Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Görkem sen nasıl katılcan sınır 25 se?belki üst sınırdır bu bi de alt sınırı öğrenelim :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Evet ya :pr: Eğer alt sınır 25 ise güzel bir yazı yazarım Sina beye...

Sinirlendim bak şimdi :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
kısacık bir video arkadaşlar.
evet duyar gibiyim kaskın yok evet çok özür dilerim herkesten.
http://www.youtube.com/watch?v=lkExZskyLws
şimdilik sadece stopie dahası varda sonra:mrgreen:

ben video yu çok beğendim doğal olmuş benimde bir iki wheley denemem oldu ama stopy hiç denememiştim
bende bu yıl denerim hayırlısıyla bi kar kalksında memleketten :queen:

ahmedim yoktun uzun zamandir
? :

ben aslında hep takip ediyodum topiği işte eski arkadaşlar gidince insan biraz soğuyo ... ozaktasi , hasan , blackhawk bunlarla kurduk biz bu topiği heygidi eski günler hey :queen: efkarlandımmı ne oldu ya :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
25 mi? Yaş sınırı 25 mi? Nasıl olur olmaz öyle şey :salut:

25 yaş sınırı cbr 125 için üst sınır bu yaşdan sonrakiler 250 cc için değerlendiriliyorlar.

ufak bir not: seçmelere gittiğim gün geçen yılın birincisi mehmet öztürk de oradaydı bir sohbette asya kupasındaki japonların çok zayıf olduğundan bahsetti hatta bir tanesinin 35 kilo olduğunu söyledi. Viraj da iyi olsak da düzlükte bizi geçiyorlar adamlar motorla birlikte 150 kilo geliyor:mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
arkadaslr cbr 125 in ön arka jantları kaça boyuyorlar bilgisi olan varmı?yada boyattıranlar nekadara boyattırdı.sökme montaj boya komple nekadar
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
25 yaş sınırı cbr 125 için üst sınır bu yaşdan sonrakiler 250 cc için değerlendiriliyorlar.

ufak bir not: seçmelere gittiğim gün geçen yılın birincisi mehmet öztürk de oradaydı bir sohbette asya kupasındaki japonların çok zayıf olduğundan bahsetti hatta bir tanesinin 35 kilo olduğunu söyledi. Viraj da iyi olsak da düzlükte bizi geçiyorlar adamlar motorla birlikte 150 kilo geliyor:mrgreen:

Demekki neymiş? 2008'de dereceye oynuyormuşuz :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yau
google a bakip arastiramiomusunuz ya
yada su topicin sayfalarina baksanizda
200 sayfa ayni seyi konusmamis olsak
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ilk sayfada yeni modelin renkleri mevcut oradan bakabilirsin :rendeer:
(iyi melek :bounce: )
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
arkadaşlar boyacıya şuanda gidemem ona göre bi motorla görüşecem.jantlar kaça boyanır bilen yokmu?
kırmızı gri ve repsol arasında bi seçim yapacağız
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
@praetorian sagol cevap yazdıgın için
yaklaşık bir haftadır motor arıyorum.sigarayıda buraktım acayip gerginlik sıkıntı yaptı arama işi valla sıkıldım.jant boyama işi çok masraf çıkartırsa kırmızı gri renkten bakacam ondan soruyorum.
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
ilk çıkan renklerden işte lacivertte var içinde metal rengide var
kırmızı da olabilir bunun ismi tam bilmiyorum
img5033fi5.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst