Bmw BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
nerden biliyim adamların liste fiyatının altına düştügünü.. sevindim ne güzel böyle motoru böyle fiyata veriyorlar.

dedigine göre birazda indirim yaparsalar f 650 gs yi 19.000 ytl alınma imkanı var öyle mi?

arkadaş ıkı sene once o fıyata aldı ben pek sanmıyorum o fıyata alınabıleneceğini
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Yahu en sonunda bana borç harç aldıracaksınız bu canavarı ama bu sefer de gezmekten çalışmaya ve taksit ödemeye fırsat bulamayacağım.

Lütfen benim gibi gençleri de düşünerek bu tarz topicleri açmayın. Kötü örnek oluyorsunuz.

Daha okulum bitmedi bernim yahu. Şu üniversiteyi bitirip öğretmen olayım, direkt köy okullarını yazacağım zaten. Oralarda çıkarılacak tadı Enduronun...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
al getir senden 6.000'e alayım.

Biliyordum zaten bu işte bir iş olduğunu. Hatta "ulan bu adam GS derken bana Galatasaray A.Ş. hissesi mi satacak?" diye bile düşündüm.
:)
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
uzun yolda pek konforlu olmadığını okumuştum bi forumda. Aslı var mı acaba. İki kişiyle uzun yola çıkılsa yorar mı?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
R1200GS kadar konforlu değil tabi. Üzerinde 4-5 saat durmadan sürecekseniz yine konforlu değil. Ancak 2 saatte bir mola vererek gidersen aşırı bir rahatsızlığı olmaz diye düşünüyorum. Titreşimi en alt ve en üst devirlerde veriyor. Orta devirlerde gayet güzel.
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
onur ağabey:) sen insan sın dimi abi mod olunca ayrı bi kişiliğe girmiyosun yane:)2 saat kayboldun kesin uyudu bu dedim gene geldin git yat uyu gözünü sewim ya:)enduro enduro ama bi yere kadar rüyalarınamı giriyo
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Şu resmi koyamadan edemedim :queen:

n2005021215122269.jpg


Şu da BMW bayisindeki F650GS

oh_041506-10.jpg


Bu da gezerken :p

55114899-M.jpg
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
61
abi bunun tek silindir olması acaba titreşimi nasıl etkiler? tek silindirli olması çok ilginç
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
parça ve servis sorunu var mı bmw motosikletlerin arkadaşlar?yedek parça fiyatları nasıl?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yedek parça ve servisi pahalı, ancak parça temin sorunu yok. Hatta yeni modellerde 24 saatte parça garantileri var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst