Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
ikinci el temiz bulup alman birde başka şehirdeyse 4.000,00 ytl yi geçer üzerine alma masrafı dahil.
kaskı kötüsündün alsan için rahat etmez bayılacan 200. kafadan
eldiven almasan olmaz 50.ytl mont almasan hem içinde kalır hemde üşürsün ve düşersen dirseklerin gider.mont normali 400. ytl
bellik onu bilmiyorum.dizlikte uzun yola giderken şart.75 bod ta şart deyil
düşse düşse bu fiyata düşer bu iş
4.725.00 minimum
bunları bir sene içerisinde ödemek istersen 395.00 ytl her ay ödemelisin.
şuanda asgari ücret 405.00 ytl.
bir kutu aspirin alıp kalan 10.00 ytl yi değerlendirebilirsin.çünki kafan ağrıyacak
motor normalde çok pahalı ama dünya fani şimdi binemessen nezaman bineceksin
normalde 1.200 ytl ye 125.cc 5 vites ybr tipinde makina var arkadaşlarım aldı iki tane bir yıldır kullanıyorlar arıza falan vermedi
oyüzden yeni alacak olan arkadsların işi zor gerçekten daha bende alamadım:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
cbr 125 r cı arkadaşlarım sanırım motorumu satıyorum.
satmamdaki tek nedenim alacak arkadaşlar için
yazıyorum hiç bir şekilde motorumdan şikayetim yok sadece
belim ağrıyor sürdükten sonra yoksa keyifli makine ve gözler sizde.
yeni motorum büyük ihtimalle yine honda cbx twister olacak ve yine kırmız
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Eveeet bugün Özgür ile (Praetorian) Bmw test etmeye gittik....
3 kere 45 dakikalık testler sonucunda en çok ben K1200R'ı , Özgür de F800ST 'yi beğendi (sanırım)...
Ilk testte ben K1200R'ı , Özgür de F800'ü test etti. Parkur çok güzel olmasa da virajları ve düzlükleriyle benim hoşuma gitti. Motoru yatırmak çok eğlenceliydi ve doğrusunu isterseniz Cbr'dan çok daha kararlı viraj döndüğü için dizlerim yere değecek kadar yatırabildim. Ilk testte 130'u geçmedim... Ikinci testte F800 ile 140-150 civarlarında gittim....
Sonra bir arkadaşın motora binememesi dolayısıyla onu artçı olarak gezdirmeye karar verdik... 3. testte müstakbel artçımla beraber yine K1200R'ı aldık ve düştük yola.... Bu sefer artçımında hızı sever biri olması nedeniyle aşırı performanslı kullandım... Virajlarda neredeyse dizim sürtecekti. Düz olan yolda 180'e çıktık. Artçım heyecandan ölecekti fakat ben sakin olmalıydım... Soğukkanlılıkla parkuru çok kısa zamanda tamamlayınca , kalan zamanda tekrar dönmeye karar verdim... Gazı kökledim arka öyle bi attı ki ... mükemmel bir duyguydu... Herneyse motoru getirdim parkettim... Içimden çığlık atmak geldi.

Mükemmel bir deneyimdi... 1200cc spor motosiklet (roadster diye geçiyor) kullanmak nefes kesici bir deneyim , hele artçıyla...
Test sonucu motor hakkındaki düşüncelerimi ayrıntılı olarak yazacağım fakat hazırlanmalıyım bu akşama bir programım var... Yarın K1200R ve F800 incelemesi yazarım sizin için :)


Işte bu da K1200R
resim2.jpg

resim1.jpg


Bu da F800ST
resim1.jpg

resim3.jpg
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
arkadaşlar cbr cup seçmelerine dair. görkem sen daha iyi dinle.:wiinkk:
bildiğiniz üzere bu sene ben seçmelere davet edildim.
herşey çok güzeldi.
1.teste girdik ve sağlık soruları ve psiko-sosyal yönümüzle bir kaç soru cevapladık. ( bu arada ben beden eğitimi ve spor öğretmenliği okuyorum)
2. teste girdik cbr cup'ın en önemli bölümü burası içeride pist işletme sahibi ve bir rehber psikolok sizinle muhabbet ediyorlar.ama sorular en son geldiği yer
'' biliyorsun hakan bu organizasyon biraz masraflı 6000ytl 'yi bulabiliyor bunu karşılayabilirmisn'' ben de sponsor bulabilirim diyorum o an pistin sahibi kağıta bir şey yazıyor sanırım ipimin cekildiği nokta orası.
3.test motora binip ufaltılmış piste 4 tur atıyorsunuz. bu bölümde not veren kşi beni çok beğendi ve hatta şöyle dedi daha önce eğitim almışmıydın.

neyse arkadaşlar bu yazıyı kaybetme psikolojisiyle yazmadım ama bilin eğer giderseniz secmelere orada sizin sürüşünüz değil cebinizin büyüklüğü ölçülüyor.
4 bayan seçildi cbr cup için secilenlerin çoğu yine 90 91 doğumlu çocuklar oluşturuyorlar.

benim katıldığım gün 20 in üzerinde katılımcı motoru kullandı benden hariç 3 kiş daha motoru iyi kullandı ve inanın onlarında hiç biri kazanamadı çünkü içeride paranın yüksek olduğunu sponsor la aşabilceklerini söylediler.
sponsoru kabul ediyorlar fakat sıcak net para daha iyi.
bu arada isterseniz 5000 euro ya fiat cup a bile katılabilrsiniz yeterki paradan haber verin

şimdi görkem eğer cbr cup a gideceksen benden sana öneri önce paranı hazırla motoru sürmene bile gerenk kalmayacak.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
1
bendede cbr 125 r var bi kaç gün oldu alalı, 2. el aldım dün tüm bakımları yapıldı,bide activam vardı aslında hala var :) ama cbr 125 i alınca activa yı resmen unuttum.Ben memnunum motorumdan arow egsoz var üzerinde,sesi gayet güzel arka lastiğide kalınlaştırıcaz ufak tefek modifikasyon yapılabilir ama abartmadan tabi :)
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
arkadaşlar dün izmirden gelen tankpad imi cbr ıma yapıştırdıktan sonra motorumun evde yatağımın altında muhafaza ettiğim aküsünü takıp çalıştırdım :cherry: tek marş la çalıştı uzun uzun sesini dinleyip hasret giderdim hatta bide kısa videosunu çektim gerçi cep telefonumla çektim kameram işyerimde kalmıştı gidip getirmeye üşendim görüntü kalitesi çok iyi değil ama idare eder hem eksozumun sesinide bi duyarsınız :queen: ... umarım beğenirsiniz :cat:
işte link buyrun :


http://www.youtube.com/watch?v=WYWrWn_081U :cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben modifiye karşıtıyım valla... Bu motora modifiye aşırı gereksiz bir olay... Motor neyse o'dur... Daha hızlı gitmek istiyorsan 1-2 milyara modifiye edeceğine 1-2 milyar ekleyip Gt250R alırsın :cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bence orj. sesi mükemmel bu motorun... Diğer egsosları da dinledim 1 tanesini beğenmedim hatta bazıları çok çok kötü...

Motora modifiye olarak yapılacak şeyler ancak bunlar...

Leo Vince komple egsos (300€) Bana göre sesi kötüleşse de performansa katkısı var...
K&N hava filtresi (48$) Leo Vince ile uygulanırsa 1.5 beygir artış gösteriyor motorda , fakat daha fazla yakıyor.
Malossi 166cc silindir kiti (480$) Egsos ve hava filtresi ile uygulanmalı ayrıca birkaç parçanın da değişmesi gerek. Bunun sonucunda bir performans elde edersiniz fakat motor sürekli sorun çıkarabilir çünkü bunun için dizayn edilmemiştir...

Gelelim görünüme:

130'luk arka lastik: Metzeller Lasertech, Pirelli Sport Demon, Duro Hf-918 , Michelin Sporty bazı güzel lastiklerden. Fakat baştan söyleyeyim , kalın lastikle kazandığınız görünümü performans düşüşü olarak geri alıyorsunuz...

Siyah Cam: Mototal'da CbrCup için getirilmiş siyah camlardan mevcuttur. Orjinal ,bombeli Cbr125 camıdır (130Ytl). Bunun dışında E-Bay gibi sitelerde daha değişikleri mevcut. Olmadı kendiniz film çekebilir veya boyayabilirsiniz.

Sinyaller: Değiştirmek isterseniz başka motorlar için üretilmiş şeffaf led'li sinyaller mevcut. (Tanesi 25€)

Ayna: Aynaları kafa grenajına takmak uzun süre tartışıldı. Takan da var , fakat takılması için delik delip orjinalliğini bozmak gerekiyor... Mevcut delikleri kullanırım derseniz de dayanıksız bir kafa grenajı elde edersiniz... Ben bir adamın ayna taktığı için komple kafa grenajını kırdığına şahit oldum... Onun yerine benim gibi daha küçük aynalar ile orjinallerini değiştirebilirsiniz (10ytl)

Koltuk Kapağı: Hondanın orj kapakları mevcut ama 200 ytl gibi uçuk bir fiyatı var... Herhangi bir kalıp ustasına yaptırabilirsiniz belki ama 100 ytlden aza yaptıramazsınız.

Çamurluk iptali: Bunu yapmak için elinize bi sanayi makası alıp çatır çutur plakalığı kesmeniz gerek... Bunun sebebi de plakalık ile bagajın birbirine bağlı olması... Acımayanlar kesiyor ama ben tavsiye etmiyorum.

Beyaz far ampulu: Yandanyemiş Xenon görüntüsü için bire bir... Fakat önünüzü göremezsiniz beyaz ampullerle. Benim tavsiyem farınız patlar ise 35W'lık sarı halojen bulup takmanız.

Lastik şeridi: Jantlara çekilen bu şeridin kalitelileri 20 ytl'ye satılıyor. Görünürlülüğü arttırıyor ve güzel duruyor.

Bir de sağ soluna elektrik bandı çekme işlemi vardır ama ben pek takdir etmiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
vay be
ıyıymıs:)
dıcem ama bu hesapları 1000 kere yaptıgım ıcın tanıdık geldı:)
ben beyaz far (daha dorusu far degısımı) yapcam lastık serıdı var
bıde aklıma eserse alengırlı on cam alıcam ha hangı parayla bılmıorum:)
delılık yapma ıhtımalım var gercı gorkem tehdıt ettı benı sıyah spreyle boyarım dıe ama neyse
lastık konusunda ıse karsı cıktgım bı konu
fakat duronun hf918 ını begendım
yagmur performansı ıyı olsaydı alabılırdım
dıgerlerı zaten hayal
okadar parayı bulsam kredımı kapatır(dondugumde) cbf alırım
hos bulmasamda yapıcam:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
arkadaslar siyah cbr jantlarına beyaz şerit ceken veya gören var mı nasıl duruyo?
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
beyler aramızda motorun bujileriyle. egzosyla oyanayan varmı.
performansı değiştimi .
bunları değiştirisek 150 görebilrmiyiz yada ...
yada bu masrafa değermi?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
beyler aramızda motorun bujileriyle. egzosyla oyanayan varmı.
performansı değiştimi .
bunları değiştirisek 150 görebilrmiyiz yada ...
yada bu masrafa değermi?

benim zamanında motoru aldığım kişi performans bujisi tktığından bahsediyordu, onunda yanına performans egzozunu da ekleyince mudanya yolunda 170km/h hıza çıktığını söylüyordu diyen kişinin bu konuda yalan söyleyeceğini hiç düşünmüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
eksoz,hava fıltresı ıle 150-155 goren oldu bılıyorum ama gerısı ne desem bos..bakalım 3 gun kaldı benım cıbıra denerım zaten mutlaka..sızınlede paylasırım burada..
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
bosa konusuosun dgrmr:D
ben bu foruma girdiimden beri cbr dusmani
:D



bir laf vardır ya;meyve veren ağaç taşlanır diye..mete abının kı de o hesap ıste..hıı simdı dıyecek kı mete abım;ne meyve vermıs kı o anlat bakalım dıyecek.bende soyle hatırlatacagım ona;
1- su sogutmalı
2- arka disk fren
3- montaj ve işçilik nıspeten cbf ten ıyı
4- gosterışi olan bır motor
5- 6 vites
6- kurye motoru değil...:queen:


abicim umarım kızmazsın bu yazdıklarıma ama napıyım..:p :wiinkk:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Ne bileyim herkes cbr125'in yok boyudur enidir, takılmış durumda... Mete abi de keza, yok büyük olsaymış 125'lik dört zamanlı bir makina işte bu kalıbı kaldırıyor hatta ben 90 kg'ım Artı boy 1,82. Altımda küçük durmuş büyük durmuş düşümmüyorum bile. Beni getiriyor götürüyor ve inanılmaz keyif alıyorum ve hergün birşey öğreniyorum cbrımla. Cbr125 bu arkadaşlar fazlasıyla eksiğiyle bu... Ne büyür ne küçülür... Büyürse; motor da büyür, fren sistemi de büyür, büyür de büyür, e tabi fiyatıda büyür, o zaman Honda cbr125 için hedeflediği kitleye ulaşamaz bu durumda satışları etkilenir. Gerçi hedeflediği kitleye ben pek girmiyorum genelde 25 altı ama olsun bu da benim ilk motorum... Sevgilerle Özgür beni anlayan anladı... :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
arkadaslar biliyosunuz ki bursa honda bayii duran kardeslerdir. oradaki kişiler bahsettiğim arkadasa motoru devirli kullanmasını tavsiye etmişler. böylece motor gittikçe açılır demişler. o zaman motor 9800km deydi. 20000km ye kadar açılacağından bahsediliyordu. mudanya yolu dediğim yol bursadakiler bilir hafif yokuş bir yoldur onunda mutlaka etkisi vardır.
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
fiyat

peki dostum nedir bu makinanın tam fiyatı bana yazarsan seviniriM 10 yere sordum 10 ayrı cevap aldıM :S

teşekkürler kalsın :) pek anlamama motordaN :D sadece cbr 125 ilgimi cekti ....:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
peki dostum nedir bu makinanın tam fiyatı bana yazarsan seviniriM 10 yere sordum 10 ayrı cevap aldıM :S

teşekkürler kalsın :) pek anlamama motordaN :D sadece cbr 125 ilgimi cekti ....:)

Cbr125'in 0 km fiyatı 5.510 , 2. el fiyatı 3.000-4000ytl arasında değişiyor.

@ihtiyarDelikanlI

Arkadaşlar önceki sayfaları okuyun biraz 294 sayfada en az 50 kere konuşuldu..

130'luk arka lastik: Metzeller Lasertech, Pirelli Sport Demon, Duro Hf-918 , Michelin Sporty bazı güzel lastiklerden. Fakat baştan söyleyeyim , kalın lastikle kazandığınız görünümü performans düşüşü olarak geri alıyorsunuz...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst