Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
Pirelli ama Pirelli ne? Ebatları ne? Modeli ne? :queen: Pirelli alırsam 130/70 Sport Demon alırım :bounce:


Bugün eve gelirken %80'lik bir kazadan kıl payı kurtuldum...
.......

Neyse ki böyle birşey olmadı.


bende de 130 luk sport demon var.. gercekten son derece guzel duruyo minik cıbırda.:)


bu arada gecmis olsun..
Allah tan bisi olmamis ama durduk yere adrenalin olmus.. adrenalin iidir, ii.. bünyede dolassin biraz..
;)




Shakulin
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
görkem aman kardesım dıkkat et cok gecmıs olsun yınede..

bu arada arka lastık gectı elıme cok temız ve yenı mıchelın pılot 120/70 17 kemdı cıbırıma aldım bugun daha 200 km dahı yapmamıs.nasıl sızce?

fıyat konusunda cok ucuza geldı vallahı hıç beklemedıgım bır anda denk geldı 75 ytl..:cyclopsan
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
oh be kendı kullanıcım yasasın..
junyors cok bı kararsız gordum senı

gorkı ucuz kurtarmıssın galba:)ıyıdır ıyı aklına basına devsırırsın bıraz:)
özledım lam senı
motorumu da tabıı..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
görkem aman kardesım dıkkat et cok gecmıs olsun yınede..

bu arada arka lastık gectı elıme cok temız ve yenı mıchelın pılot 120/70 17 kemdı cıbırıma aldım bugun daha 200 km dahı yapmamıs.nasıl sızce?

fıyat konusunda cok ucuza geldı vallahı hıç beklemedıgım bır anda denk geldı 75 ytl..:cyclopsan

abooo ne güzell , ben de istiyorum o lastikten... hiçbir firmada 120/70 lastik yok :queen:

oh be kendı kullanıcım yasasın..
junyors cok bı kararsız gordum senı

gorkı ucuz kurtarmıssın galba:)ıyıdır ıyı aklına basına devsırırsın bıraz:)
özledım lam senı
motorumu da tabıı..

yoo kim demiş aklımın başıma geldiini :pl: Kazadan yırtarak kendime güvenim arttı :queen:

cumartesi bulucaz abi görüşürüz orda :cat: altımızda Bmw'ler ... oyy
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
böyle diceğini biliyodum olm:)
sasırtmıosun benı
cumartesı
offf... attım ipi cekıorum artık..
bıde 2.el fuarında gaza gelırım sımdı orda ıyı fıyatlı motorlar gorup
aksamda sınır stres olcam alamıcagım ıcın
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
- vfr 800... hmmm bak bu çok uygun olum şurdan kredi alsak bunu da satsak... off evet evet güzel fikir bak....
.....
.....
.....
.....
....ama olmaz ki yaa , o kadar bütçe ayarlayamam... :cherry:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yok eksık olmus o konusma

ö:abı bak er 5 var orda 7500 ytl
g:eek:lm napcan er5ı kotu motor gel bak er 6 var orda
ö:ıyı bakalım
x:beyler 2006 model 11000km de abslı arka cantası on cam ve orta sehbası var
11000 mılyar
ö:abı alalım bak alalım bunu
g:tamam lan gel alalaım hesap yapalım
ö:abı hesap yaptırtma hayallerımı yıkma
ve ortaya A cıkar
A:cok pahalı ozgur alamazsın gel er 5 e bakalım

sora fuardan cıkarken..

ö:ben grı cbf alırım sende sıyah
g:evet abı delı gıbı gdıo zaten
A:HA SOLE YOLA GELIN..

:)
ö:özgür
g:görkem
x:er 6 sahıbı
A:MANTIK sahıbı hayalperest olmayan kız arkadas Arzu..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
REAR
150/70 VR 17 (for adventure touring bikes)
150/70 ZR 17
160/60 ZR 17
170/60 ZR 17 PILOT ROAD A (for Honda ST 1300 Pan European)
170/60 ZR 17
180/55 ZR 17
190/50 ZR 17
160/60 ZR 18

onun rear olduğuna emin misin?

Front
120/70 Zr 17

...............
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
yok hayır onu belırtmemişim, bu rear degıl tabıkı..

rear olan 130/70-17 62T pilot sport modelı..:cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
öne 120 mi takacasn :queen:

ayrıca pilot sport'un da 130luğu yok , o pilot sporty olmalı....
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
:D evet bencede... hmm o zaman arkaya front takacaksın :queen:
dilimden kurtulamazsın :pl:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
:D evet bencede... hmm o zaman arkaya front takacaksın :queen:
dilimden kurtulamazsın :pl:


valla almıs oldugum lastıgın parasını vermedım henuz.fakat KLR mı satmıs oldugum yere bır danısacagım front olurmu olmaz mı dıye.olmaz derse gerı verırım olmadı dıyerek..

benım aklımda olan lastık duro cunku..HF-918 modeli.

ön_ 90/80 H17 T/L
arka_ 130/70 H17 62H
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
olur derler onlar fakat bana kalırsa takma... O zaman ben de pilot sport takardım... Hayabusalarda da ondan var :p
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
olur derler onlar fakat bana kalırsa takma... O zaman ben de pilot sport takardım... Hayabusalarda da ondan var :p


dogru soyluyorsun aslında.on arka lastık degısımı hakkında cok sey gordum ve duydum.ama ne kadar saglıklı olacagı konusunda bır bılgım yok.sanırım duro ıle devam bu ıse..:wiinkk:
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
görkem geçmiş olsun
arkadaşlar 2007 modellerin videosunu yada alıpta binilmiş resimlerini gören varmı internette.yabancı siteleri falan gezdim biraz rastlamadım.::gazete:: ::gozluk::
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaslar önümüzdeki hafta inş bende motoruma kavuşacağım...Salı günü buluşacağız cbr sahibi biri ile...Az biraz oynamaları var üstünde çok hoş ama...kırmızı-lacivert 2005model 8000km'de...Bakalım kısmetse haftaya bugünlerde motorlanmış olabilirim...
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Arkadaslar önümüzdeki hafta inş bende motoruma kavuşacağım...Salı günü buluşacağız cbr sahibi biri ile...Az biraz oynamaları var üstünde çok hoş ama...kırmızı-lacivert 2005model 8000km'de...Bakalım kısmetse haftaya bugünlerde motorlanmış olabilirim...



ultraukala umarım sende kavusursun cıbırına en kısa surede.bende hala almıs degılım carsamba ya kaldı ..:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst