Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
arkadaşlar geziler başlığnda belki gözünüze çarpmıştır adana-mt gezileri. ben her hafta o gezilere katılıyorum. çok şükür bana sıkıntı yaratmıyor; ne performans nede başka bir sorunum var.

bugün motosiklete çakmaklık taktım. sistemden elektrik alabilmek için. buradan telefonu şarj etmek yada başka cihazlarda kullanmak için. her hafta şehir dışı yapıyoruz. ihtiyacım olabilir diye düşündüm. 3 lü prize benziyor . 3 adet çakmaklık soketi. önüne birde sigorta taktım ne olur ne olmaz diye bana 7 ytl ye maloldu. bunları fotoğraflayıp nasıl yaptığımı bilahare anlatırım.
 
Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
14
KID333 Neden Motorunu Satıyor...

Hayırdır KID333, neden satıyorsun motorunu? Yeni almıştın?
2900YTL'ye satıyorsun üstelik?
 
Katılım
2 Ocak 2007
Mesajlar
38
selam arkadaşlar. ben de 1-2 hafta içinde supershadow250 alıcam. bu aleti tercih etmemin sebebi öncelikle görünüşü, benim için en önemli etken göze hoş gelmesi. bunun yanında mondial-kanuni gibi markalardan az da olsa daha iyi olduğu kanısına vardım. 2 hafta sonra almayı düşünüyorum, varsa eğer önerilerinizi, dikkat etmem gereken konuları vs alabilirim. bir de istanbul-anadolu yakasında bildiğiniz güvenilir servis varsa onu tercih edeyim
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
selam arkadaşlar. ben de 1-2 hafta içinde supershadow250 alıcam. bu aleti tercih etmemin sebebi öncelikle görünüşü, benim için en önemli etken göze hoş gelmesi. bunun yanında mondial-kanuni gibi markalardan az da olsa daha iyi olduğu kanısına vardım. 2 hafta sonra almayı düşünüyorum, varsa eğer önerilerinizi, dikkat etmem gereken konuları vs alabilirim. bir de istanbul-anadolu yakasında bildiğiniz güvenilir servis varsa onu tercih edeyim

Ben de tavsiye ederim.. Ben daha tam süremedim ama qrar benim yerime de geziyo maşallah. :)

Selam Erhan Videoda süper görünmüşsün.. şu gündüz videosunu beraber çektirelim. Şu fotoğraftaki aksesuarlar çok hoşuma gitti... Koruma demiri daha güzel yapılabilirmiş ama yine de fena değil.

motoaksesuarl30514je.jpg


Bi de tel jant olsa tam süper olacak..

lf250a8cs.jpg


Tel jant taktıran veya taktırmayı düşünen/araştıran arkadaşlar varsa biraz bilgi versin lütfen.
Bisan ın jantları bizim motora uyar mı acep? Lastik ebatları uyumlu görünüyor ama disk ve göbekte birebir aynı mı????

Kazasız sürüşler......
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
selam arkadaşlar. ben de 1-2 hafta içinde supershadow250 alıcam. bu aleti tercih etmemin sebebi öncelikle görünüşü, benim için en önemli etken göze hoş gelmesi. bunun yanında mondial-kanuni gibi markalardan az da olsa daha iyi olduğu kanısına vardım. 2 hafta sonra almayı düşünüyorum, varsa eğer önerilerinizi, dikkat etmem gereken konuları vs alabilirim. bir de istanbul-anadolu yakasında bildiğiniz güvenilir servis varsa onu tercih edeyim

selam arkadaşım. motorun şimdiden hayırlı olsun diyorum. keeway beni ve yakın çevremdeki hiç bir arkadaşımı üzmedi ve sitedede üzülen almadı. Senide üzmez. Bende anadolu yakasında oturuyorum. Servis olarakta Göztepe sanayide Uzman grup adlı servisi kullanıyorum şuana kadar hep oraya gittim güler yüzlü insanlar, tavsiye ederim ama uzak dersen motomax'ı ara onlar seni en yakın ve iyi servise yönledirirler.

Kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
fevriye cevap

Ben de tavsiye ederim.. Ben daha tam süremedim ama qrar benim yerime de geziyo maşallah. :)

Selam Erhan Videoda süper görünmüşsün.. şu gündüz videosunu beraber çektirelim. Şu fotoğraftaki aksesuarlar çok hoşuma gitti... Koruma demiri daha güzel yapılabilirmiş ama yine de fena değil.

selamlar...
sen gezemiyorsun diye bana çamur atma tamam mı...... :p
murat verdiğin resimlerdeki aksesuar fiyatları çok fazla yalnız. motohobi.com du yanlış hatırlamıyorsam. uçuk onların fiyatları. tel jant konusunda istiyorsan taktır. elbette disk filan kesinlikle uyar. hiç endişen olmasın. hatta istersen beraber bisan yada monero servisine gidelim. sağlıcakla kal....
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Tamam olur gideriz. En azından fiyatını da öğreniriz. Ben C.tesi öğleden sonra biraz turlamayı düşünüyorum. malum pazar yağmurlu görünüyor hava. C.tesi öğleden sonra kulübe uğrarım ya da araşırız.

Müsait olursan görüşürüz.Bye:.
 

mgy

Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar bu siteyi sanırım 4 aydır falan sadece okuyordum ve 31 Ocak itibariyle siteden aldığım referansla bir Supershadow sahibi oldum. Umarım beni pişman etmez. Aranıza katıldığım için mutluyum...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Hayırdır KID333, neden satıyorsun motorunu? Yeni almıştın?
2900YTL'ye satıyorsun üstelik?

uygary ben kid333ün motorunu sattığına dair bir mesaj göremedim, sen nerden öğrendin acaba kid333ün motorunu sattığını?
ve kid333 gerçekten motorunu satıyorsa neden sattığını bende merak ediyorum.yoksa keeway deki kaliteyi bulamadın mı motorda yada sorun falan mı çıkardı sana?
aydınlatırsan sevinirim...
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
satmioyrum arkadaslar karisiklik olmus uygarye ozel mesaj atarak halletim ama burda hem keewayle alakasi olmadagi icin bosuna hemde gereksiz yer isgal etmemesi icin genelden cewap wermemistim hbriniz olsun ve sunuda belirtim ki bu benim kisisel gorusum bunuda sadece gordugum goruntuye dayanarak kanaat getirdim monero,bisan yada keewayın aynı modellerı tamamıyle aynı fabrıka urunu bunu karsılastırınca motorları anlıyosun ama gordugum bı fark war keewayın vıtes degıstırılen pedalı daha kalıtelı yapılmıs kı degıstırmek ıstedım keewayınkıyle 30 dolar oldgunu soyledıler keeway bayınde. adını tam olarak bılmedıgım ıcın vıtes ayaklıgı dıye yazıyorum
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Merhaba arkadaşlar bu siteyi sanırım 4 aydır falan sadece okuyordum ve 31 Ocak itibariyle siteden aldığım referansla bir Supershadow sahibi oldum. Umarım beni pişman etmez. Aranıza katıldığım için mutluyum...


Hayırlı olsun kardeş kazasız belasız kullanman dileğiyle. Tecrübelerini burada paylaşırsan seviniriz.
 
Katılım
2 Ocak 2007
Mesajlar
38
selam arkadaşlar. ben de 1-2 hafta içinde supershadow250 alıcam. bu aleti tercih etmemin sebebi öncelikle görünüşü, benim için en önemli etken göze hoş gelmesi. bunun yanında mondial-kanuni gibi markalardan az da olsa daha iyi olduğu kanısına vardım. 2 hafta sonra almayı düşünüyorum, varsa eğer önerilerinizi, dikkat etmem gereken konuları vs alabilirim. bir de istanbul-anadolu yakasında bildiğiniz güvenilir servis varsa onu tercih edeyim


önerileriniz ve tavsiyeleriniz için teşekkürler arkadaşlar, bu perşembe itibariyle motoru almış bulunmaktayım. kullanmayı perşembe günü satan adam öğretti, yarım saat çalıştık ben aldım eve geldim hemen ertesi gün de bi kamyonete bindirdim :( neyse ki araba kamyonetti hasar olmadı, ehliyetim yok biton ceza yemekten kurtuldum.ön far yamuldu, vitesin ordaki ayaklığım da kırıldı, fazla bi zararım yok neyseki. debriyajı çabuk bırakıyomuşum, kazayı yapınca farkettim bunu :) bugün artık alıştım, araba olmayan yollarda talim yapıyorum. motor gerçekten çok güzel bi motor, ama zamanla vidalarını vs yenilemek gerekiyor galiba, çok kalitesiz malzeme çünkü. bunun haricinde çok güzel gerçekten, alarmı görünüşü sesi vs çok güzel. hepimize hayırlı olsun deyim, kazasız sürüşler

