kankam Volkan Çimen yeni motorun hayırlı olsun

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Vay be gerçekten sevindim:)Volkan la motosiklet modelleri üzerine konuşmuştuk.Hayırlı uğurlu olsun Volkan,kazasız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güle güle bin...Güzel motor almışsın............
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
volkan yeni motorun hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim:cat:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
İlk önce bu güzel jestinden dolayı Şuşuya teşekkür ederim,canım arkadaşım benim.Herkeze çok teşekkür ediyorum arkadaşlar,herkez gönlünde yatan aslanı alır umarım.İnanın daha foto çekemedim.en kısa zamanda sizlerle paylaşmak isterim tabiki.Birkez daha herkeze teşekkürler...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Volkan hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan, kazasız belasız sürüşler diliyorum :)
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Volkan'cığım hayırlı olsun.:rendeer:
Cici bici birşey almışsın ayna gibi parlıyor.:cherry:
Abicim krosçuyu bozar böyle parıldak marıldak şeyler.:cherry:
Sakın eski motorunu elinden çıkarma.:salut:
Biliyorsun o bir 'DR'. Her hastaya lazım bişey.:pr: :pr: :pr: :queen:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
Volkan'cığım hayırlı olsun.:rendeer:
Cici bici birşey almışsın ayna gibi parlıyor.:cherry:
Abicim krosçuyu bozar böyle parıldak marıldak şeyler.:cherry:
Sakın eski motorunu elinden çıkarma.:salut:
Biliyorsun o bir 'DR'. Her hastaya lazım bişey.:pr: :pr: :pr: :queen:

Doğru diyosun Okram abi,bende tam alışamadım herdaim çamurlu DR den sonra.Yok o ilk gözağrım ve duruyo,dediğin gibi hastalar için.:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kardeşim volkan yeni motorun hayırlı olsun.kazasız belasız güle güle kullanırsın inşallah.haftaya izmirdeyim yakındanda görürüm.kutlayalım yeni motorunu.

motorun resimlerini yazdıktan sonra gördüm.çok süpermiş yahu sende yanında çok şık olmuşun.yakışmış sana.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
kardeşim volkan yeni motorun hayırlı olsun.kazasız belasız güle güle kullanırsın inşallah.haftaya izmirdeyim yakındanda görürüm.kutlayalım yeni motorunu.

motorun resimlerini yazdıktan sonra gördüm.çok süpermiş yahu sende yanında çok şık olmuşun.yakışmış sana.

Sevgili Ümmet abicim,iyi dileklerin için saol.Haftaya görüşücez,havalar çok güzel buralarda.Deniz havasını özlemedin mi?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ylc

Sevgili Ümmet abicim,iyi dileklerin için saol.Haftaya görüşücez,havalar çok güzel buralarda.Deniz havasını özlemedin mi?

çok özledim hem sizleri hem denizi gelince bol bol hasret gideririz artık.ankaradan selamlar.:cat: :cat: :rendeer: :queen: :bounce:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Yok arkadaş siyah ER 5 en yakışıklı 500 Cc bunu bir kez daha anladım resimleri görünce.Bir de modelini,Km'sini ve kaça aldığını da bi şeettiriversen iyi olur Volkan abi.Üzerine bir de ilk izlenimlerini eklersen tadından yenmez...:)
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
Yok arkadaş siyah ER 5 en yakışıklı 500 Cc bunu bir kez daha anladım resimleri görünce.Bir de modelini,Km'sini ve kaça aldığını da bi şeettiriversen iyi olur Volkan abi.Üzerine bir de ilk izlenimlerini eklersen tadından yenmez...:)

Garacava bu makina 2005 model,8500 km. de.Aslına bakarsan baya uyguna geldi,arkadaş vasıtasıyla 6850 ytl.
Benim için tek dezavantajı bu alet zor duruyor ya da ben daha pek hakim değilim.Bilindiği üzere arka fren kampana olması ve arka lastiğin küçük olması(CBF 500'e göre) en büyük handikapı.Onun dışında çok rahat bi makina sürüş çok keyifli ve çok çabuk hızlanabiliyor.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
gerçekten motor parlıyor. er-5 üretimde olsa 0'mı aldın diye sorcaktım:mrgreen:

güzel motor güle güle kullan kazasız belasız ve cezasız sürüşler...:rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Benim için tek dezavantajı bu alet zor duruyor ya da ben daha pek hakim değilim.Bilindiği üzere arka fren kampana olması ve arka lastiğin küçük olması(CBF 500'e göre) en büyük handikapı.Onun dışında çok rahat bi makina sürüş çok keyifli ve çok çabuk hızlanabiliyor.

Yok abi bence ER 5'in arka freninin kampana olması pek sorun değil.Malum bu tür motosikletlerin asıl durdurma gücü büyük bir oranla ön frene düşüyor.Arka frene az fazla asıldığın anda hemen kilitleniyor ve kaymaya başlıyor.Onun için benim kanımca arka frenin disk ya da kampana olması pek sorun değil ER 5 için.Disk+ABS olsa diyeceğim yok tabiki.
ER 5 ile 2 kişi yaklaşık 150 Km süratle giderken (daha önce CBF 250 ile düz yolda geçilirdim hep bazı arabalara ve ER 5'e binince,yol düz ve boş olunca,yanıma gelen bir Uno sürücüsü de kendisini yolların efendisi zannedip üzerimize sürünce ufak bir kapışma söz konusu olmuştu...)acil durmam gerekmişti ve çoğu kişinin dediğinin aksine ER 5'in frenleri gayet başarılı olmuştu.
Bir de dikkat ettim ER 5 şehir içinde kullanıma CBF 250'den daha yatkın gibi sanki.CBF 250 rölantide yüksek çalışıyor.ER 5 çok ama çok sakin.ER 5'in bence tek handikapı orjinal egzostu ile500 Cc'den çıkması beklenen sesin çok altında bir ses çıkarması ve yumuşak ön amortisörlerinin yüksek hızlarda insana güven vermemesi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst