Bmw BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

ZZR

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
272
BMW DEN UZAK DUR DERİM SERVİSİ Çok pahalı mal elinde kalır .... tipi de hoş değil zaten bmw estetiğe önem vermiyor peynir ekmek gibi motor üretiyor ama bOşşş. alma . bence SIFIRI DA OLSA BMW ALMA
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
arkadaşlar ilgi ve alakanız için çok teşekkür ederim...:rendeer: ben motor temiz olsun gerisini aramıyorum doğrusu... çin malları motorlarımızı durmadan servise götürüyoruz... hiç bir sorun olmasa bile 1000-2000 km de bir servise gidiyoruz.... durmadan sorun ve para ödüyoruz. toplasak yılda neredeyse 800-1000 ytl servis ücreti ödüyoruz aslında. ama bmw de bakımlar 10.000km de bir yapıldığı için bu mükemmel... nelere dikkat etmeliyim gerçekten almalı mıyım yoksa vazgeçmelimiyim bi türlü karar kılamadım... kimi arkadaşlar bmw nin tipini beğenmesede bence o grubunda 1 numara...
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
457
vlad1462' Alıntı:
zuhahahahahahahhaha bendeki yanlış anlamaya bak yaa.yok yok ben bu saatlere kadar uykusuz kalmamalıyım yoksa sapıtıyorum:queen:
8-10 yaşındaki birine anladın değilmi? başta bende öyle anladım..


hangi marka ve model olsun baktırmak lazım iyi bir ustaya..
bmw sağlam ve nitelikli bir motor ama kullanan onun kadar nitelikli olmaya bilir....
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
BMW bir çok şeyiyle sağlamlığını ve kalitesini ortaya koymuş bir marka. Ve ben yeni bir kullanıcısı olmama rağmen çevremde kullananların sayısı hiçde az değil... Servis düşüncesinede gelince evet parça maaliyetleri yüksek olabilir ama "juniyear" seninde söylediğin gibi diğer bazı markalarda servisten hiç çıkmazken genelde BMW de 10000km de bir oda periyodik bakıma gidiyorsun... Ben daha öncede yazdığım gibi arabada ve herşeyde yaptığımız gibi alacağın motoru bilen bir servise veya kişiye gösterip öyle almanı tavsiye ederim. Keyif alacağına eminim... Çok dengeli ve kullanımı rahat bir motor olduğunuda söyleyebilirim....
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
BMW KULLANICISININ NİTELİKLERİ VE STANDARTLARI, KAWASAKİ KULLANICISININ NİTELİKLERİ VE STANDARTLARI VS. VS. DİYE BİR ŞEY Mİ VAR ? "serkankiyak" Burada motosikletten bahsetmiyormuyduk...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
eğer bildiğin sağlam bir usta vara onunla gidip gormende fayda var o motorun + ve - lerini daha iyi yorumlar biz buradan ne kadarda dikkat edilecek hususları yazasakda o anda atlıyacağın hususlar olabilir..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bmw gs f650 2 spark

bmw; f650gs toplu alım yapılsa liste fiyatları üzerinden ıskonto yaparmı acaba... :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
belki serdar yaptırabilir:queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
evet gerçekten güzel motor. gerek düşük yakıt tüketimi gerekse saglamlıgı ile benzersiz bir motosiklet...

endurolarda en büyük sıkıntı hem arazide yüksek performans hemde yolda yüksek performans ve yol tutuşu istenmesidir. ve bu istegi çok nadir endurolar karşılayabiliyo bunlardan birininde f 650 gs oldugunu düşünüyorum. hem uzun yola hemde araziye gidebilen motosiklet.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
pro ya katılıyorum motor sudan ucuz sadece 21.000 ytl ciiiiik:mrgreen:

ama 2000 modelleri sanırım 9.000 ytl civarı .

 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Liste fiyatına inanma, gittiğinde 10.500 EURO diyorlar pazarlıkla düşürmek mümkün :)

Milleti yanıltıcı bilgi vermesene sen :farao:

Ayrıca sıfır km alınmasına gerek yok, ikinci elleri gayet uygun ve mantıklı :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
nerden biliyim adamların liste fiyatının altına düştügünü.. sevindim ne güzel böyle motoru böyle fiyata veriyorlar.

dedigine göre birazda indirim yaparsalar f 650 gs yi 19.000 ytl alınma imkanı var öyle mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper görünüyor:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst