Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
BmwBMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Yahu en sonunda bana borç harç aldıracaksınız bu canavarı ama bu sefer de gezmekten çalışmaya ve taksit ödemeye fırsat bulamayacağım.
Lütfen benim gibi gençleri de düşünerek bu tarz topicleri açmayın. Kötü örnek oluyorsunuz.
Daha okulum bitmedi bernim yahu. Şu üniversiteyi bitirip öğretmen olayım, direkt köy okullarını yazacağım zaten. Oralarda çıkarılacak tadı Enduronun...
R1200GS kadar konforlu değil tabi. Üzerinde 4-5 saat durmadan sürecekseniz yine konforlu değil. Ancak 2 saatte bir mola vererek gidersen aşırı bir rahatsızlığı olmaz diye düşünüyorum. Titreşimi en alt ve en üst devirlerde veriyor. Orta devirlerde gayet güzel.
onur ağabey sen insan sın dimi abi mod olunca ayrı bi kişiliğe girmiyosun yane2 saat kayboldun kesin uyudu bu dedim gene geldin git yat uyu gözünü sewim yaenduro enduro ama bi yere kadar rüyalarınamı giriyo