Bisan Bisan Senatör

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
517
Makinama laf atma len:p
1-Eksozum geldi hiç olmazsa geçte olsa sözünde durdular.bu birrrrrr.
2-Tipine laf atma başlatma zatına:p bu ikiiiiiiii.
3-Çinli işte çinli varsa paran çal düdüğü al bir Burgman.:p bu da üçççççç.

Öptüm seni Tarık'çığım.:cherry:

cevap 1 : 6 ay egsoz bekledin bence tekrar siparis ver yenisi gelene kadaar elindeki parçalanır...
cevap 2 : zat la senatörü aynı kefeye koyma tip olarak biri ferrari diğeri murat124
cevap 3 :çinli var çinsiz var kardesim, patron adamsın sen al bir burgmanda bizde artçın olalım...
özledim seni güzelim:p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
cevap 1 : 6 ay egsoz bekledin bence tekrar siparis ver yenisi gelene kadaar elindeki parçalanır...
cevap 2 : zat la senatörü aynı kefeye koyma tip olarak biri ferrari diğeri murat124
cevap 3 :çinli var çinsiz var kardesim, patron adamsın sen al bir burgmanda bizde artçın olalım...
özledim seni güzelim:p

1-bi şey olmaz bi şey olmaz:mrgreen:
2-sana ferrrarinle mutluluklar dilerim:cherry:
3-ben çinsiz alayım.:wiinkk:
bende seni canım:p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Gaz kestiği zaman olay ne biliyormusun kardeş depo hava yapıyor.Başka birşey değil,hele uzun süre kaldıysa ondandır.
Haklıolabilirsin çünkü enson böyle gaz kestiğinde depo kapağını açıp kapattım ve 2. marşta gayet güzel çalıştı. Bunun çözümü nedir peki? Her gaz kestiğinde depo kapağınımı aççaz?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Haklıolabilirsin çünkü enson böyle gaz kestiğinde depo kapağını açıp kapattım ve 2. marşta gayet güzel çalıştı. Bunun çözümü nedir peki? Her gaz kestiğinde depo kapağınımı aççaz?

Malesef ama bazen yapıyor en iyisi benzini çeyrek depodan aşağıya düşürmemek ben öyle yapıyorum birde benzini devamlı aynı yerden almaya çalış.:cat:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
26
Haklıolabilirsin çünkü enson böyle gaz kestiğinde depo kapağını açıp kapattım ve 2. marşta gayet güzel çalıştı. Bunun çözümü nedir peki? Her gaz kestiğinde depo kapağınımı aççaz?

Merhaba arkadaşım her gaz kestiğinde depo kapağını açmamak için depo kapagının hava almasını sağla yada tel ile bana ulaşırsan tarif ederim..
(zeytinyağı tenekesine açılan ikinci hava deliği mantığı)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Merhaba ArkadaŞlar Makİna Sifir 3500 Ytl 500 PeŞİn Kalan 12 At Taksİt Vade Farki Yok.
Yada İkİncİ El 1800 2000 Cİvari Temİz Bulurmuyum Bİlmİyorum.

Ne Yapmaliyim Sİzce Acİl Cevap LÜtfennnnn
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
2
slm arkadaşlar

ben sitenizde yeniyim.ve cumartesi günü bir bisan senator motor aldım motoru aldığım 2. günü 26 km lik bir yolda 110 km hıza ulaştım :) sizce motor açılmadan bu hıza ulasmam ileride motorda bir soruna yol açarmı ve motorun arkasından bir ses geliyo ben bulamadım servisede götürmeye zamanım olmadı nedir bu ses basına gelen varsa cvplarınızı bekliyoum simdiden tesekkürler:bounce:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
ölmüş bu topic bisancılar heralde çocuk büyütyor :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
ben sitenizde yeniyim.ve cumartesi günü bir bisan senator motor aldım motoru aldığım 2. günü 26 km lik bir yolda 110 km hıza ulaştım :) sizce motor açılmadan bu hıza ulasmam ileride motorda bir soruna yol açarmı ve motorun arkasından bir ses geliyo ben bulamadım servisede götürmeye zamanım olmadı nedir bu ses basına gelen varsa cvplarınızı bekliyoum simdiden tesekkürler:bounce:

Şimdi kardeş öncelikle motor rodaj zamanında fazla yüklenmeyelim derim ben.ikincisi öyle birşey yazmışsın ki gülmemek elde değil.Motorun arkasından ses geliyor,sizce nedir.:)Bence kesin eksozun vidaları düşmüştür,eksozdan geliyordur.:cherry:
Yanlıyorsam soruyu düzeltelim.Sevgiler.:)
Ayrıca o 110 km. değil.Gör ama inanma :)

HEY NERDEsiniz arkadaşlar yaaaaa NE YAPIYONUZ

Özelden yazdım.:wiinkk:
25 karakter.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
flaş falaş flaş arkadaşlar biliyorsunuz bisan sevislerine kıl olmuştum tav olmuştum falan filan .
tabiki garantisi iki yıl devam etmesi için kitapcıktaki yerleri muhurletmeye yeni bir servis buldum.
eksozda sebebini bulamadıgım bir ses vardı
usta dedı kı " icindeki susturucusu cıkmış boşta o ses yapıyor. hemen fabrikadan yenisini istiyorum "
alala şaşırdım tabikine ben bişi demeden ustanın bole demesi bende şok etkisi yaptı telefon ettı konuştu eksozu sıparış ettı bakalım ne zaman gelecek.
bu arada arka tekerımde problem var mış o dedı ( usta ) telefonda birde arka teker istedi ama fabrıkada şu an yok muş . bir artı bir eksi notur bakalım gelışmeler nasıl olacak. herkese iyi seyırler.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Merhaba arkadaşlar benim servisimde iyi çıktı motorda ne beğenmediysem garantiden değiştiriyor. Sağolsun var oldsun. Aynalarım ıda değiştirdim. İşte size yeni motorum diyecem ama nasılresim eklendiğiini bulamadım püff




Önden Görünüş :)

yandan şimdide


Umarım Beğenmişsinizdir arkadaşlar. Şu gaz kesme sorunumda hallolursa süper olacak..
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
muratla ozelden konuşuyorduk gaz kesme meselesi deldircek miş kapagı ee ne dıyelim hayırlı olsun
bu arada ufaktan havada atmıştım senın yenı motor deldirecek benımkınde bişi yok diye nazar deydi iki gundur motor gaz kesıyo ve hatta susuyo.
bendemı deldirsem acep kapagı.
hanı sanki mobilette ısınınca motor bayılıyor ya öyle bir şekilde bayılıyorrrrrr ve susuyor .
istop edınce aklıma kapak muhabeti geldi acdım bi havalandırdım sonra çalıştı ( naz yaptı ) eger sızın gaz kesmede boyle ise o zaman deldireyım yoksa boşu boşuna deldirmeyeyim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Sağolun arkadaşlar sağolun. Yakında ruhsat işimizi de halledeceğiz. Ehliyetede başvurduk artık bekliyeceğiz ve yazın taını çıkaracam. Serdal belki gelirim sizin oralara. kafama koydun şöle kısa bir ege turu. Nasıl olur arkadaşlar.
Sende Deldir serdal sende :)) Küpe değilki bu cinliler düşünmemiş işte.Şu egzozlar konusunda bilgisi olan arkadaşlar cevabınız bekliyorum az kaldı değiştirmeme
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
bizim motorun ingilizi var gally mi ne ona sahip bir arkadaşta pover eksoz takacak mış sanırım bi araştır formu formda okumuştum ama tam hatırlamıyorum aynı formu bulursan senın için araştıracam murat eksoza acele etme
bu arada benzin kapagını deldim yarın deneyecem işallah hal olmuştur :)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Nasıl delik benzin kapağın performansı düzeldimi. Ben sabahları mutlaka açıp kapatıyorum. Açınca polof diye havayı çekiyor garibim. Sonra banamısın demiyor. Motoru dün zorladım 120 yi gördüm. şuan 360 km de motor. 500 km bakımda yağı ve eksiklerini halledecem. Şuan kaskım 1 benden büyük ve düzgün bir montum yok. Derimi alsam tekstil mi bilmiyorum ama ikisinide beni sırılsıklam terleteceğine eminim. Egzoz için haber bekliyorum Serdal. Özkansava senden de.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
:queen: eksozum gelmiş dun ugradım abi nerdesın 4 gundur senı beklıyorum dedı :)
bende olesıne gıtmıştım hazırlıksız bi şekılde yanlız power eksoz dediklerınden gelmiş bu daha iyi dedi bakalım bende beyendim aslında bi ara gıdıp taktıracam
bu arada kapagı denedım pek hız yapmadıgım halde sona kapattım bugun gazı izmire gıderken nerden baksan 60 km hıç gaz kesmeden gıttım problem cıkarmadı yanlız motor durdugu yerde benzın kokutuyor :)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
selam beyler,

boşuna deldircem fln die uğraşmayın. Bendede aynı sorun vardı gaz kesiyodu hatta stop ediyordu, problem kapaktaymış. Servise götürdüm adam direk anladı kapağı çıkarıp mekanizmasını komple söktü. Kilidin içinde bi conta gibi bişe var onu değiştidi olay düzeldi. O zamandan beri hiç teklemedi motor.
Sizde aynı olayı yaptıırın yada kendiniz sökün mekanizması contayla oynayın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst