valla demiştim ya ben geçen gün yaptırdım rezervasyon...gittim abicim cmts günü bindik...bizim arkadaş r1200gs ye bende f650 gs ye 2006 model...git deneme surusu icin rezervasyon yaptir..
bi dene bakalm nasil gider naapar, sevecek misin bakalm..
http://www.bmw-motosiklet.com/index...g&curl=/cgi-bin/test_surusu_randevusu_mc.aspx
kolay gele..
Shakulin
gerçekten çok keyifli ve eğlenceli bi sürüşü var...ilk defa 250 cc nin üstünde bi motora bindim bide...çok rahat ben hiç titreşim hissetmedim desem yeridir...
kesinlikle öneriyorum ama deneme sürüşü yaparsan kendinde anlarsın hemen gidip almak istiyeceksin kesin eminim....mesela ben şu anda almak istiyorum deli gibi....bi tane hatta var 2003 model bakalım kısmet nasip...