Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
4000 bakımı 8000 bakımı arkadaşlar bu aletler her 1000-2000 kmde bakıma mı giriolar, annamadım??? nedir bakım periotları ve en pahalı periodak bakım kaçıncı olan ve kaça patlıyo ??
Her 4,000 km'de bir bakıma gidiyorlar. Ayrıca sıfır motorlarda 1000km de rodaja giriyor ondan sonra 4000 bakımına gidiyor sonra 8000 vs vs...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Selam millet uzun bi aradan sonra tekrar aranızdayım araştırdım sordum baktım ettim... Benim de ilk motorum kanuni popcorn dan sonra cbr 125 olmalı diye düşündüm :cat: Bi ara rs 125 e taktım yalnız olmaz ilk baslardaa biras riskli..

Şimdi soruyorum.. Malum aile desteği sıfır:pr: Neysee ve sonunda yalowa ya gelmiş bulunmaktayım Buralarda veya ist ' da 1000 YTL peşin 500 500 2. el bi cbr satan yer war mı arkadaşlar hazır geldik alıp gidelim rizeyee :cherry:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
carcharoth
abı bılmıomusun cbrda atesleyıcı modıfıye edınce
(fırmware upgrade ıyle)
180 e cıkıo..
boru dııl koskoca m6 sanzımanı + yazılım destegı ıle..
hey Allahım ya
bole salaklar varken..
neyse
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
27
Charcharoth dostum teşekkürlerimi bir borç bilirim. Tuttuun 600 rr olsun :)

yukardaki motordan türkiyede var arkadsalr binenler var.aynı renk

hondaya mail attım cevap gelmedi 07 modeller hakkında
2007 modeli bekleyen arkadslar karar vereniniz varmı.???
*honda 2007 yeni dizayn cbr 125r seneye kadar bekleyerek
*honda 2007 model klasik dizayn cbr125r
*honda 2006 -2005 model ikinci el
*honda 250 ve daha üst bir model
*x marka 125 ve daha üstü bir model
hangi tercihi yapmayı düşünüyorsunuz

2008 i bekliicem :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
abı onu bılmıorumda
bujıyı nıe degıstırdın?

bende Ngk nın iridyum bujisini kullanıyorum.rölanti çalışması eskisine oranla daha stabil oluyor.

standart buji ateşlemesi:

Iri_Grafik_Funke_Standard_05.jpg


İridyum buji ateşlemesi:

Iri_Funke_Iridium_TR.jpg



Iri_ohne_Ablagerung_TR.gif
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
NGK en güzel buji bence..Yıllardır hep ngk kullandım..Hiç bir sorun yaşamadım..

Sakın çok tırnaklılara aldanmayım derim....Benden tavsiye...
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
selam millet dün yani perşembe günü izmir yarış pistinde cbr cup elemelerindeydim.
bu yıl 900 kişi başvurmuş 120 kişiyi elemelere davet etmişler.
ne göre böyle baştan eleme yaptıklarını bilmiyorum açıkcası:silent:
aletler gayet iyi eve gelip benimkine bindiğimde komik geldi açıkcası:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
carcharoth
abı bılmıomusun cbrda atesleyıcı modıfıye edınce
(fırmware upgrade ıyle)
180 e cıkıo..
boru dııl koskoca m6 sanzımanı + yazılım destegı ıle..
hey Allahım ya
bole salaklar varken..
neyse


BU çocukda iş var :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
27
sonix sen mubarek adamsın.. şua an kaçtane cbr 125 pilotunu memnun ettin bilionmu.. cennette yerin hazır :)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
DEVIL CBR nasıl sağlam kullananlar çokmuydu ? Bende katılmak istiyorum ya CBR125 cub'a ama seneye kısmetse. Aletlerde ne gibi modifikasyonlar var ? Egsoz vs. Ve ilk elemelerde kaç para harcıyorsun hemen soru bombardımanı :))
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
arkadaşlar 120 kişi 4 gün ayrı ayrı randevu verilerek çağrıldı ben son gün yanı perşembe alındım.benim gittiğim gun 20 kişi vardı.
Açıkcası ben sağlam pilot görmedim benim gördüğüm 3 kişi vardı aynı gün yinede en iyisi bendim:mrgreen: valla adam daha önce eğitim aldınmı diye sordu. bilmiyorum yani.

arkadaşlar motorlar bizim kullandığımızdan farklı egzos zaten dehşet,lastikler biraz daha kalın ve yüksek ve motorlar alçak devirlerde bile çok güçlü.
motor biraz daha hafif ve giderken arka taraf sanki yokmuş gibi geliyor insana ve daha önce cbr kullananlar avantajlıydı çünkü makine az da olsa tanıdık avantajı oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
eleme nasıl oldu birazda ondan bahsedeyim önce 1. olarak içeride yazılı test den geçiyorsunuz burada bir kaç sağlık durumunuzla ilgili soru var ve yıne sizin psikolojik yapınızla ilgili sorular var 2. olarak mülakata alınıyorsunuz burada yarış pisti sahibi ve bir psikolog sizinle sohbet edip sizi tanımaya çalışıyorlar ne yaparsın sosyalmisin ve malıyeti karşılayabılırmısın tipinde sorular var.
3. ve son olarak ta en önemlisi küçük bir piste sürüş stilinizi test ediyorlar. piste 4 5 tur atıyorsunuz.

motorda oynamalar var çünkü piste bir kere 3 e attım vitesi ve oda çok kısa sürdü 2 . vites ufak piste her zaman yetiyor düşük devirde dahi kendini çabucak toparlıyor 1 e gerek yok.
bildiğiniz gibi farlar olmadığından çoğu bölümü dökme grenajlar la dolu buda motoru daha hafif hale gitiriyor.

masraflar seçmeler için sadece izmire gidiş dönüş bileti yeterli:)
terminalden servisleri sizi alıyorlar yemek içecek oradan ikram ediliyor.
seçilirseniz 1900 ytl bu parayı taksitle ödeyebiyorsunuz.
tulum için 500 EURO
ve 3000 ytl teminat imzalıyorsunuz ( kazalarda motor parçalarının fiyatı)
baya para ama bundan daha ucuz da motor sporlarına girileceğini zannetmiyorum
eğer seçilirsem ben de daha parayı ayarlayamadım hiç olmaz motoru satarım:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
devilcbr hayırlı olsun diyelim:rendeer: ...

Ben de üniversite için izmir ege düşnüyorum.Belki kendime sponsor bulursam eğer ben de uğraşabilirim bilmiyorum..:p :p :p
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
üniversite için kesimlikle izmir i düşün pistte bile çok güzel kızlar vardı:)
inşaallah her isteğin olur evet para olması lazım valla ben alttan alttan araştırıyorum arkadaşlar aracığlığıyla belki çağırırlarsa diye .
valla birazda deli olmalı insan ben evden habersiz kaçtım gittim aldım bavulu çıktım .
iyide oldu pınarbaşı pisitni ve o ortamı gördüm special 125 i kullanmış oldum.
geçen yılın ilk 3ünü gördüm iyi oldu seçilsemde seçilmesemde iyi maceraydı.
ama kızlar harbıden ıyı.
elemelere bayanlar da gelmişti sankı yayla da bısıklet kullanıyor:mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
selam millet dün yani perşembe günü izmir yarış pistinde cbr cup elemelerindeydim.
bu yıl 900 kişi başvurmuş 120 kişiyi elemelere davet etmişler.
ne göre böyle baştan eleme yaptıklarını bilmiyorum açıkcası:silent:
aletler gayet iyi eve gelip benimkine bindiğimde komik geldi açıkcası:)

hadi gözün aydın iyi olmuş başarılar diliyoruz sana..
125 cub için yaş sınırı nedir (üst) yaş sınırı varmı?
uluslar arası geçerliligi varmı.? sen artık rehber oldun:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
iyi hatırlattın unuttum söylemeyi cbr 125 cup için yaş sınırı 25 daha yukarısı cbf 250 kategorisi için alıyorlar. benim yaş 25 nere için değerlendirecekler bilmiyorum .
bir video kayacağım birazdan yapamıyorum.offffffff offfffffff

kısacık bir video arkadaşlar.
evet duyar gibiyim kaskın yok evet çok özür dilerim herkesten.
http://www.youtube.com/watch?v=lkExZskyLws
şimdilik sadece stopie dahası varda sonra:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
:mrgreen: kaskın yok
iyi güzel olmuş arkayı biraz daha yavaş indirmeyi dene hoplamasın gariban.
teşkrler
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
bu zaten biraz eski şimdi daha iyilerini yapıyorum.
ön kaldırmada zorlanıyorum onuda tam anlamıyla yapayım güzel bir videoyla
motosiklet.net de en geç gelecek ay vizyona gireceğim.
biletler youtube den bir tık karşılığında temin edilir:p
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
ya bu arada aklımdayken sormak ıstedım.cbr125 te katalatık konvertor varmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst