı sahil yolunda kısa mesafede 190 gordum 5. viteste daha bunun 6. vitesi var ,red line ı var ,eksozu değiştirmesi var
iyi düşün abi:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla abi ben bostancı sahil yolunda kısa mesafede 190 gordum 5. viteste daha bunun 6. vitesi var ,red line ı var ,eksozu değiştirmesi var
iyi düşün abi:p

dostum valla bende tırsıyom işin aslı...biliyon...havada karada denizde öpülecek olan benim...:queen:


kanka kaldırımlarda kaç maksimum sürat yaptın...:cherry: ula bi kez gördüm ya seni (allah korusun ama ucuz atlattın kazayı) artık dilime düşersin...:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
valla abi ben bostancı sahil yolunda kısa mesafede 190 gordum 5. viteste daha bunun 6. vitesi var ,red line ı var ,eksozu değiştirmesi var
iyi düşün abi:p

:queen: :queen: :queen: :queen:

anlaşıldı metehan abiden yine türk halk müziği dinliycez:mrgreen: abi bu sefer sana zahmet kaset yap olmadı mp3' de razıyız. :p :mrgreen:
 
Katılım
24 Kas 2005
Mesajlar
66
olur abi böle ufak kazalar ,allah sizin başınıza vermez işallah,
abi daha otobanda hiç deneme fırsatım olmadı ama 210 u gecersem o an dusündüğüm tek kişi olacaksın abi habarin olsun:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Olcay, kazasız belasız inşallah.
O yaptığına kaza denmez, talihsizlik denir bence. Nazarlık olsun....
:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen: :queen: :queen: :queen:

anlaşıldı metehan abiden yine türk halk müziği dinliycez:mrgreen: abi bu sefer sana zahmet kaset yap olmadı mp3' de razıyız. :p :mrgreen:

Bizzzz Çamlıcanınn üçç gülüyüzzzz....:mrgreen:


arhan kardeşim inşallah diyorum...en kötüsü bu olsun...ama sen ve 650 lik bir motor...birbiriniz için yaratılmışınız...(kızmıyon demi...takılıyom)en yakın bir zamanda gezilerde kaynaşalım...bi tur atarım cometle...:cherry:
 
Katılım
24 Kas 2005
Mesajlar
66
olur abi canın sagolsun fuarda karşılaşırsak bi test et bakim motoru bilgisayar başından konuşmak kolay bakim üztünde durabilecen mi abi zapt edebilecekmisin bakim,belkide sen görürsün ilk 210 u ha ne dersin abi:p
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş hayırlı olsun maşallah yolunda farında acık olsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
olur abi canın sagolsun fuarda karşılaşırsak bi test et bakim motoru bilgisayar başından konuşmak kolay bakim üztünde durabilecen mi abi zapt edebilecekmisin bakim,belkide sen görürsün ilk 210 u ha ne dersin abi:p

dostum Altunizadeden Üsküdara giden yolda sağ kolda ACN motor vardır...Oranın sahibi sevgili Cüneyt Abinin makinesiyle kaça çıktığımı söyleyiversin bi...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst