niye gelemedin acaba sebeb neydi çok merak ettimNecdet ve Erhan elinize sağlık...
Gelemedim artık bir daha ki sefere...![]()
niye gelemedin acaba sebeb neydi çok merak ettim![]()
arkadaşlar ellerinize sağlık...Hepinizi tanıdığım ve gezide birlikte olduğum için çok şanslıyım..neclet abi baştan sana kızdık erken yola çıkıyosun gezelim die ama en akıllımız sen çıktın..ben böyle kalabalık görmedim erhen kardeşlerle en son çay içtiğimde eceabatta sat 16.40 idi.sabah 7.40 geziye başladımızı düşünürsek....biz bide akşam saat 20.00 de çanakkallede fener alayına katıldıdık yani pert olduk..inanın daha yeni uyandım.. ama hala yorgunum.haaaa bu arada erhan kardeşin geziyle ilgili çektiği artistlik fotoğrafları yayınlamamış :mrgreen: onlarıda bizahmet yayınlarsa çok mennun olacam:wiinkk: :wiinkk: :cherry: bu arada hepinizi beklerim ama ne olur gelmeden önce salam organizasyon ve uyum ...bu sene çok zorluklar yaşadık..ricam yapılan org.uyulması tlf 05056539692 saygılar efem:bounce: :silent:
arkadaşlar ellerinize sağlık...Hepinizi tanıdığım ve gezide birlikte olduğum için çok şanslıyım..neclet abi baştan sana kızdık erken yola çıkıyosun gezelim die ama en akıllımız sen çıktın..ben böyle kalabalık görmedim erhen kardeşlerle en son çay içtiğimde eceabatta sat 16.40 idi.sabah 7.40 geziye başladımızı düşünürsek....biz bide akşam saat 20.00 de çanakkallede fener alayına katıldıdık yani pert olduk..inanın daha yeni uyandım.. ama hala yorgunum.haaaa bu arada erhan kardeşin geziyle ilgili çektiği artistlik fotoğrafları yayınlamamış :mrgreen: onlarıda bizahmet yayınlarsa çok mennun olacam:wiinkk: :wiinkk: :cherry: bu arada hepinizi beklerim ama ne olur gelmeden önce salam organizasyon ve uyum ...bu sene çok zorluklar yaşadık..ricam yapılan org.uyulması tlf 05056539692 saygılar efem:bounce: :silent:
Arkadaşlar selamlar:rendeer:
Gerçekten çok güzel ve bir o kadar da yorucu bir geziydi. Hala bacaklarımı hissetmiyorum :queen: 30 senelik Çanakkaleliyim böyle kalabalık görmedim. Keşke akşam da kalsaydınız çok güzel anbiyanslar oldu Her bayramda olduğu gibi bu 18 Mart da da fener alayından sonra konvoy yaptık 100 motor falan vardı.Konvoydan sonra truva atının önünde parantez yapıp havai fişek gösterisini izledik.
:cat: :cat: Erhanla yine gelmenizi bekliyoruz. Sevgiler Tolga
arkadaşlar ellerinize sağlık...Hepinizi tanıdığım ve gezide birlikte olduğum için çok şanslıyım..neclet abi baştan sana kızdık erken yola çıkıyosun gezelim die ama en akıllımız sen çıktın..ben böyle kalabalık görmedim erhen kardeşlerle en son çay içtiğimde eceabatta sat 16.40 idi.sabah 7.40 geziye başladımızı düşünürsek....biz bide akşam saat 20.00 de çanakkallede fener alayına katıldıdık yani pert olduk..inanın daha yeni uyandım.. ama hala yorgunum.haaaa bu arada erhan kardeşin geziyle ilgili çektiği artistlik fotoğrafları yayınlamamış :mrgreen: onlarıda bizahmet yayınlarsa çok mennun olacam:wiinkk: :wiinkk: :cherry: bu arada hepinizi beklerim ama ne olur gelmeden önce salam organizasyon ve uyum ...bu sene çok zorluklar yaşadık..ricam yapılan org.uyulması tlf 05056539692 saygılar efem:bounce: :silent: