- Katılım
- 27 Eki 2006
- Mesajlar
- 413
arkadaşlar geziler başlığnda belki gözünüze çarpmıştır adana-mt gezileri. ben her hafta o gezilere katılıyorum. çok şükür bana sıkıntı yaratmıyor; ne performans nede başka bir sorunum var.
bugün motosiklete çakmaklık taktım. sistemden elektrik alabilmek için. buradan telefonu şarj etmek yada başka cihazlarda kullanmak için. her hafta şehir dışı yapıyoruz. ihtiyacım olabilir diye düşündüm. 3 lü prize benziyor . 3 adet çakmaklık soketi. önüne birde sigorta taktım ne olur ne olmaz diye bana 7 ytl ye maloldu. bunları fotoğraflayıp nasıl yaptığımı bilahare anlatırım.
bugün motosiklete çakmaklık taktım. sistemden elektrik alabilmek için. buradan telefonu şarj etmek yada başka cihazlarda kullanmak için. her hafta şehir dışı yapıyoruz. ihtiyacım olabilir diye düşündüm. 3 lü prize benziyor . 3 adet çakmaklık soketi. önüne birde sigorta taktım ne olur ne olmaz diye bana 7 ytl ye maloldu. bunları fotoğraflayıp nasıl yaptığımı bilahare anlatırım.