kısacık bir video arkadaşlar.
evet duyar gibiyim kaskın yok evet çok özür dilerim herkesten.
http://www.youtube.com/watch?v=lkExZskyLws
şimdilik sadece stopie dahası varda sonra:mrgreen:
ahmedim yoktun uzun zamandir
? :
25 mi? Yaş sınırı 25 mi? Nasıl olur olmaz öyle şey :salut:
25 yaş sınırı cbr 125 için üst sınır bu yaşdan sonrakiler 250 cc için değerlendiriliyorlar.
ufak bir not: seçmelere gittiğim gün geçen yılın birincisi mehmet öztürk de oradaydı bir sohbette asya kupasındaki japonların çok zayıf olduğundan bahsetti hatta bir tanesinin 35 kilo olduğunu söyledi. Viraj da iyi olsak da düzlükte bizi geçiyorlar adamlar motorla birlikte 150 kilo geliyor:mrgreen: