Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hidrolik kontrolu - zincir bakımı - fren kolu yağlaması - fan testi - hava filtresi temizliği - yağ değişimi - karburator temizliği - genel bakım (yağlama , eksilen sıvıları tamamlama vs...)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
30dk dıyosun:)
bıde ıste benım motoru test edıcekler etmezlerse bıle ettırıcem:)
arzu bıle farkettı yanı
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bugün bakım öncesi motoruma majör bir temizlik yapim dedim ve temizliğe giriştim... Işte iç ve dış temizlik :)

Önce cıbırımı naked yaptım:



Sonrasında pas ve çamur kaplamış egsosumu ince bir su zımparası yardımıyla temizledim... Mutfak süngeriyle sildim... Pırıl pırıl oldu.




Bu arada grenajlarımın da içini temizlemeyi ihmal etmedim.


En son tutmayacağını bildiğim halde deneme amaçlı tek kat boya attım egzosa


Tabi bunları yaparken de kalın bir boya fırçası ile motorun en ufak aksamına kadar temizledim :cat: Artık motorumun içi de temiz :cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
dostum bazen görüntü işlevden önce gelir...buna inan...en azından motorda bu böyle...bak hyosunga adamlar 7-8.000 ytl yi o iri cüsseye veriyorlar...edermi etmez...ama lastikleri görünce nasıl coşuyorsun biliyormusun...benbeğenmediğimden değil sizin iyiliğiniz için bunlar...az kas olsa...onada razıyım...abicim neyi doyurucu sence...hepsi teneke sesli motorlar...cbf 150 ybr...cbr125 hepsi teneke sesli hacimsiz motor sınıfında bunu kabul edelim başta...amac bizi kankamızı taşısın bi yerden biyere sorunsuz götürsün...sevgiler...:wiinkk:
.

Abi bu konuda ben herkesden farklı düşünüyorum... Hyosung 250 yalan bir motor... O motora o cüsse , o ağırlık o teker... Motoru yakından incelerseniz grenajın kaslı gösterilmesi için araya demir parça konduğunu ve grenajdan elinizi içeri soktuğunuzda omzunuza kadar motorun içine girebildiğinizi görürsünüz :cherry:

Herneyse , Caddebostan Gloria Jeans önünde süper duruyor olabilir motor ama yola çıktığında aralardan geçemiyor ise , otoyola çıktığında da bir türlü gitmiyor ise , üstüne üstlük şehir içinde ss kullanıyorum edasıyla üzerine aşırı derecede yatırıp sizi felç ediyor ise , Cbr125R , GT250R'dan çok daha fonksiyonel bir araçtır... Şayet param olsaydı büyük motor aldığımda Cbr'ı satmazdım. Trafik olan günler mesela Fazer'a binmezdim de Cbr125'e binerdim...

Benim için kimin ne dediği, nasıl göründüğü ona buna şuna hava atmam önemli değil... önemli olan benim ne düşündüğüm... Hatta ben motorda aynalar biraz dışarda diye onları bile küçülttüm... Ne kadar küçük o kadar iyi :mrgreen: Ben Leventteyim ve idda ediyorum Leventten taksime yoğun trafiğin olduğu bir günde Gt250R ile kapışsam ben kahvemi içiyoken o daha yeni geliyor olur.

Cumaya tüm cıbıfcılar cıbırcıları pataklamaya geliyoz....özellikle çete başı Pro ve Görkem için...satır sopa döner bıçağı Allah ne verdiyse artık...:mrgreen:

Kapışalım mı :queen: Cadde sahili de uygun bak :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
peki 5500 e şimdi gt 250 r olsaydı hangisini alırdın...yani ikisinde 0 fiyatı 5500 olsaydı hangisini alırdın...hani mesela yani...


kanka bizimki en fazla 120 basar...neye kapışcaz yav...:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
peki 5500 e şimdi gt 250 r olsaydı hangisini alırdın...yani ikisinde 0 fiyatı 5500 olsaydı hangisini alırdın...hani mesela yani...


kanka bizimki en fazla 120 basar...neye kapışcaz yav...:mrgreen:


Her şartlarda gt250 ha bide R ı var:queen: .....Su götürmez bir şekilde hyo alırdım....

Ben kaslı cüsseli motorları severim..Bir nevi garanti.....Mesela önüme Evo koysanız öteki taraftaki 76 sky lark ı alırdım....:cat:

Biraz da mantık tabi.....:wiinkk:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
cbr 125 r 2007

yANİ ARKADAŞLAR BEN BEKLEMİYİP CBR 125 2006 MODELİ Mİ ALİM ANLAMADIM Kİ YANİ YOK MU CBR 2007 YANİ ÖN FARLARI TİPİ DEŞMİCEK Mİ
YA BUNU BAMA SÖYLEMEYİN
:pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :salut: :salut: :salut:


BEN OZAMAN NEDEN BEKLEDİM GÇEN YAZDAN BERİ :salut:

AM BENCE SAÇMALIK ÇIKACAK YA DEMİ LÜTFEN CVB PLS :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
yANİ ARKADAŞLAR BEN BEKLEMİYİP CBR 125 2006 MODELİ Mİ ALİM ANLAMADIM Kİ YANİ YOK MU CBR 2007 YANİ ÖN FARLARI TİPİ DEŞMİCEK Mİ
YA BUNU BAMA SÖYLEMEYİN
:pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :salut: :salut: :salut:


BEN OZAMAN NEDEN BEKLEDİM GÇEN YAZDAN BERİ :salut:

AM BENCE SAÇMALIK ÇIKACAK YA DEMİ LÜTFEN CVB PLS :rendeer:

sevgili arkadasım ben daha dün aldım motoru bayiler kesinlikle bu yakınlarda cıkmayacak diyor ancak ellerindeki stok tükenince getireceklermiş yeni kasayı.sıfır olarak ellerindeki eski kasaları ruhsat modeli 2007 olarak veriyorlar
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
pcko merhaba benim örenemk istedigim bi kac şey var bana yardımcı olurmusun ?

cbr 125 R almayı düşünüyoruM ama 2006 ve 2007 modelleri arasındaki farkı cözemediM aralarındaki fark nedir yollarda gördügümdede 2006 2007 oldugunu anlıyamıyorum ? acilll yardıM

sevgili arkadasım ben daha dün aldım motoru bayiler kesinlikle bu yakınlarda cıkmayacak diyor ancak ellerindeki stok tükenince getireceklermiş yeni kasayı.sıfır olarak ellerindeki eski kasaları ruhsat modeli 2007 olarak veriyorlar

peki eski kasa ve yeni kasa arasındaki fark nedir görüntü olayımı yoksa motor özelliklerindede fark varmı ? bana yardımcı olursan sevinirim yani yeni kasa eski kasa olayı nedir foto larınada bakıyorum pek bi fak göremedim :S
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
cbr 125 r 2007

sevgili arkadasım ben daha dün aldım motoru bayiler kesinlikle bu yakınlarda cıkmayacak diyor ancak ellerindeki stok tükenince getireceklermiş yeni kasayı.sıfır olarak ellerindeki eski kasaları ruhsat modeli 2007 olarak veriyorlar

AMA BENCE SAÇMALIK BEN BEKLEMEK ZORUNDAMIYIM BEN GİDER DERİM OZAMAN BEN CBR 125 R İSTİYOM VE YQ STOK DERLERSE BANA GETİRİN OZAMAN DERİM (YANİ SPARİŞ EDİN DERİM) :cherry:
DEMİ YANİ BANANE SATAMDIKLARINI ZOLA 2007 DİYE SATAMAZLAR YA BENDERİM
ALMANYADA SATILIYOR BİLE RESMİNİ GÖRDÜM BEGENDİM OKADAR
BEN EN SONON HONDA BAYİSİNDEKİ BİR BAYANLA TLF DA GÖRÜŞTÜM BANA DEDİ BU AYIN SONUNDA
DUR BAKALI AYIN SONUNU BEKLİYELİM
İNŞAL ÇIKAR YQSA GETİTİRİRİM YANİ BEN TAAAAAAAA GEÇEN YAZDAN BERİ BEKLİYOM BİR BAKİM DEDİM 2007 MODEL NASIL OLMUŞ ALMN HONDA SİTESİNDE GÖRDÜM 2007 MODELİ VE ONDAN ALİM YANİ DEDİM DAHA HOŞ DİYE ONDAN BUKADAR SABIR ETİM YQSA ÇOKTANN ALMIŞTIM
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
beyler kucuk harf yazın
okunmuyor sayfa duzenını bozuyosunuz
ayrıca topıcın gerısınde 1"00000000000 kere konusuldu sıkıldım artık bu konudan
elındekı cok stok bıtmeden honda getırmıcek
ok?
aklı olan su sayfalara en azından bı goz gezdırır bosu bosuna durmuyo orda o sayfalar..
ısteyen alır ısteyen almaz..
savas11 bugun babanla karsılastık tam senın motoru sorarken fln:)
beklenıyormus parcalar daha var:(
bızde 8000 bakımı ısımızı hallettık 65 ytl yı verdık..
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
2
slm arkadaşlar ben iki ay önce 2005 model repsol aldım su an repsol kullanıyorum mukemmel bazıları için morlu bisiklet olsa bile bence yeni kullananlar için super bi alet bence derbiden sonra sınıfını en iyisi her zaman 125r repsol
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ya şöyle diyeyim cbf250 ile cbrın hız farkı sadece : cbr'da 130'a zorlayarak çıkıyorsun , cbf'de hiç zorlanmadan 130'u görüyor... çok da fazla fark yok ama zaten çok para da ödemeyeceğim , ödeyeceğim miktar 1-2 milyar. Ondan sonra da 500-600 cc geliyor zaten... kullanamam diye değil k1200'ü de çok rahat kullandım çok tecrubem var ama herşeyi yavaş yavaş yapmak daha iyi :cat:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
Görkem

hadi hayırlısı olsun.:cat:


dikkatimi çektide arkada sarı bir cisim var onlar nedir?bir resimde sabit bir yerde duruyor.diğer resimde uçuyormuş gibi :queen:

motord2kn9.jpg

motora2pd2.jpg
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yok bişey olur diye demiyorum da o zaman da insanlar 12.000'deki motora ilgi göstermiyor...

Olum motoru satıyorum bi fena oldum :salut:

aşk kırıntısıyla doymaktansaaaaa
tek başıma aç kalırım bu hayattaaaa
paylaşacak birşey artık yoksaaaa , bir erkekle bir motor arasındaaaa
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Onur motosikletin hayırlı olsun, allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

Bu arada ilk kazamı yaptım geçmiş olsun demeyin çünkü tamammen benim ahmaklığım. Dün gece bayağı geç saatlere kadar Özgürle 600rr konusunu konuştuk ya bu gün gaza geldim hani bunlar gaza yüklenince şaha kalkıyor ya acaba ilerde, alınca kontrol edebilir miyim diye düşündüm, keşke düşünmekle kalsaydım "du bakim bizim cbr125'lik le bir deneyeyim" dedim önce boş bir arazi buldum güzel asfalt bomboş gaza yüklendim 7.000-8000 devirde debriyajı aniden bıraktım bir de ellerimle yukarı asıldım tamam ön kalktı ama inmedi motor altımdan kaçtı o önde ben arkada bir müddet koştuk son anda debriyaja basabildim öyle indirdim aleti sadece allahtan plaka çizildi ve plakaya aydınlatan farın yaptığı çıkıntı ama çok komik duruma düştüm ya kimse görmemiştir inşaallah... Umarım en büyük kazam bu olur allah beterinden saklasın ama o da oluordu bugün tama eve dönerken sert virajda ön teker çukura girdi motor bayağı bir yalpaladı allah tan panikleyip frene abanmadım sonradan topladı kendini ama ruhum çekildi. Bu gün vardı birşeyler ama çok şükür küçük şeylerle atlattık...
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
güzel dileklerin için çook teşekkür ederim:) iste isteyınce hakkını verınce yaptıgın ısın her sey oluoda bıde su ihmal sorunları olmasa cok gusel olucak yanı belkı bı cukur kac kısının hayatına mal oluo ve umarım dedıgın gıbı bı ay sonra ılk motoruma kavusucam tekrar tesekkurler..:cherry:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Anladığım kadarıyla cbr125 düşünüyorsun ama hiç tecrüben yok hatta araba kullanmya da bilmiyorsun sana tavsiyem motosikleti almadan önce arabada babanla veyahut sana öğretebilecek biriyle (bence en mantıklı isim burda Görkem eminim boş vakti olursa sana yardımcı olacaktır bu arada adama da emrivaki yaptık) abin olur ablan olur kavrama noktası nedir ne değildir çalışman bu meseleyi kaptıktan sonra geriye sadece teknikler kalıyor ve trafik alışkanlığın, burda sana eminim yardımcı olacaklardır her konuda ama bu işi öğrenmek istiyorsan bizim istanbul'da yaşayan çocuklarla mutlaka tanış, Görkemi tavsiye ediyorum çünkü hem aklı başında, hem tecrübeli hem de vakti olan bir arkadaş, Yoksa benim gibi kendin öğrenmeye kalkrsan motor önde sen arkada koşarsınız ona göre....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst