18 Mart Çanakkale Gezisi ve Tüm Fotoğraflar

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Öncelikle kaza haberlerine çok üzüldüm,
Hepsine acil şifalar diliyorum,
Çok gitmek istediğim bir geziyidi ancak müsait olamadım,Gidenlerin ayağına sağlık,İnşallah 30 ağustosta tekrar gidilir...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
niye gelemedin acaba sebeb neydi çok merak ettim :p

Arkadaşlar selamlar:rendeer:
Gerçekten çok güzel ve bir o kadar da yorucu bir geziydi. Hala bacaklarımı hissetmiyorum :queen: 30 senelik Çanakkaleliyim böyle kalabalık görmedim. Keşke akşam da kalsaydınız çok güzel anbiyanslar oldu Her bayramda olduğu gibi bu 18 Mart da da fener alayından sonra konvoy yaptık 100 motor falan vardı.Konvoydan sonra truva atının önünde parantez yapıp havai fişek gösterisini izledik.

:cat: :cat: Erhanla yine gelmenizi bekliyoruz. Sevgiler Tolga
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
100
arkadaşlar ellerinize sağlık...Hepinizi tanıdığım ve gezide birlikte olduğum için çok şanslıyım..neclet abi baştan sana kızdık erken yola çıkıyosun gezelim die ama en akıllımız sen çıktın..ben böyle kalabalık görmedim erhen kardeşlerle en son çay içtiğimde eceabatta sat 16.40 idi.sabah 7.40 geziye başladımızı düşünürsek....biz bide akşam saat 20.00 de çanakkallede fener alayına katıldıdık yani pert olduk..inanın daha yeni uyandım.. ama hala yorgunum.haaaa bu arada erhan kardeşin geziyle ilgili çektiği artistlik fotoğrafları yayınlamamış :mrgreen: onlarıda bizahmet yayınlarsa çok mennun olacam:wiinkk: :wiinkk: :cherry: bu arada hepinizi beklerim ama ne olur gelmeden önce salam organizasyon ve uyum ...bu sene çok zorluklar yaşadık..ricam yapılan org.uyulması tlf 05056539692 saygılar efem:bounce: :silent:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
kaza yapan arkadaşlara geçmiş olsun... çok güzel bir gezi olmuş , tekerlerinize sağlık. seneye bende gelicem inşallah. :rendeer:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
34
oncelıkle kaza yapan arkadaslara gesmıs olsun ve acıl sıfalar dılerım.bu gezıye katılamayan bızler ıcın bu guzel fotografları ceken ve o gunu bu fotograflarla bıze yasatan arkadaslara cok tessekur ederım.gercekten cok gıtmek ıstedıgım bır yer canakkale ve sehıtlık ınsallah boyle bır gezıde bana nasıp eder rabbım dıyerek paylasımınız ıcın cok tessekur ederım arkadaslar
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
arkadaşlar ellerinize sağlık...Hepinizi tanıdığım ve gezide birlikte olduğum için çok şanslıyım..neclet abi baştan sana kızdık erken yola çıkıyosun gezelim die ama en akıllımız sen çıktın..ben böyle kalabalık görmedim erhen kardeşlerle en son çay içtiğimde eceabatta sat 16.40 idi.sabah 7.40 geziye başladımızı düşünürsek....biz bide akşam saat 20.00 de çanakkallede fener alayına katıldıdık yani pert olduk..inanın daha yeni uyandım.. ama hala yorgunum.haaaa bu arada erhan kardeşin geziyle ilgili çektiği artistlik fotoğrafları yayınlamamış :mrgreen: onlarıda bizahmet yayınlarsa çok mennun olacam:wiinkk: :wiinkk: :cherry: bu arada hepinizi beklerim ama ne olur gelmeden önce salam organizasyon ve uyum ...bu sene çok zorluklar yaşadık..ricam yapılan org.uyulması tlf 05056539692 saygılar efem:bounce: :silent:

Herşey için tekrar teşükkerler Serhan :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
nejdetçim ellerine emeklerine sağlık ben 1 hafta önce gittiğim için sizlerle olamadım .zaten başka bölgedeydim yetişme şansımda yoktu.ama sizin geziniz amacına ulaşmış hepinize sonsuz teşekkürler biz gelemeyenlere yaşattığınız bu coşku için allaha emanet olun.
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
of sahane bi gezi ve ziyaret olmus..

insallah sonrakine ben de katilirim..

herkese selam sevgi..





Shakulin
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
bende gidemedim stüdyoda motosiklet'ci şarkımızın vokalleri okudu giden arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz motosiklet'ciyi temsil ettiler sağolsunlar ayaklarına gönüllerine sağlık:rendeer: yalnız kaza haberleri canımızı acıttı işte hayatın içinde herşey var! keşke olmasaydı çok üzgünüm ...
erhan'cım resim bekliyoruz bari şu kaza modundan çıkalım :rendeer:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylasım için teşekkürler harika resimler :cat:
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bende gittim fakat giderken 5 motor daha sonra solo takılmak zorunda kaldık zannediyorum benden neyse yinede güzeldi ( şanslıyım ilk gezim çanakale oldu ):rendeer:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
arkadaşlar ellerinize sağlık...Hepinizi tanıdığım ve gezide birlikte olduğum için çok şanslıyım..neclet abi baştan sana kızdık erken yola çıkıyosun gezelim die ama en akıllımız sen çıktın..ben böyle kalabalık görmedim erhen kardeşlerle en son çay içtiğimde eceabatta sat 16.40 idi.sabah 7.40 geziye başladımızı düşünürsek....biz bide akşam saat 20.00 de çanakkallede fener alayına katıldıdık yani pert olduk..inanın daha yeni uyandım.. ama hala yorgunum.haaaa bu arada erhan kardeşin geziyle ilgili çektiği artistlik fotoğrafları yayınlamamış :mrgreen: onlarıda bizahmet yayınlarsa çok mennun olacam:wiinkk: :wiinkk: :cherry: bu arada hepinizi beklerim ama ne olur gelmeden önce salam organizasyon ve uyum ...bu sene çok zorluklar yaşadık..ricam yapılan org.uyulması tlf 05056539692 saygılar efem:bounce: :silent:

he he bu saçlar boşuna beyazlamıyor yavaş yavaş ben birde çok kötü uydum geziye çıkmadan yani başlamadan yoruldum:queen: oraları geçen senede gezmiştim bu senede nasip oldu allaha şükür önümüzdeki 10senede nasip olur inşallah her sene daha düzenli bir organizasyonla buluşuruz çanakkalede :cat: :rendeer:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Arkadaşlar selamlar:rendeer:
Gerçekten çok güzel ve bir o kadar da yorucu bir geziydi. Hala bacaklarımı hissetmiyorum :queen: 30 senelik Çanakkaleliyim böyle kalabalık görmedim. Keşke akşam da kalsaydınız çok güzel anbiyanslar oldu Her bayramda olduğu gibi bu 18 Mart da da fener alayından sonra konvoy yaptık 100 motor falan vardı.Konvoydan sonra truva atının önünde parantez yapıp havai fişek gösterisini izledik.

:cat: :cat: Erhanla yine gelmenizi bekliyoruz. Sevgiler Tolga

arkadaşlar ellerinize sağlık...Hepinizi tanıdığım ve gezide birlikte olduğum için çok şanslıyım..neclet abi baştan sana kızdık erken yola çıkıyosun gezelim die ama en akıllımız sen çıktın..ben böyle kalabalık görmedim erhen kardeşlerle en son çay içtiğimde eceabatta sat 16.40 idi.sabah 7.40 geziye başladımızı düşünürsek....biz bide akşam saat 20.00 de çanakkallede fener alayına katıldıdık yani pert olduk..inanın daha yeni uyandım.. ama hala yorgunum.haaaa bu arada erhan kardeşin geziyle ilgili çektiği artistlik fotoğrafları yayınlamamış :mrgreen: onlarıda bizahmet yayınlarsa çok mennun olacam:wiinkk: :wiinkk: :cherry: bu arada hepinizi beklerim ama ne olur gelmeden önce salam organizasyon ve uyum ...bu sene çok zorluklar yaşadık..ricam yapılan org.uyulması tlf 05056539692 saygılar efem:bounce: :silent:

Tolga, Serhan,Hasan,Sebayat Pardon Sebehattin abi :p sizlere tekrar bizlere gösterdiğiniz misafirperverlik için çok çok teşekkür ederm...Bu arada RESİMLER güzel çıkmış dimi Serhan cım
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
fotograflar çok güzel, çok anlamlı.
şehitlerimize rahmet olsun.
paylaştığınız için teşekkürler. :rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
nekadar da gelemediysekte resimlerle bizi oralara götürdünüz emeginize sağlık
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
Gerçekten güzel bir gezi olmuş.
paylaştığınız için teşekkürler harika fotograflar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst