






dostum bazen görüntü işlevden önce gelir...buna inan...en azından motorda bu böyle...bak hyosunga adamlar 7-8.000 ytl yi o iri cüsseye veriyorlar...edermi etmez...ama lastikleri görünce nasıl coşuyorsun biliyormusun...benbeğenmediğimden değil sizin iyiliğiniz için bunlar...az kas olsa...onada razıyım...abicim neyi doyurucu sence...hepsi teneke sesli motorlar...cbf 150 ybr...cbr125 hepsi teneke sesli hacimsiz motor sınıfında bunu kabul edelim başta...amac bizi kankamızı taşısın bi yerden biyere sorunsuz götürsün...sevgiler...:wiinkk:
.
Cumaya tüm cıbıfcılar cıbırcıları pataklamaya geliyoz....özellikle çete başı Pro ve Görkem için...satır sopa döner bıçağı Allah ne verdiyse artık...:mrgreen:
peki 5500 e şimdi gt 250 r olsaydı hangisini alırdın...yani ikisinde 0 fiyatı 5500 olsaydı hangisini alırdın...hani mesela yani...
kanka bizimki en fazla 120 basar...neye kapışcaz yav...:mrgreen:
yANİ ARKADAŞLAR BEN BEKLEMİYİP CBR 125 2006 MODELİ Mİ ALİM ANLAMADIM Kİ YANİ YOK MU CBR 2007 YANİ ÖN FARLARI TİPİ DEŞMİCEK Mİ
YA BUNU BAMA SÖYLEMEYİN
r:
r:
r:
r:
r:
r: :salut: :salut: :salut:
BEN OZAMAN NEDEN BEKLEDİM GÇEN YAZDAN BERİ :salut:
AM BENCE SAÇMALIK ÇIKACAK YA DEMİ LÜTFEN CVB PLS :rendeer:
sevgili arkadasım ben daha dün aldım motoru bayiler kesinlikle bu yakınlarda cıkmayacak diyor ancak ellerindeki stok tükenince getireceklermiş yeni kasayı.sıfır olarak ellerindeki eski kasaları ruhsat modeli 2007 olarak veriyorlar
sevgili arkadasım ben daha dün aldım motoru bayiler kesinlikle bu yakınlarda cıkmayacak diyor ancak ellerindeki stok tükenince getireceklermiş yeni kasayı.sıfır olarak ellerindeki eski kasaları ruhsat modeli 2007 olarak veriyorlar