dostum ben sana hikayeyi anlatayım...sitede esrarcengiz bir mod vardır...nickide KOMTAN...erhanın sağ kolu mesai arkadaşıdır...aslında tüm siteyi o yönetir...erhan pek uğraşmaz...KOMTAN yeni yeni insan içine çıktı yuvasından...sahalara döndü...İstanbuldaki ilk HYOSUNG culardan biridir bu arada...neyse bir ara ziyarete el ense muhabbetine gittim...
dedi ki la comet 145 i bile göemez...benim 250 r bile gen fazla 140 dedi...sallıyolar dedi...bende hadi yaa dedim...
ula senden başka en iyi kim bilcek hesabı ona güvenerek başladım Olcayla kapışmaya...yaparmı yapmazmı...nah yapar dedim...güveniyom ya komtana...165 yapan 250 r hesabı comet havagazıdır falan...neyse baktık herif ciddi ...kafaya takmış videoyu çakmış...tabi ben şapa oturdum..olay bundan ibarettir...KOMTAN nickli mod abimize güvendim yalan oldum...yani olay budur...kendim ettim kendim buldum...
ama şimdi iddia ediyorum ki 650 r 250 yi görmez...:queen:
eğer o motor 250 yi görsün tüm site beni "havada karada denizde" öpsün...:cherry:![]()
ama şimdi iddia ediyorum ki 650 r 250 yi görmez..
Top Speed
203.8 kmh
kanka bu sefer tezgaha gelmem dolmuşa binmem...yani taklada atsa işte taş çatlasa rampa aşağı 210...:mrgreen:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hyosung/hyosung_gt_650r 05.htm
metehan abi bak yine hata yapıyon bu yazılara inanma...ale:
benim bir arkadaşta vw golf 1.8 var katoloğa max hız. 205 diyordu. eleman gözümün öünüde 245 yaptıı
bak şimdi vw 'nin sitesinden golf 1.6 ya baktım max. hız 192 km diyor. sence 1600cc motor 115 hp . bu araba max. hız 192km'yi geçemiyecek mİ?:mrgreen:
yani bu katoloğların söyledikleri max hız hikayeee...araçlar o katoloğların yazdıgı max hızın en az 40-50 km daha fazla gidebiliyor . katoloğlarda verilen değerler motorun zarar görmeyecegi yıpranmayacağı max hızı yazıyorlar. onun için yol yakınken gel sen bu sevdadan pardon iddadan vazgeç:queen:
abi izmirden bi arkadas var hfc forumunda ondaki r bile değil ,gt 650 210 u rahat gordum daha fazla zorlamadım diyordu bence zorlama abi,düşün gt ler acayip rüzzgar alıyor bide
olcay hayırlı uğurlu olsun iddaa yine metehan abiden çıktı neşeli günler bizi bekliyor![]()
valla abi ben bostancı sahil yolunda kısa mesafede 190 gordum 5. viteste daha bunun 6. vitesi var ,red line ı var ,eksozu değiştirmesi var
iyi düşün abi![]()
valla abi ben bostancı sahil yolunda kısa mesafede 190 gordum 5. viteste daha bunun 6. vitesi var ,red line ı var ,eksozu değiştirmesi var
iyi düşün abi![]()
:queen: :queen: :queen: :queen:
anlaşıldı metehan abiden yine türk halk müziği dinliycez:mrgreen: abi bu sefer sana zahmet kaset yap olmadı mp3' de razıyız.:mrgreen:
olur abi canın sagolsun fuarda karşılaşırsak bi test et bakim motoru bilgisayar başından konuşmak kolay bakim üztünde durabilecen mi abi zapt edebilecekmisin bakim,belkide sen görürsün ilk 210 u ha ne dersin abi![]()