Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
tamam özgür ya çok iyi olur walla uğrarsan.bana gönderdikleri fiyat listesine göre taş çatlasa 1700 ytl falan olması lazım.gerçi bugün tam fiyat listesini yine istedim.önceki tahminiydi.Bi bakıcam bakalım gereksiz ne varsa çıkarcam.Aynalar falan sağlam. Bi de onların tanesine 45 ytl veremem. Sinyalleri falan değiştiriyolarsa söyle de değiştirmesinler.hein gericke den alırız.bi tanesine 130 ytl vercek kadar gerizekalı ve zengin değilim çünkü.

yok ya dark07 motorda hiçbişe yok.motoru bırak radyatörde bile hiçbişe yok.sadece grenajlar gösterge ve sinyalleri tutan demirler gitti.bi de amortisörlerde varmış biraz.baktığında anlaşılmıyo yani o kadar küçük bişe.sorcam bakalım kaça tamir ediyolarmış amortisörleri.eğer pahalıysa amortisörler hariç her yerini yaptırıp amortisörleri burda yaptırcam.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Muhaha :mrgreen:
Bare 1.000ytl fazla kredi al da kask mask al =D
Onun için param hazır...Ayrı o...Teşekkür ederim.Ama 4000çekeceğim yine de sanırım bugün oyak bank ile konuştum 1.22 vade farkı oranı 12ay taksit seçeneği için..Geri kalanı 1.55

3000ytl 24ay 156ytl olarak hesapladılar...12ay da 270ytl...Bursa'dan alınık cbr arkadaslar carcaroth'un mavi cbr'ına talibim ama o satmaya pek hevesli deil...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
img_Dragon%20MTR1%202.jpg


Dragon Mt 01 olabilir ... Pirelli

Ama o lastiğin bizim cıbır için boyutları yok... Ilginç...

Ben sana Pirelli Sport Demon öneririm:
img_sport%20demon.jpg


Selam millet. Ya bugün mototalden aradılar.2 milyar oldu şimdide.Zaten motor kaç para ki tamiri 2 milyar ya.Heralde sinyalleri falan değiştiriyolar hepsini.hein gericke den sinyal almak farz oldu artık

sen yeni listeyi iste bence biz kırparız içinden :wiinkk:

Benim kişisel tercihim ise
http://www.metzelermoto.com/en_86/t...c&catid=86SPTOU&productid=16773&nome=LASERTEC
olacak sanırım.

Veya Savaş'ın lastiğinden

HF-918_1.jpg


Duro Hf-918 ... Fakat ben yağmur kar sürdüğüm için bana dişli lastik gerek
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
duro nun HF-918 cok guzel bır lastık.cbr a alacagım tek lastık su an duro nun bu modelı gorunuyor;

90/80 H17 ön
110/70 H17 arka olarak var ebatları.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Acaba fiyatı nedir? Savaş? :cherry: :p

Pirelli Sport Demon - 100€
Duro 918 - ?
Metzeller Lasertech - 95€

Arasında kalmış bulunmaktayım...
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
pirelli olabilir karayol lastik var eski sanayide git bi bak maotoru aldıktan sonra

tamam eski sanayiye uğrar bakarım ozaman teşkrler.

@görkem kardeş onlar benziyor ama o lastik deyil.senin kendi tercihin olan lastiklere baktım gerçekten çok güvenli lastiklere benziyor bence. verdiginiz markaları modelleri not ettim teşkrler
olmassa flash diske resimleri videoyu alıp lastikçiye giderim :p
x02qh5.th.jpg
lastikcbryu2.th.png
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
img_Dragon%20MTR1%202.jpg

garip bunlara çok benziyor.
Bimbir çeşit lastik var herhangi biri olabilir...


Bu arada bugün başımdan geçen bir olayı anlatim....

Spordan dönüyorum , otoparktan çıktım, yağmur atıştırmaya başladı.
Yerler kayganlaştıkça kayganlaştı , tabi dururmuyum tam benim havam , kökledim gazı kıç atıp durdum. Herneyse , bizim eve doğru giden sapağa saptım ilerde bir motor var ne marka olduğunu anlayamadım... Ileride ışıklar var , o geçti ben geçemedim durdum... Işıkların ilerisinde bir yokuş , yokuşun dibinde de viraj var...
Işıklarda dururken dedim bu adam o yokuşun dibinde kayıp düşmez inşallah - nereden estiyse-
Yeşil yandı ilerledim... Yokuşu indim bi baktım adam tam dediğim yerde düşmüş :queen: Yağmurdan da değil... Karter delinmiş yağ sızdırmış lastiğe kayıp düşmüş... Motor da Deer'mış. Herneyse yardım ettim adama birşeyi yok ama düşünmeden de edemedim "bende ne göz varmış bee , karteri bile deldim" :queen:
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
yardım etmen çok iyi olmuş.şom ağızdamı var sende :mrgreen:

arkadşlar kullanıcı panelimi kullanıcı isminden dolayı değiştirdim.az çok bildiğiniz - dark07=movistar olarak kullanacağım.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
arkadaşlar pirelli dogubank'ın arkasındaki motorcularda mecvut daha dogrusu istanbuldaki cbr 125lerin coguna oradan lastik temin ediliyor ben geçen gittigimde 3 marka avrdı pirelli 120 ytl duro 70 ytl bir marka daha önerdi adını unuttum. ön arka 2side degişebiliyor.. ben hangisini önerirsin diye sordugumda tabiki pirelli dedi çünkü pirelli kavucuk oranı en yüksek tekerlerden oldugunu söyledeki tekerdeki kavcuk oranı tekerin kalitesini belirleyen unsurlardan biri birde kanal yapısı. neyse işte ben adamla anlaştım 3 cbr'a taktıracaz :) eger sizde istiosanız nisan başı gibi satın almayı düşünüyorum.. beklerim.. toplu alırsak daha indirim olur.. bu arada bu cbr125 başlıgının 2. sayfada yer almasınada tilt oluyorum arkadaşlar neredesiniss!! :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım bende cbr R sahıbı olcam Repsol modeli :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
63
:) valla arkadaslar bendede cbf 150 var ama hayalimdeki motor su an en uygunu kırmızı siyah cbr 125 alacam bu sene ama cbf yide satarım yada kardeşime bırakırım
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
valla başlık almış başını gitmiş.lastiklere gelince ben önce orjinal lastikleri bi test edecem ondan sonra işi göz zevkine burakırım. haa motor mu motoru daha alamadım:cherry:
repsol modellerinin üzerindeki yapışkan aksmlar diğer modellere göre daha fazla üç dört kat etiket var, buda tazzikli yıkamada ve hasar gördüğü anda daha çok belli oluyor. eğilip iycene kontrol ettim :) repsol alacak olanlar bi incelesin.
benim makinada ya repsol yada kırmızı lacivert olacak.az kaldı:queen:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
54
repsole bısı olmaz sen merak etme o benım motorum:)

junıors ne o fıkrın degısmıs yıne lem daa dun beraber cbf alcaz dedık ya:)

ben praetorıan
kız arkımın bılgınden baglanıorum cıkıs yap kısmı calısmıo cunku:)

1 haftadır hastayım motoruma hasretım zaten..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen:
repsole bısı olmaz sen merak etme o benım motorum:)

junıors ne o fıkrın degısmıs yıne lem daa dun beraber cbf alcaz dedık ya:)

ben praetorıan
kız arkımın bılgınden baglanıorum cıkıs yap kısmı calısmıo cunku:)

1 haftadır hastayım motoruma hasretım zaten..

şii olm cocukla konustuk cumartesi 3 de bulusuoruz:) deiş tokuış auhauhau bakıcaz o benimkine ben onunkine binicem :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
arkadaşlar pirelli dogubank'ın arkasındaki motorcularda mecvut daha dogrusu istanbuldaki cbr 125lerin coguna oradan lastik temin ediliyor ben geçen gittigimde 3 marka avrdı pirelli 120 ytl duro 70 ytl bir marka daha önerdi adını unuttum. ön arka 2side degişebiliyor.. ben hangisini önerirsin diye sordugumda tabiki pirelli dedi çünkü pirelli kavucuk oranı en yüksek tekerlerden oldugunu söyledeki tekerdeki kavcuk oranı tekerin kalitesini belirleyen unsurlardan biri birde kanal yapısı. neyse işte ben adamla anlaştım 3 cbr'a taktıracaz :) eger sizde istiosanız nisan başı gibi satın almayı düşünüyorum.. beklerim.. toplu alırsak daha indirim olur.. bu arada bu cbr125 başlıgının 2. sayfada yer almasınada tilt oluyorum arkadaşlar neredesiniss!! :)

Pirelli ama Pirelli ne? Ebatları ne? Modeli ne? :queen: Pirelli alırsam 130/70 Sport Demon alırım :bounce:

junior, bu adamlar fikir danismak icin en dogru adres.. bilmiyorum cbf 150 kullanmislar mi ama cbr 125 ile yatip kalkiyolar..
:]

Teşekkür ederiz efenim :mrgreen: Cbf150 hiç kullanmadım ama bayağı Cbf250 kullandım... Ve şunu söyleyebilirim ki... mükkemmel bir alet aşık oldum :cherry: Yalnız Cbrla karşılaştırırsak aşırı rüzgar yiyorsun rüzgarlık taktırmadıkça...

:) valla arkadaslar bendede cbf 150 var ama hayalimdeki motor su an en uygunu kırmızı siyah cbr 125 alacam bu sene ama cbf yide satarım yada kardeşime bırakırım

Güzel seçim.... :cat:
motord2kn9.jpg


Bugün eve gelirken %80'lik bir kazadan kıl payı kurtuldum... Dümdüz yolumda basmış gidiyorum arkamda artçı bir arkadaşım var... İleride bir U dönüşü var , dönüş bekleyen bir araba... Selektör yaptım araba duruyor bastım gaza... ben geçmeden biraz evvel araba dönmeye başladı , ben tabi tereddütsüz frene bastım ama köklemedim , amacım ne frene kökleyerek motoru yatırmaktı , ne de kurtarmaktı , çarpacaktım fakat ne kadar yavaş o kadar iyi diye kontrollu frenledim... Bu arada araba burnunu döndürdü %60 virajı aldı... Tabi bunlar saniyeler içinde oluyo... Hızım 20 km'ye düştü fakat arabanın tam arkasındayım çarpacağım ... son anda sağa hamle yaptım arabayla paralel hale geldim karşımda kaldırım... Arabayla aramızda 20 cm falan var. O anda freni kökledim , araba döndü , freni braktım arabanın paralelinde ben de döndüm yola paralel oldum , kaldırıma çarpmaktan son anda kurtuldum , ve durdum.
Arkadaş arkadan uzandı... oolum çarpmadık mı lan? dedi :) yok dedim yırttık... sen ne kadar souk kanlı bi herifsin lan dedi ... ee dedim kaza anında souk kanlı olacaksın , panik yaparsan düşünemezsin...
Herneyse araba hiçbişey olmamış gibi bastı gitti. Biz de yolumuza gittik...
Ama şimdiye kadar yaşadığım en ciddi kaza riskiydi... Eğer panik yapıp freni kökleseydim 2 mizde düşecektik , sürüklenecektik , motor da arabaya çarpacaktı... Araba hasarlı motor hasarlı biz hasarlı... Neyse ki böyle birşey olmadı.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst