Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
4000 bakiminda sol degisti
6000 de sag degisti
8000 de sanirim yine sol degisecek gidip gelio:)

bi cozum yok galba ertech..
cuma geliomussun geziye gorusucez orda galba..

Evet gelmeyi düşünüyorum... uzun süredir çıkamıyorum bir yere.... Sizde geliyorsunuz çok iyi oldu :)

Umarım bir terslik olmaz ve görüşebiliriz...
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
cbr ıcın tozluk yaptıran varmı hiç aramızda yada bılgınız varmı?ben bugun sordum 50 ytl cıvarı bır rakam tutuyor yaptırmak ıstenırse.alttakı modelın aynısını gosterdım bılenler vardır.karlıkcı halıl vardır ank.da.50 ytl tutar dıyorlar.sanırım bunu yaptıracagım cbr ıcın..


tozlukjn7.jpg
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
cbr ıcın tozluk yaptıran varmı hiç aramızda yada bılgınız varmı?ben bugun sordum 50 ytl cıvarı bır rakam tutuyor yaptırmak ıstenırse.alttakı modelın aynısını gosterdım bılenler vardır.karlıkcı halıl vardır ank.da.50 ytl tutar dıyorlar.sanırım bunu yaptıracagım cbr ıcın..


zincir ustundeki korumasi ile beraber yapiyor ise guzel olur gibi..


bi de soyle bisi mi yaptirsak.. ?


sturzpads1.jpg



her ihtimale karsi.. :]



Shakulin
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
Yok yok üstününü muşamba ile kaplayalım:mrgreen:
araba alırlar koltuk kılıflarnı korumak için ekstra kılıf yaptırırlar,
kadınlar evde kanepenın uzerine çarşaflar dikerler neymış kanepe eskimesinde.
biz orjınalını kullanmayacaksak bu araçlar gereçler kimin için.:silent:
o yan koruma çok kötü duruyor bence tabıkıde.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
shakulın zıncır koruma ıle bırlıkte degıl ama ıkısını bırbırıne fıberle kaynatıp boyatabılırız.o zaman olur..

yan düşme takozu pıyasada 40 ytl cıvarı satılıyor aslında fakat cbr ıcın gerek olacagını zannetmem.devırebılecegımız kadar agır olmadıgından dolayı..ama yınede yapılabılır,soyledıgın gıbı her ıhtımale karsı:wiinkk:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
zincir ustundeki korumasi ile beraber yapiyor ise guzel olur gibi..


bi de soyle bisi mi yaptirsak.. ?


sturzpads1.jpg



her ihtimale karsi.. :]



Shakulin


O resimdeki topuz hiçbirşeyi korumaz... Süs olarak takmışlar...

Carbon kaplama çok güzel duruyor ama burada uygulatmak çok pahalı... Ben ne kadara yaptırılır soracağım...

cbr ıcın tozluk yaptıran varmı hiç aramızda yada bılgınız varmı?ben bugun sordum 50 ytl cıvarı bır rakam tutuyor yaptırmak ıstenırse.alttakı modelın aynısını gosterdım bılenler vardır.karlıkcı halıl vardır ank.da.50 ytl tutar dıyorlar.sanırım bunu yaptıracagım cbr ıcın..


tozlukjn7.jpg

Tozluk ile nereyi kastettiğini anlayamadım? Çamurluk mu , zincir koruması mı?

Ayrıca bu Cbr 125 ise hayatımda gördüğüm en güzel Cbr125... Tek maşalı kırmızı jantlı fiber kaplama korumalı değiştirilmiş yarış peg'li...

Not: Cbr mı değil mi kestiremedim çünkü aşırı uykulu ve alkolluyum... Kusura bakmayınız :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
@hmedim

Benden sana 2 tane 10.000 devir :)

Eyvallah albakalım bendende sana 6 tane 10.000 devir :cat: ...
motor redline ada girmiyo bea :queen:

cbr 125 r milleti benim kısa farlar biraz garipleşti gerçi bazı arkadaşlarda yazmışlar ama bendeki sorun gaza bastıkça aydınlanıp kararıyor sizde de bu sorun varmı yoksa değiştirmek mi lazım.birde motorun performansında hissedlir azalma var bunun elektrik devreleriyle bir bağlantısı varmıdır?
benim teknik detaylarla pek aram yoktur.daha 8000 km bakımına 2500 km var

bendede vardı aynı sorun sonradan anladım ki çukura girince kısa far kesiyomuş e motora gaz verince titreşimden kopuk tel birleşip yanıyo gazı gesincede sönüyo onun tek yolu far ampülünü değiştirmek elektrik devrelerini falan kurcalama orjinal bir çift ampul al değiştir sorun çözülecek göreceksin :cat:


cbr ıcın tozluk yaptıran varmı hiç aramızda yada bılgınız varmı?ben bugun sordum 50 ytl cıvarı bır rakam tutuyor yaptırmak ıstenırse.alttakı modelın aynısını gosterdım bılenler vardır.karlıkcı halıl vardır ank.da.50 ytl tutar dıyorlar.sanırım bunu yaptıracagım cbr ıcın..


tozlukjn7.jpg

bence mükemmel bişey benimde ne zamandır aklımda var bu yaptırır isen ölçülerini kaybetmesinler sende takar takmaz resmini ver adamın telefonu bilgileriyle bir tanede biz alalım çamur yıkamaktan mahvolduk ya
selenin altına kadar giriyo :cat:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
bence mükemmel bişey benimde ne zamandır aklımda var bu yaptırır isen ölçülerini kaybetmesinler sende takar takmaz resmini ver adamın telefonu bilgileriyle bir tanede biz alalım çamur yıkamaktan mahvolduk ya
selenin altına kadar giriyo :cat:

evet hem cok şık duruyor abileri gibi :wiinkk: hemde çok faydası olacak bır parca yagmur çamur için..bu hafta cbr me kavusur kavusmaz aklımda 1-2 plan var hemen uygulamak ıstedıgım.buda onlardan bırısı.bır yaptırayım da talep olursa sızlere de yaptırırız..:cat:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
evet hem cok şık duruyor abileri gibi :wiinkk: hemde çok faydası olacak bır parca yagmur çamur için..bu hafta cbr me kavusur kavusmaz aklımda 1-2 plan var hemen uygulamak ıstedıgım.buda onlardan bırısı.bır yaptırayım da talep olursa sızlere de yaptırırız..:cat:

aynen öyle :cat: ben seni cbr ı var diye biliyodum hayırlısı ... inşallah en kısa zamanda sende kavuşursun motoruna:wiinkk: sonra tozluklarımızı yaptırırız bizde :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@hmedim
Devir kesici koymuşlar siteye :)

@eby78
Yaptıracaklar 3 oldu... Fakat (yaptıracağın zaman da konuşuruz) öyle bir yaptırmalısın ki 130'lük lastik ebatlarında bile yeterli mesafe kalsın lastikle.

Bir de hangi malzemeden yapacakmış öğrenirsen...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
@hmedim
Devir kesici koymuşlar siteye :)

bende farkettim 0.5 puan verdi :queen: olsun damlaya damlaya göl olur dimi ama :queen:

bu arada ön sipere aynalı veya siyah filimlerden çekmeyi düşünüyorum ama karar veremiyorum acaba hangisi daha iyi olur
bide yarın motorum için getirttiğim tank pad i yapıştıracam resmini pazartesi veriririm topiğe
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
gorkem yazmis diger baslikta ama yeterli gelmedi sanirim..


bu tip seyler gordum, fikir olur belki.. sanki begenirsin gibime geldi..
acikcasi yakisir da ;)

minibl-pfeil.jpg



minibl-tomcat.jpg




veya stoplar ve arka sinyaller icin de boyle bisi olabilir..


doppelrueckl.jpg







Shakulin

teşk ederim dostum fena deil ama bunlardan birini uygularsam bence kuyruk iptali gerekecek o yuzden ben 2007 cbr 125 dekileri cok tuttum yaa arj boyutta vede beyaz aynen şu şekil yanee;
140hondacbr125ryj3.jpg

eby78;snn motor turuncu cok goze batmaz ama bnm syah seytanda cok goze batıo :pr:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
teşk ederim dostum fena deil ama bunlardan birini uygularsam bence kuyruk iptali gerekecek o yuzden ben 2007 cbr 125 dekileri cok tuttum yaa arj boyutta vede beyaz aynen şu şekil yanee;
140hondacbr125ryj3.jpg

eby78;snn motor turuncu cok goze batmaz ama bnm syah seytanda cok goze batıo :pr:


ustam bende istiyorum o beyaz sinyallerden bulursanız mutlaka haberim olsun zaten ben ne zamandır araştırıyorum 600 rr 1000 rr sinyallerini
ya bi baksanıza 1000 rr da nasıl duruyo repsole nasılda yakışmış


büyük ihtimal orjinaller çok pahalıdır çünkü enson ben cbr 125 inkini sorduğumda 135 ytl gibi bi fiyattan söz ettiler
ama arkadaşlar heralde hein gericke nin mağazasından sormuşlardı eğer orda var ise mutlaka fiatını bildirin malum ben çok uzağım sizin yardımızla ancak bulabilirim :cat:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
Ya arkadaşlar siz motorda kaç oktan yakıt kullanıyorsunuz ?

95 oktan PO kullanıyorum ben çokta memnunum ... hem serviste onu önermişti..
birkaç kez 98 kullandım çabuk bitiyo meret:queen: ama biraz motor ataklaşıyo

burda kaçak benzin var 2 ytl hatta van da 1.25 filan ama bikez kıyıpta koymadım motoruma en iyisi 95 oktan :cat:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Az kaldı önümüzdeki günlerde ben de cıbırlanıyorum sanrım...Aksilik olmasın da...
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
bugun ku ankara bulusmamızdan sonra sanırım benım repsol kesınlestı.hatta pazarlıgını bıle yaptık ayak ustu:mrgreen:

06' repsol 5000 km.de..:cat:
kısmet olursa persembe cbr ım hazır..

bu arada gorkemcim benımde aklımda olan 130 ebat a gore yaptırmak ;) sanırım fıber ıle yapıyorlar fakat malzeme ve ıscılıklerı su an ankara da 1 numara..guzel bır boya ıle cok sık bır parca olacak..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
arkadaslar bir inceleme yaptım sizinle paylaşmak istiyorum. Bu konuda ne düşünüyorsunuz.

Sıfırdan profesyonel motosikletçi olarak CBR125 e (2.el) binecem diyen kişiye maliyeti (yaklaşık rakamlar):

2.el CBR125 _ 3500 YTL
Alım-satım _ 350 YTL
Kasko _ 350 YTL (tam bilmiyorum ama yaklaşık rakam buydu sanırım.)
Ehliyet _ 400 YTL (bana 400 e patladı)
Sağlık Sig. _ 350 YTL
Kask _ 250 YTL
Eldiven _ 150 YTL
Mont _ 300 YTL
Bot _ 300 YTL
Bellik _ 100 YTL
Dizlik _ 100 YTL

Toplam _ 6150 YTL

Not: Eğitim opsiyoneldir. O da 300ytl civarında sanırım.

Hiç de küçük bir rakam değil cbr125 değilde onun yerine "0"km çin malı alınsaydı yine buna yakın bir rakam çıkacaktı. Bu parayı kazabilmek için bir asgari ücretlinin maaşına dokunmadan 6150ytl/405ytl = 15,2 ay çalışması lazım. Yani neredeyse 1,5 sene yemeden, içmeden, gezmeden para biriktirirse ancak 2.el bir cbr125 sahibi olabiliyor. Arkadaslar hiç kolay bişey değil. Şimdi biri çıkıpta parası olmayan binmesin kardeşim demez heralde.

Kalın sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst