- Katılım
- 28 Mar 2006
- Mesajlar
- 250
5 gün evvel çamurluğum geldi. ve biz havayi fişeklerle, belediye bandosuyla filan karşıladık........
tubless e çevirmek bence hata olur. dış lastik yapısı sertnaylon. radial değil. yarılma ihtimali fazla. ayrıca şambriyelli lastikler içinde anında şişiren patlak gidericiler mevcut.
Erhan valla kendi çamurluğum gelmiş gibi sevindim yaniii:mrgreen:
Ben de servise gittim ve motordaki problemi hallettim. (En azından usta herhalde buldum ve düzelttim dedi..) Bi uzun yola gitmek lazım... Jantları da değiştirmekten vazgeçtim daha doğrusu servis değiştirmememi söyledi.
Görüşürüz.