keewayın vıtes degıstırılen pedalı daha kalıtelı yapılmıs kı degıstırmek ıstedım keewayınkıyle 30 dolar oldgunu soyledıler keeway bayınde. adını tam olarak bılmedıgım ıcın vıtes ayaklıgı dıye yazıyorum

anaam ben bunu kırdım galiba :salut:
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
buyuk gecmis olsun arkadasim bende deneyimlerimi yazmak icin sabirsizlaniyorum senin gibi ama bende bi kamyonun arkasina girmemek icin elimden geldigince yawas orenmeye calisiyorum debriyaj sorunu bende de var . vidalarini ve diger bazi aksamlarini yavas yavas da olsa degistirmeyi dusunuyorum motoru gecer not alsada diger malzemeler pek kaliteli degil bencede ama onemli olan benim icin motor sorunu cikarmamasi ve yolda birakmamasiydi diger seyler biraz guvenlik birazda guzel gorunum ve rahat kullanis vermesi acisindan degistirilmeli bencede vida vs gibi ........
 
Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
14
Geçmiş Olsun onrbaran

kullanmayı perşembe günü satan adam öğretti, yarım saat çalıştık ben aldım eve geldim hemen ertesi gün de bi kamyonete bindirdim :( neyse ki araba kamyonetti hasar olmadı, ehliyetim yok biton ceza yemekten kurtuldum.ön far yamuldu, vitesin ordaki ayaklığım da kırıldı, fazla bi zararım yok neyseki. debriyajı çabuk bırakıyomuşum, kazayı yapınca farkettim bunu :) bugün artık alıştım, araba olmayan yollarda talim yapıyorum.
Geçmiş olsun.
Yalnız, açıkçası kendin kaşınmışsın.
Ne kadar yavaş, ne kadar güvenli kullandığınıza inanırsanız inanın... Oyuncak değil bu araç.. Altınızda iki tekerlek üstünde yürüyen, içtenyanmalı motoru olan bir makine var.

Birincisi, ehliyet almadan trafiğe çıkmamanız gerektiğini artık kafanıza sokun. Değil kamyonet, tank kullanıyor olsam, gelip bana çarptığınızda ehliyetiniz olmadığını öğrendiğim an şikayet ederim ben.

İkincisi, ehliyetinizi almadan deneyim kazanmak istiyorsanız eğer, motor kullanabilen bir tanıdığınızla hem yaya hem taşıt trafiği olmayan bir yere gidin ve orada çalışın düzenli olarak.
 
Katılım
2 Ocak 2007
Mesajlar
38
Geçmiş olsun.
Yalnız, açıkçası kendin kaşınmışsın.
Ne kadar yavaş, ne kadar güvenli kullandığınıza inanırsanız inanın... Oyuncak değil bu araç.. Altınızda iki tekerlek üstünde yürüyen, içtenyanmalı motoru olan bir makine var.

Birincisi, ehliyet almadan trafiğe çıkmamanız gerektiğini artık kafanıza sokun. Değil kamyonet, tank kullanıyor olsam, gelip bana çarptığınızda ehliyetiniz olmadığını öğrendiğim an şikayet ederim ben.

İkincisi, ehliyetinizi almadan deneyim kazanmak istiyorsanız eğer, motor kullanabilen bir tanıdığınızla hem yaya hem taşıt trafiği olmayan bir yere gidin ve orada çalışın düzenli olarak.


bin nasihat bir musibet, ben musibeti yaşadım bile :)
 
Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
14
Çakmak Prizi

Çakmaklık soketi nasıl taktığını anlatacaktın qrar...
Bir ara fotograflarıyla gösterebilirsen iyi olur.
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Benim simdiye kadar duydugum, bakimlarini kesinlikle aksatmamak ve cukura vs. girmemek geretigi. Yazlikta bir adamla karsilasmistim. Adama nasil memnun musun diye sordugumda, cevabi memnunum ama 1000 km bakimini geciktirdigim icin 500m gitmeden acilmiyor demisti. Baskalarindan da duydugum hoyrat kullanmaya gelmedikleri. Alanlara ve alacak olanlara hayirli olsun.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
142
bu gün moneroyu görme fırsatım oldu yakından,detayda ss ile arasında çok fark gördüm yan ayaklık,eksozlar,boya,sinyaller,ilk göze çarpan kalite farklılıkları.bizim ss ler gerçekten kaliteli arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst