- Katılım
- 26 Ara 2006
- Mesajlar
- 573
Pirelli ama Pirelli ne? Ebatları ne? Modeli ne? :queen: Pirelli alırsam 130/70 Sport Demon alırım :bounce:
Bugün eve gelirken %80'lik bir kazadan kıl payı kurtuldum...
.......
Neyse ki böyle birşey olmadı.
bende de 130 luk sport demon var.. gercekten son derece guzel duruyo minik cıbırda.
bu arada gecmis olsun..
Allah tan bisi olmamis ama durduk yere adrenalin olmus.. adrenalin iidir, ii.. bünyede dolassin biraz..
Shakulin